quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:39 schreef 2Happy4U het volgende:
oh en drizzt ook wel
mot die luie papzak welles zn bed uitkomen
Geef datum en plek en ik kom langs mattie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil de Skyrim SC-kliek wel eens meeten: 2Happy4U, Dr. Sexy en Snowbells
quote:Op woensdag 4 juli 2012 04:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Fanta-stick..lijkt me wel interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Niet haten neger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wij willen jou ook niet zien dus dat komt mooi uit
Ik was gekwetstquote:
Weka lijkt me ook niet leuk in de sociale omgangquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:27 schreef Weka het volgende:
Niemand, dat valt toch tegen. Hij of zij is lelijk irl, durft niets te zeggen, is sociaal incapabel op ieder vlak, etc.
2 girls 1 cup niet gezien?quote:
Ik haat mezelfquote:
Hè!quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:54 schreef Weka het volgende:
Oh ja, ik zou computerprobleem willen ontmoeten. Echt onzettend benieuwd wat voor tbs'er achter dat account schuilgaat.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:53 schreef jerney het volgende:
Oh en FANNvanhetlaatsteuur in combinatie met een groep fanatieke carnivoren, lijkt me lollig
Lekker pillen slikken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zou wel met haan33 in het speeltuintje een joint willen roken
Hmm, Kanon drinken dan. Ik blow niet, doe niet aan softdrugsquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets teveel van het goede
Kanon is vies en ik wil het louter vanwege zijn toffe topics, dan heb ik zoiets van ik moet zo'n chillsessie bijwonen daar zo in het speeltuintje onder het genot van een assi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hmm, Kanon drinken dan. Ik blow niet, doe niet aan softdrugs
Duimen dat Kreator & co ook komen danquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat effe te zappen, was toeval !![]()
Misschien op het volgende Vegafeest
Omdat je bang bent voor mij mij zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:16 schreef Kreator het volgende:
Ik kom alleen als Jerney ook komt en mijn handje vasthoudt.
quote:
Nee hoor je kon gewoon zuipenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Dat is als een alcohol en drugsvrij festival.
Kijk in FOK!ksters sexy&gewaagd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen de geyle vrouwelijke FOK!sters ontmoeten.
quote:
MissMessyquote:
Dat moet ik sowieso met 95% van de users hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan moet ik echt aan een whiskey-infuus om daar naast te blijven zitten.
quote:
Dan eet ik toch liever een visjequote:Op woensdag 4 juli 2012 09:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed tegen het B12 terkort
Als je braaf je bordje leeg eetquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:16 schreef Kreator het volgende:
Ik kom alleen als Jerney ook komt en mijn handje vasthoudt.
Nee het was fantastisch om alles daar in m'n bakkes te kunnen stoppen zonder erbij na te denkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Dat is als een alcohol en drugsvrij festival.
-nee-quote:
True true.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso met 95% van de users hier.
Niemand dus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen de geyle vrouwelijke FOK!sters ontmoeten.
Ik trek de grens bij je hand.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg ik een bonus als ik het bordje ook opeet?
Daar hoef je haar niet voor te meeten. Daar heb je USR al voor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:17 schreef Speedfight het volgende:
Dimens, Iddoher, Sinepedrape, Zweetteef![]()
en Angeljoy alleen van een heeeeel verre afstand om te zien of ze er ook zo uit ziet als ze overkomt.
USR?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar hoef je haar niet voor te meeten. Daar heb je USR al voor.
Jup.quote:
Klote Labiele Bazenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef -trutje- het volgende:
Wat is KLB?
Zag die afkorting gisteren en vandaag best vaak langskomen.
Kekke lauwe beren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef -trutje- het volgende:
Wat is KLB?
Klaagbaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef -trutje- het volgende:
Wat is KLB?
Kom op, het is toch niet zo moeilijk om even zelf wat uit te zoeken, internet en FOK! zijn absoluut geen rocket science....quote:
Denken dat ik irl ook zo ben zoals op FOK!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:41 schreef Weka het volgende:
Ik zou Angel-Joy wel eens willen ontmoeten, om haar even uit te leggen dat het leven meer is dan alleen geilen op aandacht.
quote:
Nee, ben geen slet in het echtquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:17 schreef Speedfight het volgende:
en Angeljoy alleen van een heeeeel verre afstand om te zien of ze er ook zo uit ziet als ze overkomt.
Paardenverkrachter?quote:
Dat gaat je goud geld kosten, of je moet wel heel cool zijn. Dan maken we samen een club en word jij de mascotte.quote:
stop je dan ook zon schotel in me vreet ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Wie wil er allemaal mij ontmoeten?
Als je wil welquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef huskey het volgende:
[..]
stop je dan ook zon schotel in me vreet ?
Daarvoor ben je veel te ver weg. Bovendien is ruimtereizen nogal duur. Ik kan het echt niet betalen om helemaal naar jou toe te komen, maar je hebt wel mooie kleurtjes.quote:
Lijkt mij wel een toffe gozer ja. 10/10, would meet.quote:
2Happy4Uquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een toffe gozer ja. 10/10, would meet.
Deze post heb ik gemist. Wanneer spreken we af?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:17 schreef Speedfight het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niemand, zit niet op een forum om mensen in persoon te ontmoeten.
Uitzonderingen daar gelaten uiteraard, had het wat moeten nuanceren.quote:
jeejquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten uiteraard, had het wat moeten nuanceren.
Game-meetquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze post heb ik gemist. Wanneer spreken we af?
wanneer gaan we bieren dan?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef amenth het volgende:
sowieso alle chimeids en wel paar boys waar je doekoe mee kan pakke zitte sowieso wel ektes hier
Oh maar Ffeamig is lekker van verre... Of verre van lekker? Wat was 't ook alweer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:58 schreef Northside het volgende:
Schenkstroop en Strawberry.
En ik zou Ffleamig 1 keer van een afstandje willen zien.
19:00 utrecht centraal en als je die smiley van je avatar op je hoofd plakt herken ik je wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar en hoe laat spreken we dan af? Moet ik nog iets meenemen?
Hey.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
En ik zou agentstarling heel graag willen ontmoeten.
Dat is echt totaal geen grijze muis.
Absoluut. In staat van ontbinding zelfs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef agentstarling het volgende:
ben je een grijze muis als je hier niet genoemd wordt?
en wie ben jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absoluut. In staat van ontbinding zelfs.
_v1.quote:
Ik zou agentstarling ook graag ontmoeten... dan zou ik met haar naar de lammetjes gaan kijken!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
En ik zou agentstarling heel graag willen ontmoeten.
Dat is echt totaal geen grijze muis.
Ook niet een klein beetje?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef WarmZaad het volgende:
ik zou met iedereen willen meeten die amenth haat en dan gaan we met ze alle amenth meeten
en dan niet om vriendjes te worden
neequote:
dan hou ik hem vast en mag jij hem op die manier vernederenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hem eigenlijk wel lafjes met mn leuter tegen zijn wangetje aan kletsen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan hou ik hem vast en mag jij hem op die manier vernederen
quote:
Wel niet de capuchon helemaal over je hoofd doen, dan ziet hij Oega misschien aan voor een meisje en neemt hij hem mee naar z'n kelder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel een capuchon dragen als je hem echt gaat meeten hoor.
Dan knip ik m'n capuchon erafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
je bent terug?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan zit ik net te eten joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Speedfight het volgende:
[..]
19:00 utrecht centraal en als je die smiley van je avatar op je hoofd plakt herken ik je wel!
hij is homoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef GZ1000 het volgende:
GZ1000, hoorde dat hij wel een baas is.
Nee, dan gaan we samen eten, joh. Duhh.quote:
Kun je ergens spaghetti eten in Utrecht?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:00 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we samen eten, joh. Duhh.
Vast wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je ergens spaghetti eten in Utrecht?
Zet een foto van jezelf op FOK!. Mannen genoeg die je dan ineens willen meeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Speedfight het volgende:
Waarom wil niemand mij ontmoeten?
Binnenkort is er een utrecht meet in www.ausderreihederrick.nl daar kan je me aanrakenquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil Paul wel meeten. Volgens mij stiekem een heel verlegen jongetje.
Ik heb haar gemeetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Heatseeker het volgende:
Yvonne lijkt me wel een tof wijf om samen mee te bieren.
Het is dat je jezelf zo openlijk op m'n penis werpt als ware het een Olympische discipline.... zucht.quote:
Ik las breien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Heatseeker het volgende:
Yvonne lijkt me wel een tof wijf om samen mee te bieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |