Is inderdaad de Quilen cub die in de CE zal zitten. Dit is de mount die ook in de CE zal zittenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pet met échte puppy-eyes! Zal wel van de CE komen gok ik, thoughts?
Vind die kop van die mount maar vaag, niet echt een item waarvoor je zegt "OMG ik moet die CE hebben!", shamequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef Metonae het volgende:
[..]
Is inderdaad de Quilen cub die in de CE zal zitten. Dit is de mount die ook in de CE zal zitten [ afbeelding ] Raar uitziende dingen, maar toch een stuk beter dan die whelp pets die ze bij elke release in de CE proppen.
Da's niet mis...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft me ook een paar jaar gekost...(Niet dat ik constant viste, maar toch...zo nu en dan weer eens een uurtje)
Dat is een bug die nog steeds in het spel zit gek genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik probeer wat gear te reforgen, dodge / parry omzetten in mastery. Maar dat lukt tot nu toe niet echtAls ik naar die reforger ga en ik sleep een item in de selectie vak, dan zie alleen staan: xxx Strength omzetten in 0 spirt. Maar dat wil ik natuurlijk niet (en zelfs als ik dat zou willen dan lukt dat niet echt). Is er iets veranderd in de 8 maanden dat ik gestopt ben of doe ik iets niet goed nu?
EDIT: hmm... een relog heeft dit probleem verholpen... vaag
Tjah, met over de 13.000 achievement punten. Blijven er voor mij alleen de irritantste nog over!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zeker niet als er nog zoveel andere achievements te halen zijn...
Zo ver ben ik inderdaad nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Tjah, met over de 13.000 achievement punten. Blijven er voor mij alleen de irritantste nog over!
quote:Weekend Sale – 25% Off Faction Change
Keep your friends close and your enemies closer. Through this weekend and for a limited time only, you can change your World of Warcraft character’s faction from the Horde to the Alliance (or vice versa) for 25% off the regular price.
To get started, simply click here. Alternatively, you can log in to your Battle.net account at eu.battle.net, select your World of Warcraft account, and then click “Faction Change” at the bottom of the page.
Don’t delay -- this offer ends Monday, July 16.
Ik zit nu in Warcryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een level 80 mage en een level 81 warrior
Ik zou bij MarkyB in het guild gaan, ik kan je niet in mijn guild krijgen, helaasch. Mijn guild doet niet aan socials.
Telt 3 uur ook al als pauze?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:51 schreef Kingleon het volgende:
Nou ik ben weer begonnen na een pauze van 3 uur. Mijn 1e 85 op Argent Dawn. Een stuk actievere server dan Anachronos. Wel leuk om weer helemaal op 0 te beginnen op een nieuwe server. Ik denk dat deze bij MoP mijn main server gaat worden. Zonde van mijn andere chars maar ik heb geen zin om te betalen voor server en faction change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |