onaardig figuurquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gort
Alsjeblieft!!! Allemaal Justin stemmen hij is echt goehoedddddddd!!!quote:
Aldus mr. 'als-Hitler-terugkomt-mag-je-ook-niet-klagen'.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneus
Marktwerking, hoe dommer het publiek, hoe simpeler de muziekquote:
Uhuh wat zeggen ze ook al weer over homofoben? Volgens mij gaat dat ook wel een beetje op qua muziek. Jammer dit eerlijk waar al ben jij hier het grootste slachtoffer omdat je niet aan Bieber zijn catchy melodietjes durft toe te gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gort
hihi jimi hendrix staat er tussen gek, dat was een drummer hihiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsjeblieft!!! Allemaal Justin stemmen hij is echt goehoedddddddd!!!
Poll: Wie is de beste zanger allertijden?
• JUSTIN BIEBER
• Otis Redding
• Jim Morrison
• Elvis Presley
• Amy Winehouse
• Sam Cooke
• Kurt Cobain
• Jimi Hendrix
• John Lennon
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hihi jimi hendrix staat er tussen gek, dat was een drummer hihi
Die persoon die op John Lennon gestemd heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsjeblieft!!! Allemaal Justin stemmen hij is echt goehoedddddddd!!!
Poll: Wie is de beste zanger allertijden?
• JUSTIN BIEBER
• Otis Redding
• Jim Morrison
• Elvis Presley
• Amy Winehouse
• Sam Cooke
• Kurt Cobain
• Jimi Hendrix
• John Lennon
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omg, de meeste mensen gaan ook gewoon op jb stemmen he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hihi jimi hendrix staat er tussen gek, dat was een drummer hihi
Je kan enkel op JB stemmen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omg, de meeste mensen gaan ook gewoon op jb stemmen he?
Bob Marleyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was zo'n Bob Marly rip-off die dan weer wel door de 'muziekkenners' wordt opgehemeldx1000
Ja jammer, de kwaliteit gaat erg achteruit...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Marktwerking, hoe dommer het publiek, hoe simpeler de muziek.
Hij is ook gewoon de beste, dat jij die andere stemt toont aan dat je geen smaak hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omg, de meeste mensen gaan ook gewoon op jb stemmen he?
Nee joh, vroeger luisterde ik naar gabber piet. Heeft gewoon met leeftijd te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja jammer, de kwaliteit gaat erg achteruit...
Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En terecht, de rest zijn geen zangers hahahaha
Is hij gestopt dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Michael Jackson was de allerbeste
Nee hoor, smaak is aangeborenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, vroeger luisterde ik naar gabber piet. Heeft gewoon met leeftijd te maken.
Ja in pedofilie maar niet als zanger, muzikant of liedjesschrijver.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind Kurt Cobain oprecht kutmuziek. Amy Winehouse heb ik niks mee maar snap het wel van mensen, maar Nirvana vind ik echt taffesherrie, gozer wordt echt zonder enige reden opgehemeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En terecht, de rest zijn geen zangers hahahaha
Onzin echt totaal onwaar het is logisch dat je de goede muziek van vroeger herinnert en de bagger vergeet. Jullie gaan toch niet beweren dat er vroeger enkel goede muziek werd gemaakt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja jammer, de kwaliteit gaat erg achteruit...
quote:
Was? Hij woont tegenwoordig in Hongarije, leeft nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal superieur geboren, andere hebben daar wat meer tijd voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, smaak is aangeboren. Ik vertikte het om naar die debiele gabber zooi te luisteren.
Bij mij niet iedergeval, hoop niet dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, vroeger luisterde ik naar gabber piet. Heeft gewoon met leeftijd te maken.
He didn't die, he just went home.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was? Hij woont tegenwoordig in Hongarije, leeft nog gewoon hoor.
Wat een rebel ben jijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, smaak is aangeboren. Ik vertikte het om naar die debiele gabber zooi te luisteren.
Kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal superieur geboren, andere hebben daar wat meer tijd voor nodig.
Ik werd ook superieur geboren, zo snel, ik hield alleen een whiplash over door de navelstrengquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal superieur geboren, andere hebben daar wat meer tijd voor nodig.
Het spijt mequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het op ik probeer een inhoudelijk discussie te voeren en er wordt enkel ingegaan op flauwe oneliners
Je verwacht het niet in KLBquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het op ik probeer een inhoudelijk discussie te voeren en er wordt enkel ingegaan op flauwe oneliners
Justin Bieber's discography moet sowieso in de top 2000.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin echt totaal onwaar het is logisch dat je de goede muziek van vroeger herinnert en de bagger vergeet. Jullie gaan toch niet beweren dat er vroeger enkel goede muziek werd gemaakt?Wel durf ik te stellen dat een Justin Bieber over 40 jaar wel zeker 5x in de top2000 zal staan daar waar de standaard muziek van Coldplay bijv. zal zijn ingehaald door een andere hype binnen de muziekwereld.
Justin bieber leefde vroeger niet dus dat is onwaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin echt totaal onwaar het is logisch dat je de goede muziek van vroeger herinnert en de bagger vergeet. Jullie gaan toch niet beweren dat er vroeger enkel goede muziek werd gemaakt?Wel durf ik te stellen dat een Justin Bieber over 40 jaar wel zeker 5x in de top2000 zal staan daar waar de standaard muziek van Coldplay bijv. zal zijn ingehaald door een andere hype binnen de muziekwereld.
Is dat zijn nieuwe liedje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Justin Bieber's discography moet sowieso in de top 2000.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een lul op een verjaardagstaart
Dat ging 'm niet worre. Maar nog steeds geen idee hoe ik aan kaarten kom.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk trouwens dat Wilfred Genee en Derksen niet in die dus niet serieus te nemen poll staan.
via BN connecties ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ging 'm niet worre. Maar nog steeds geen idee hoe ik aan kaarten kom.
Dit is nou weer een echte :quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik overweeg serieus een kaartje te kopen om alleen een mes naar het kop van die kerel te kunnen gooien.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik overweeg serieus een kaartje te kopen om alleen een mes naar het kop van die kerel te kunnen gooien.
Oh please.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat een ontzettend stoere baas ben jij zegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Koop gewoon 4 kaartjes en verdien dubbel en dwars terug via marktplaatsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
quote:Jongen van 15 gepakt met broodmes bij Justin Bieber concert
Fixedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Telegraaf krantenkop
[quote]
Jongen van 12 gepakt met broodmes bij Justin Bieber concert
Leek jij maar wat meer op een meisje...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Kwalberto het volgende:
wat hebben jullie tegen Justin Bieber? zijn jullie jaloers ofzo. gooi jezelf weg. of gooi je reet uit de raam. want Justin Bieber doet niks fout. dat jullie zo jaloers zijn kan ik ook niks aan doen. beter zoek je een leven. vuile kontennaaiers. ;s serieus, ik kan er echt niet tegen. go kill yourself.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Kwalberto het volgende:
wat hebben jullie tegen Justin Bieber? zijn jullie jaloers ofzo. gooi jezelf weg. of gooi je reet uit de raam. want Justin Bieber doet niks fout. dat jullie zo jaloers zijn kan ik ook niks aan doen. beter zoek je een leven. vuile kontennaaiers. ;s serieus, ik kan er echt niet tegen. go kill yourself.
Mede hierom:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leek jij maar wat meer op een meisje...
Edit: Mijn excuses dit was onder de gordel. Ik ben gewoon wat gepikeerd door alle haatzaaierij hier naar Bieber
JailBaitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook niets tegen JB, ik heb ook niets tegen de fabrikant van tijgerleggings, of crocs. Ik heb iets tegen de mensen die het kopen en doen alsof het goed is.
JB is een geweldig product natuurlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend stoere baas ben jij zeg
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Koop gewoon 4 kaartjes en verdien dubbel en dwars terug via marktplaats
Neem dit nou toch niet zo serieus, kom op. >.>quote:
Jongen, dit komt er van, beetje JB bedreigen. En dit is niet het eind, ik heb je IP adres al 10.0.0.0.1 en straks weet ik ook waar je woont...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Neem dit nou toch niet zo serieus, kom op. >.>
gaat meloewa ook mee?quote:
Tupac is baasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Argo het volgende:
Zelf hoop ik erop dat Tupac terug komt en dan in een Justin Bieber clip! Dat zou prachtig zijn!
Maar tegen deze baas kan bijna niemand op. [ afbeelding ]
Het zou wel een ultieme troll actie zijn als Tupac al die jaren is weggebleven om vervolgens in een Justin Bieber, clip te verschijnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Tupac is baasDe enige keer wanneer hij in een van zijn videoclips komt is om hem neer de sprayen. En beethoven is ook baas.
Ik kan je ook wel vertellen waar ik woon, hoef je al die omwegen niet te doen, kan je gezellig een biertje komen drinken xDquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jongen, dit komt er van, beetje JB bedreigen. En dit is niet het eind, ik heb je IP adres al 10.0.0.0.1 en straks weet ik ook waar je woont...
Ik drink geen bier, heb je roosvicee?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vertellen waar ik woon, hoef je al die omwegen niet te doen, kan je gezellig een biertje komen drinken xD
Achja,successful troll is successful.
Heb er 2 gekocht, waar is Rosepetals?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef KritischeMassa het volgende:
http://www.giggotickets.n(...)Da_bACFU6IDgodSX40Kg
99 euro, een koopje
Ja dat welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zou wel een ultieme troll actie zijn als Tupac al die jaren is weggebleven om vervolgens in een Justin Bieber, clip te verschijnen.
Overigens is de enige goeie JB =Jail bait.
4 kaartjes gekocht. mooi met winst verkopen denk ik zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef KritischeMassa het volgende:
http://www.giggotickets.n(...)Da_bACFU6IDgodSX40Kg
99 euro, een koopje
En er dan een headbangende smiley bij zetten vieze metalheads hebben daar niks te zoeken met hun ooraids muziek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef .Masturbatron. het volgende:
FUCK DE HATERS JB 4 LIFE [ afbeelding ] I AM A TRUE BELIEBER
vuile gothicsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En er dan een headbangende smiley bij zetten vieze metalheads hebben daar niks te zoeken met hun ooraids muziek.
Jullie gaan samen want ik heb Rosepetals al benaderd om samen te gaan, we gaan samen onze ondergoed gooien naar Justin op 13 april!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2... waar is ze inderdaad?
Bieber and Gaga killed the music...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef .Masturbatron. het volgende:
FUCK DE HATERS JB 4 LIFE [ afbeelding ] I AM A TRUE BELIEBER
Zet je Pink Floyd-cd maar weer op.quote:
ik heb niks tegen justin bieber hoor,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leek jij maar wat meer op een meisje...
Edit: Mijn excuses dit was onder de gordel. Ik ben gewoon wat gepikeerd door alle haatzaaierij hier naar Bieber
Zo origineel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zet je Pink Floyd-cd maar weer op.
Deep Purple?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo origineel.
Kun je niet met een andere artiest/band aankomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |