Hmm, Kanon drinken dan. Ik blow niet, doe niet aan softdrugsquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets teveel van het goede
Kanon is vies en ik wil het louter vanwege zijn toffe topics, dan heb ik zoiets van ik moet zo'n chillsessie bijwonen daar zo in het speeltuintje onder het genot van een assi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hmm, Kanon drinken dan. Ik blow niet, doe niet aan softdrugs
Duimen dat Kreator & co ook komen danquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat effe te zappen, was toeval !![]()
Misschien op het volgende Vegafeest
Omdat je bang bent voor mij mij zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:16 schreef Kreator het volgende:
Ik kom alleen als Jerney ook komt en mijn handje vasthoudt.
quote:
Nee hoor je kon gewoon zuipenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Dat is als een alcohol en drugsvrij festival.
Kijk in FOK!ksters sexy&gewaagd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen de geyle vrouwelijke FOK!sters ontmoeten.
quote:
MissMessyquote:
Dat moet ik sowieso met 95% van de users hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan moet ik echt aan een whiskey-infuus om daar naast te blijven zitten.
quote:
Dan eet ik toch liever een visjequote:Op woensdag 4 juli 2012 09:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed tegen het B12 terkort
Als je braaf je bordje leeg eetquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:16 schreef Kreator het volgende:
Ik kom alleen als Jerney ook komt en mijn handje vasthoudt.
Nee het was fantastisch om alles daar in m'n bakkes te kunnen stoppen zonder erbij na te denkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Dat is als een alcohol en drugsvrij festival.
-nee-quote:
True true.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso met 95% van de users hier.
Niemand dus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen de geyle vrouwelijke FOK!sters ontmoeten.
Ik trek de grens bij je hand.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg ik een bonus als ik het bordje ook opeet?
Daar hoef je haar niet voor te meeten. Daar heb je USR al voor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:17 schreef Speedfight het volgende:
Dimens, Iddoher, Sinepedrape, Zweetteef![]()
en Angeljoy alleen van een heeeeel verre afstand om te zien of ze er ook zo uit ziet als ze overkomt.
USR?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar hoef je haar niet voor te meeten. Daar heb je USR al voor.
Jup.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |