Tupac is baasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Argo het volgende:
Zelf hoop ik erop dat Tupac terug komt en dan in een Justin Bieber clip! Dat zou prachtig zijn!
Maar tegen deze baas kan bijna niemand op. [ afbeelding ]
Het zou wel een ultieme troll actie zijn als Tupac al die jaren is weggebleven om vervolgens in een Justin Bieber, clip te verschijnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Tupac is baasDe enige keer wanneer hij in een van zijn videoclips komt is om hem neer de sprayen. En beethoven is ook baas.
Ik kan je ook wel vertellen waar ik woon, hoef je al die omwegen niet te doen, kan je gezellig een biertje komen drinken xDquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jongen, dit komt er van, beetje JB bedreigen. En dit is niet het eind, ik heb je IP adres al 10.0.0.0.1 en straks weet ik ook waar je woont...
Ik drink geen bier, heb je roosvicee?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vertellen waar ik woon, hoef je al die omwegen niet te doen, kan je gezellig een biertje komen drinken xD
Achja,successful troll is successful.
Heb er 2 gekocht, waar is Rosepetals?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef KritischeMassa het volgende:
http://www.giggotickets.n(...)Da_bACFU6IDgodSX40Kg
99 euro, een koopje
Ja dat welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zou wel een ultieme troll actie zijn als Tupac al die jaren is weggebleven om vervolgens in een Justin Bieber, clip te verschijnen.
Overigens is de enige goeie JB =Jail bait.
4 kaartjes gekocht. mooi met winst verkopen denk ik zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef KritischeMassa het volgende:
http://www.giggotickets.n(...)Da_bACFU6IDgodSX40Kg
99 euro, een koopje
En er dan een headbangende smiley bij zetten vieze metalheads hebben daar niks te zoeken met hun ooraids muziek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef .Masturbatron. het volgende:
FUCK DE HATERS JB 4 LIFE [ afbeelding ] I AM A TRUE BELIEBER
vuile gothicsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En er dan een headbangende smiley bij zetten vieze metalheads hebben daar niks te zoeken met hun ooraids muziek.
Jullie gaan samen want ik heb Rosepetals al benaderd om samen te gaan, we gaan samen onze ondergoed gooien naar Justin op 13 april!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2... waar is ze inderdaad?
Bieber and Gaga killed the music...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef .Masturbatron. het volgende:
FUCK DE HATERS JB 4 LIFE [ afbeelding ] I AM A TRUE BELIEBER
Zet je Pink Floyd-cd maar weer op.quote:
ik heb niks tegen justin bieber hoor,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leek jij maar wat meer op een meisje...
Edit: Mijn excuses dit was onder de gordel. Ik ben gewoon wat gepikeerd door alle haatzaaierij hier naar Bieber
Zo origineel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zet je Pink Floyd-cd maar weer op.
Deep Purple?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo origineel.
Kun je niet met een andere artiest/band aankomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |