Ik was gekwetstquote:
Weka lijkt me ook niet leuk in de sociale omgangquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:27 schreef Weka het volgende:
Niemand, dat valt toch tegen. Hij of zij is lelijk irl, durft niets te zeggen, is sociaal incapabel op ieder vlak, etc.
2 girls 1 cup niet gezien?quote:
Ik haat mezelfquote:
Hè!quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil de Skyrim SC-kliek wel eens meeten: 2Happy4U, Dr. Sexy en Snowbells
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:54 schreef Weka het volgende:
Oh ja, ik zou computerprobleem willen ontmoeten. Echt onzettend benieuwd wat voor tbs'er achter dat account schuilgaat.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:53 schreef jerney het volgende:
Oh en FANNvanhetlaatsteuur in combinatie met een groep fanatieke carnivoren, lijkt me lollig
Lekker pillen slikken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zou wel met haan33 in het speeltuintje een joint willen roken
Hmm, Kanon drinken dan. Ik blow niet, doe niet aan softdrugsquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets teveel van het goede
Kanon is vies en ik wil het louter vanwege zijn toffe topics, dan heb ik zoiets van ik moet zo'n chillsessie bijwonen daar zo in het speeltuintje onder het genot van een assi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hmm, Kanon drinken dan. Ik blow niet, doe niet aan softdrugs
Duimen dat Kreator & co ook komen danquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat effe te zappen, was toeval !![]()
Misschien op het volgende Vegafeest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |