en wie ben jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absoluut. In staat van ontbinding zelfs.
_v1.quote:
Ik zou agentstarling ook graag ontmoeten... dan zou ik met haar naar de lammetjes gaan kijken!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
En ik zou agentstarling heel graag willen ontmoeten.
Dat is echt totaal geen grijze muis.
Ook niet een klein beetje?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef WarmZaad het volgende:
ik zou met iedereen willen meeten die amenth haat en dan gaan we met ze alle amenth meeten
en dan niet om vriendjes te worden
neequote:
dan hou ik hem vast en mag jij hem op die manier vernederenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hem eigenlijk wel lafjes met mn leuter tegen zijn wangetje aan kletsen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan hou ik hem vast en mag jij hem op die manier vernederen
quote:
Wel niet de capuchon helemaal over je hoofd doen, dan ziet hij Oega misschien aan voor een meisje en neemt hij hem mee naar z'n kelder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel een capuchon dragen als je hem echt gaat meeten hoor.
Dan knip ik m'n capuchon erafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
je bent terug?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan zit ik net te eten joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Speedfight het volgende:
[..]
19:00 utrecht centraal en als je die smiley van je avatar op je hoofd plakt herken ik je wel!
hij is homoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef GZ1000 het volgende:
GZ1000, hoorde dat hij wel een baas is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |