Dit is nou weer een echte :quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik overweeg serieus een kaartje te kopen om alleen een mes naar het kop van die kerel te kunnen gooien.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik overweeg serieus een kaartje te kopen om alleen een mes naar het kop van die kerel te kunnen gooien.
Oh please.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat een ontzettend stoere baas ben jij zegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Koop gewoon 4 kaartjes en verdien dubbel en dwars terug via marktplaatsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
quote:Jongen van 15 gepakt met broodmes bij Justin Bieber concert
Fixedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Telegraaf krantenkop
[quote]
Jongen van 12 gepakt met broodmes bij Justin Bieber concert
Leek jij maar wat meer op een meisje...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Kwalberto het volgende:
wat hebben jullie tegen Justin Bieber? zijn jullie jaloers ofzo. gooi jezelf weg. of gooi je reet uit de raam. want Justin Bieber doet niks fout. dat jullie zo jaloers zijn kan ik ook niks aan doen. beter zoek je een leven. vuile kontennaaiers. ;s serieus, ik kan er echt niet tegen. go kill yourself.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Kwalberto het volgende:
wat hebben jullie tegen Justin Bieber? zijn jullie jaloers ofzo. gooi jezelf weg. of gooi je reet uit de raam. want Justin Bieber doet niks fout. dat jullie zo jaloers zijn kan ik ook niks aan doen. beter zoek je een leven. vuile kontennaaiers. ;s serieus, ik kan er echt niet tegen. go kill yourself.
Mede hierom:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leek jij maar wat meer op een meisje...
Edit: Mijn excuses dit was onder de gordel. Ik ben gewoon wat gepikeerd door alle haatzaaierij hier naar Bieber
JailBaitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook niets tegen JB, ik heb ook niets tegen de fabrikant van tijgerleggings, of crocs. Ik heb iets tegen de mensen die het kopen en doen alsof het goed is.
JB is een geweldig product natuurlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend stoere baas ben jij zeg
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Koop gewoon 4 kaartjes en verdien dubbel en dwars terug via marktplaats
Neem dit nou toch niet zo serieus, kom op. >.>quote:
Jongen, dit komt er van, beetje JB bedreigen. En dit is niet het eind, ik heb je IP adres al 10.0.0.0.1 en straks weet ik ook waar je woont...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Neem dit nou toch niet zo serieus, kom op. >.>
gaat meloewa ook mee?quote:
|
|
| Forum Opties | |