Nee hoor, smaak is aangeborenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, vroeger luisterde ik naar gabber piet. Heeft gewoon met leeftijd te maken.
Ja in pedofilie maar niet als zanger, muzikant of liedjesschrijver.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Michael Jackson was de allerbeste
Ik vind Kurt Cobain oprecht kutmuziek. Amy Winehouse heb ik niks mee maar snap het wel van mensen, maar Nirvana vind ik echt taffesherrie, gozer wordt echt zonder enige reden opgehemeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En terecht, de rest zijn geen zangers hahahaha
Onzin echt totaal onwaar het is logisch dat je de goede muziek van vroeger herinnert en de bagger vergeet. Jullie gaan toch niet beweren dat er vroeger enkel goede muziek werd gemaakt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja jammer, de kwaliteit gaat erg achteruit...
quote:
Was? Hij woont tegenwoordig in Hongarije, leeft nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Michael Jackson was de allerbeste
Sommige mensen zijn nou eenmaal superieur geboren, andere hebben daar wat meer tijd voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, smaak is aangeboren. Ik vertikte het om naar die debiele gabber zooi te luisteren.
Bij mij niet iedergeval, hoop niet dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, vroeger luisterde ik naar gabber piet. Heeft gewoon met leeftijd te maken.
He didn't die, he just went home.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was? Hij woont tegenwoordig in Hongarije, leeft nog gewoon hoor.
Wat een rebel ben jijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, smaak is aangeboren. Ik vertikte het om naar die debiele gabber zooi te luisteren.
Kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal superieur geboren, andere hebben daar wat meer tijd voor nodig.
Ik werd ook superieur geboren, zo snel, ik hield alleen een whiplash over door de navelstrengquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal superieur geboren, andere hebben daar wat meer tijd voor nodig.
Het spijt mequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het op ik probeer een inhoudelijk discussie te voeren en er wordt enkel ingegaan op flauwe oneliners
Je verwacht het niet in KLBquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het op ik probeer een inhoudelijk discussie te voeren en er wordt enkel ingegaan op flauwe oneliners
Justin Bieber's discography moet sowieso in de top 2000.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin echt totaal onwaar het is logisch dat je de goede muziek van vroeger herinnert en de bagger vergeet. Jullie gaan toch niet beweren dat er vroeger enkel goede muziek werd gemaakt?Wel durf ik te stellen dat een Justin Bieber over 40 jaar wel zeker 5x in de top2000 zal staan daar waar de standaard muziek van Coldplay bijv. zal zijn ingehaald door een andere hype binnen de muziekwereld.
Justin bieber leefde vroeger niet dus dat is onwaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin echt totaal onwaar het is logisch dat je de goede muziek van vroeger herinnert en de bagger vergeet. Jullie gaan toch niet beweren dat er vroeger enkel goede muziek werd gemaakt?Wel durf ik te stellen dat een Justin Bieber over 40 jaar wel zeker 5x in de top2000 zal staan daar waar de standaard muziek van Coldplay bijv. zal zijn ingehaald door een andere hype binnen de muziekwereld.
Is dat zijn nieuwe liedje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Justin Bieber's discography moet sowieso in de top 2000.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een lul op een verjaardagstaart
Dat ging 'm niet worre. Maar nog steeds geen idee hoe ik aan kaarten kom.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk trouwens dat Wilfred Genee en Derksen niet in die dus niet serieus te nemen poll staan.
via BN connecties ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ging 'm niet worre. Maar nog steeds geen idee hoe ik aan kaarten kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |