Precies dat.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:20 schreef sinepedraap het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk. Wil je koken staat er iemand anders al in een pan te roeren. Half uur later is 'ie klaar kan je het zelf afwassen. Je loopt naar de wc, zit daar iemand net uitgebreid te schijten. Nee doe mij maar m'n appartementje
Reageer je echt zo op die vraag?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Moofasah het volgende:
''Waarom niet, ben je homo?'', ''Gaat je geen tering aan''.
Nou nou, lekker alles delen. Ligt misschien aan de situatie waar je op het moment voor je gaat in zit maar ik zou er ook niks van willen weten.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:25 schreef Splutje het volgende:
TSWeet je hoe leuk het is om met 5+ mensen samen te wonen
Echte rasautist die TS
Ik ga echt niet werken, ik ben al genoeg tijd kwijt aan m'n studie en m'n sport.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:23 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom ga je niet een appartementje huren via de woningbouw? Of makelaar, ja duur maar toch.
Als je flink wat erbij werkt naast je school bijv elke avond van 5 tot 10 en Zaterdag de hele dag.
Dan heb je zondag een hele vrije dag voor jezelf en je vangt huurtoeslag
Wat noem je goedkoop?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:25 schreef o.us het volgende:
Regel een goedkoop flatwoning in Overvecht of Kanaleneiland.
Leven op 10 m2 wonen noemen
Emmer-Compascuumquote:Op zondag 1 juli 2012 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maak je geen zorgen, die kamer krijg je toch niet!
En in wat voor prachtstad woon je nu dan als Utrecht zo lelijk is?
Sowieso gaan ze echt niet zulke vragen stellen..quote:Op zondag 1 juli 2012 12:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Reageer je echt zo op die vraag?
Volgens mij heeft er hier iemand moeite met z'n geaardheid
Gesproken als een jongeman die het echt boeit waar hij terecht komt qua woningquote:
Ik denk ook dat dit de kern van de klacht is. TS is bang dat mensen naar zijn geaardheid gaan vragen.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Reageer je echt zo op die vraag?
Volgens mij heeft er hier iemand moeite met z'n geaardheid
Dit ook ja. TS moet gewoon lekker veilig in zijn geboortedorp blijvenquote:
Ik woon in Zuid-Limburg, vlakbij Heerlen. En je kunt nu gaan blaten wat je wilt, maar het leven hier is een stuk beter dan in dat rattenstadje van je.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maak je geen zorgen, die kamer krijg je toch niet!
En in wat voor prachtstad woon je nu dan als Utrecht zo lelijk is?
Utrechtse heuvelrug zegt je niets?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg, vlakbij Heerlen. En je kunt nu gaan blaten wat je wilt, maar het leven hier is een stuk beter dan in dat rattenstadje van je.
Alles wat ik nodig heb ligt hier, en daarbovenop ben je maar vlak verwijderd van een beetje natuur.
Heuvels hebben ze ook nog nooit van gehoord in Utrecht.
En waar heb je precies uit opgemaakt dat ik in Utrecht woon?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg, vlakbij Heerlen. En je kunt nu gaan blaten wat je wilt, maar het leven hier is een stuk beter dan in dat rattenstadje van je.
Alles wat ik nodig heb ligt hier, en daarbovenop ben je maar vlak verwijderd van een beetje natuur.
Nou en. Ik heb gewoon geen behoefte in het eeuwige geneuzel over dat onderwerp. Waarom is het in onze maatschappij zo ongelooflijk belangrijk of je seks hebt, en met wie.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit de kern van de klacht is. TS is bang dat mensen naar zijn geaardheid gaan vragen.
Als geboren Rotterdammer waak ik ervoor om andere Nederlandse steden (Almere uitgezonderd) lelijk te noemen. En Utrecht is zeker niet lelijk.quote:
Nee, ik heb geen heuveltje gezien. Of noemen jullie 5 meter hoogteverschil al een heuvelrug daar?quote:
Ik woon toch echt op 1 van de hoogste punten van Nederland, IN de provincie Utrechtquote:Op zondag 1 juli 2012 12:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen heuveltje gezien. Of noemen jullie 5 meter hoogteverschil al een heuvelrug daar?
Jullie?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen heuveltje gezien. Of noemen jullie 5 meter hoogteverschil al een heuvelrug daar?
Oh, op die manier. Dan heb ik 1 tip voor je: ga niet in Utrecht studeren. Ga naar Maastricht, Nijmegen of Tilburg.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En waar heb je precies uit opgemaakt dat ik in Utrecht woon?
Dat soort nationalisme alleen omdat je er vandaan komt heb je vooral in Limburg en Brabant.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:40 schreef Jahr00n het volgende:
Utrecht.Wat een faalstad. Ik blijf gewoon lekker bij m'n ouders wonen hoor. Scheelt gewoon veel geld en dat kan ik mooi aan mijn studie/computer besteden. Ik reis gewoon op en neer iedere dag is prima te doen een uurtje heen uurtje terug.
Ik verdedigde helemaal niets. Ik vroeg alleen waar jij dan woonde als je Utrecht lelijk vind. Er zijn namelijk steden in Nederland die veel lelijker zijn!quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik verdedigde helemaal niets. Ik vroeg alleen waar jij dan woonde als je Utrecht lelijk vind. Er zijn namelijk steden in Nederland die veel lelijker zijn!
Limburgers hebben dit heel sterk. Maart die vergeten dat ze uiteindelijk voor werk en studie toch vaak naar het noorden moeten.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort nationalisme alleen omdat je er vandaan komt heb je vooral in Limburg en Brabant.
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:41 schreef Volgut het volgende:
En verder vraag ik mij af of je daadwerkelijk een keuteltikkert bent?
Weer zo'n domme nationalist.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Weer zo'n domme nationalist.of hoe je dat ook noemen moet bij mensen die op een provincie geilen.
Regionalist?
Ik kan me voorstellen als je je baseert op de busreis tussen station en de Uithoek, dat je dan niet ondersteboven bent van Utrecht.quote:
Ik tik geen keutels en mijn keutels worden ook niet getikt. Seks doe ik niet aan, maar ik ben wel van de verkeerde kant als dat de vraag is.quote:
Dit getuigd gewoon van contactgestoordheid. Als je wellicht wat meer open zou staan voor andere mensen zou het leven een stuk leuker zijn ts en hoef je niet meer met dit soort euvels te zitten. Als je bij voorbaat al zo redeneert kan ik het mij voorstellen dat je nooit een kamer krijgt, tjonge, wat een gekkigheid.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Moofasah het volgende:
Helemaal naar Utrecht reizen om indruk te moeten maken op een stel mensen waarvan ik nu al kan zeggen dat ik ze niet de moeite waard vind om te leren kennen. .
En waarom zit het er vol met oppervlakkige mensen die opzoek zijn naar iemand om mee te feesten en shit. Flikker een end op zeg.
Ik ben niet opzoek naar sociale contacten ik ben opzoek naar leefruimte.
Hier zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:51 schreef padlarf het volgende:
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat als de omgeving je niet ligt, dat dit je studie negatief zal beinvloeden. Dus echt, kies voor een andere studie in Maastricht, want dit is gedoemd om te mislukken.
TS kan nog niet eens weten of de omgeving hem niet ligt.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:51 schreef padlarf het volgende:
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat als de omgeving je niet ligt, dat dit je studie negatief zal beinvloeden. Dus echt, kies voor een andere studie in Maastricht, want dit is gedoemd om te mislukken.
Tuurlijk meidquote:Op zondag 1 juli 2012 12:45 schreef Franknfurter het volgende:
TS is nog nooit voorbij het station geweest en denkt dat heel Utrecht zo lelijk is als het stationsgebiedTS rijdt liever de hele dag op de trekker van os pap. TS drinkt Jupiler ipv cola.
Tanktopquote:Op zondag 1 juli 2012 12:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk meid
Dit is dus altijd zo'n onnozel vooroordeel van de rest van NL. Dat hier in Limburg iedereen op een boerderij woont en de velden bereidt met een truck.
Ik liep er daarbij ook nog eens beter bij daar in het ''oh zo wereldse Utrecht'' met m'n Botticelli schoenen, True Religion broek, Armani tanktop en Frankie Morello vest dan de gemiddelde straat bewandelaar.
Als je recht hebt heb je recht.quote:
Jij komt uit Limburg?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:53 schreef Moofasah het volgende:
Ik liep er daarbij ook nog eens beter bij daar in het ''oh zo wereldse Utrecht'' met m'n Botticelli schoenen, True Religion broek, Armani tanktop en Frankie Morello vest dan de gemiddelde straat bewandelaar.
Klopt, maar als hij zich nu al zo negatief uitlaat over een stad waar hij nog maar amper geweest is, zie ik het niet meer goed komen eigenlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
TS kan nog niet eens weten of de omgeving hem niet ligt.
Hij is gewoon bang voor veranderingen.
Een tanktop.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk meid
Dit is dus altijd zo'n onnozel vooroordeel van de rest van NL. Dat hier in Limburg iedereen op een boerderij woont en de velden bereidt met een truck.
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:45 schreef Franknfurter het volgende:
TS is nog nooit voorbij het station geweest en denkt dat heel Utrecht zo lelijk is als het stationsgebiedTS rijdt liever de hele dag op de trekker van os pap. TS drinkt Jupiler ipv cola.
Als je in een trailerpark woont niet nee.quote:
Het ding is 100 euro waard. Meer dan jij aan je hele outfit besteed stakker.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je in een trailerpark woont niet nee.
Waarom benoem je het als iedereen anti is? Aandachttrekkert.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het ding is 100 euro waard. Meer dan jij aan je hele outfit besteed stakker.
En even serieus, waarom is iedereen op FOK altijd zo anti tanktop
Ik vind dat hij er minstens een jaar moet gaan wonen. Zelfs als het dan alsnog niet goed gaat dan is de kans dat het in een andere stad wel goed gaat alweer een stuk groter.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij zich nu al zo negatief uitlaat over een stad waar hij nog maar amper geweest is, zie ik het niet meer goed komen eigenlijk.
Omdat ik er bij blijf dat hij mooi is en dat jullie er de ballen verstand van hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom benoem je het als iedereen anti is? Aandachttrekkert.
Ik heb veel verstand van kleding. Jij bent een keuteltikker dus, inderdaad, het zal wel goed staan.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Omdat ik er bij blijf dat hij mooi is en dat jullie er de ballen verstand van hebben
Ik vind dat ie lekker stront moet gaan schuiven, duffe inboorlingen hebben we al genoeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er minstens een jaar moet gaan wonen. Zelfs als het dan alsnog niet goed gaat dan is de kans dat het in een andere stad wel goed gaat alweer een stuk groter.
In het ideale geval zou hij dat doen ja. Maar ik denk dat het voor iedereen beter is als hij in zijn geliefde Limburg blijft.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er minstens een jaar moet gaan wonen. Zelfs als het dan alsnog niet goed gaat dan is de kans dat het in een andere stad wel goed gaat alweer een stuk groter.
Dat eerste punt valt te betwijfelen en over dat tweede punt, omdat het gewoon niet bepaald elegant en stijlvol is.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het ding is 100 euro waard. Meer dan jij aan je hele outfit besteed stakker.
En even serieus, waarom is iedereen op FOK altijd zo anti tanktop
Nee, nee en nog eens neequote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
De tyfus, als dit geen troll is, dan is dit één van de meest autistische OP's die ik de laatste tijd heb gelezen
Wonen in een studentenhuis is mooi man, gezellig samen eten, zuipen, uitgaan, met vakantie etc. Met het EK in de woonkamer een tribune bouwen zodat er 40 man voetbal kunnen komen kijken om nog maar te zwijgen over de gemengde borrels met de meisjes van hiernaast.
Maar nee, jij zit liever in je eentje achter je laptop
Maar maak je geen zorgen hoor, met deze instelling word je toch niet gekozen
Kan je fijn iedere dag op en neer naar Heerlen
Dat gaa inderdaad gebeuren in een tanktop maar gewoon lekker jezelf blijvenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij in je tanktop naar zo'n studentenflat gaat kan ik mij voorstellen dat het enige hilariteit teweeg brengt.
Dan ga je in je eentje wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee
Ik heb al genoeg aan mezelf en ik ben nu eindelijk zover om in alle eerlijkheid tegen mezelf te kunnen zeggen dat ik inderdaad niet opensta voor dit soort dingen. Geen behoefte aan al de ''leuk en gezellig'' doen met elkaar. Zelfs geen behoefte aan babbeltjes over koetjes en kalfjes. Hoe minder ik te maken heb met andere mensen hoe beter!
Noem mij autistisch for all I care.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee
Ik heb al genoeg aan mezelf en ik ben nu eindelijk zover om in alle eerlijkheid tegen mezelf te kunnen zeggen dat ik inderdaad niet opensta voor dit soort dingen. Geen behoefte aan al de ''leuk en gezellig'' doen met elkaar. Zelfs geen behoefte aan babbeltjes over koetjes en kalfjes. Hoe minder ik te maken heb met andere mensen hoe beter!
Noem mij autistisch for all I care.
Och mens, zak in de stront met je keuteltikker verhaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik heb veel verstand van kleding. Jij bent een keuteltikker dus, inderdaad, het zal wel goed staan.
Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat eerste punt valt te betwijfelen en over dat tweede punt, omdat het gewoon niet bepaald elegant en stijlvol is.
Als jij in je tanktop naar zo'n studentenflat gaat kan ik mij voorstellen dat het enige hilariteit teweeg brengt.
Later komt later. Misschien leef ik dan al niet meer. Dus one thing at a time om me druk over te moeten maken.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Chai het volgende:
Wat ga je later dan voor werk doen TS?
Lijkt me wel lastig hoor, iets zonder andere mensen.
Ik denk dat je bij een sugar daddy ook leuk en gezellig moet doen en in het begin sws wel even over koetjes en kalfjes moet praten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Later komt later. Misschien leef ik dan al niet meer. Dus one thing at a time om me druk over te moeten maken.
Och, dat soort flikkers kosten weinig moeite. Als je er naar hun idee goed uitziet vinden ze alles geweldig aan je.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een sugar daddy ook leuk en gezellig moet doen en in het begin sws wel even over koetjes en kalfjes moet praten.
Pissen in zijn shampoofles toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Nobu het volgende:
Types als ts zijn wel de reden om niet bij de SSH te huren trouwens. Je zal zo'n klaphark maar geplaatst krijgen, veel succes om hem weer weg te pesten.
Nee, dat hoeft ook niet, maar in mijn studentenjaren ging ik in ieder geval niet in een tanktop naar dat soort dagen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.
Dat zeg je nu tegen iemand die juist áltijd stijlvol bij loopt. Met je tanktop.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.
Hahah succes met het vinden van een kamer in Utrecht.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Moofasah het volgende:
Ik moet op kamers in Utrecht aangezien de studie die ik ga doen nergens anders te volgen is. En nu laat mijn budget me niet toe om iets te vinden waar ik daadwerkelijk alleen zit. Dus ik heb altijd te maken met medebewoners
Alsof die hele stad Utrecht op zich al niet klacht genoeg is. Ben er nu een paar keer geweest maar vind het er vreselijk. De omgeving is spuuglelijk de drukte is ronduit benauwend. Je kunt er niet eens zitten in de bus, nee je moet staan
Nu heb ik Dinsdag een uitnodiging gekregen om ergens te komen kijken en ''kennis te maken'' met de huisgenoten. Verwacht een hospiteeravond. Iets waar ik dus echt geen zin in heb. Helemaal naar Utrecht reizen om indruk te moeten maken op een stel mensen waarvan ik nu al kan zeggen dat ik ze niet de moeite waard vind om te leren kennen. En de kans dat mijn toneelspel dat van de overige kandidaten verslaat is om te beginnen al maar heel klein.
Daarbij ben ik ook niet gediend van de vragenlijst die ik waarschijnlijk op me af zal krijgen. Gekeurd worden als een stuk vlees. ''Heb je een vriendin?'', ''Nee''. ''Wel ooit gehad?'', ''Nee''. ''Waarom niet, ben je homo?'', ''Gaat je geen tering aan''.
Waarom is in die shit stad Utrecht alles zo duur en is het zo moeilijk om een vierkante metertje te vinden waar je mag ''zijn''. En waarom zit het er vol met oppervlakkige mensen die opzoek zijn naar iemand om mee te feesten en shit. Flikker een end op zeg.
Een ding weet ik zeker, als ik wonder boven wonder de kamer krijg vind ik het daarmee wel goed zo. En buiten fatsoen hoeven ze van mij verder niets te verwachten. Ik ben niet opzoek naar sociale contacten ik ben opzoek naar leefruimte.
Klacht: Huisgenoten.
Klacht: Utrecht, wat een vreselijke en spuuglelijke stad
Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Krijg je geen ov-kaart bij de studie?
Want volgens mij kun je toch beter op en neer reizen. Als jij je leuk voordoet op je zo'n hospiteeravond zitten je huisgenoten daarna jaren opgescheept met een of andere krel die niets wil en alleen maar zit te mokken. Kan die kamer beter naar een leuke huisgenoot gaan die op oprecht in Utrecht wil wonen en leuke dingen wilt doen...
Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Nobu het volgende:
Types als ts zijn wel de reden om niet bij de SSH te huren trouwens. Je zal zo'n klaphark maar geplaatst krijgen, veel succes om hem weer weg te pesten.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb net gereageerd op een huis met 16 mensen. Een studiootje in Schiedam. Een kamer met 2 wijven.
Al heb ik wel al een kamer achter de hand voor het geval alles faalt hoe chill is dat.
Rotterdam (L)
Dan zou ik op zoek gaan naar een studentenhuis waarbij iedereen op zich zelf is. Die zijn er wel maar dan moet je niet gaan hospiteren bij een kamer waar de huisgenoten op zoek zijn naar gezelligheid.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.
En waarom moet ik iets willen. Volgens mij kom ik toch echt naar die stad voor de studie, en niet voor de ''o zo leuke'' huisgenoten.
Jij hoeft er ook helemaal niets aan te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.
Rotterdam of Schiedam?quote:
Je komt erg verbitterd en niet bepaald sociaal over. Waarom heb jij bij voorbaat al zo'n houding terwijl dat zo'n woning met z'n allen best gezellig kan zijn. Zeker als je in het weekend - ook doordeweeks trouwens - lekker gaat bieren en lol trapt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook helemaal niets aan te hebben
Zou niet weten wat ik de rest verschuldigd ben daar.
En wat eten betreft; ik kook fatsoenlijke maaltijden, maar je moet echt niet van mij verwachten dat ik ook nog voor huisgenoten ga koken. Ieder maakt maar zijn eigen potje klaar.
Tja...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zou ik op zoek gaan naar een studentenhuis waarbij iedereen op zich zelf is. Die zijn er wel maar dan moet je niet gaan hospiteren bij een kamer waar de huisgenoten op zoek zijn naar gezelligheid.
Je hoeft ook niet, maar je moet jezelf niet voordoen als een huisgenoot die gezellig mee doet om maar die kamer te krijgen.
Tja, ik zou serieus niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Types die niet met anderen willen praten gaan maar onder een brug liggen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.
Kamernet zeker...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.
Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
Je komt over als iemand die dermate contactgestoord is dat hij liever linea recta naar zijn kamer rent om daar zijn maaltijd in de magnetron te schuiven dan in de keuken te gaan koken met het risico dat een van je huisgenoten binnenkomt en misschien wel een gesprek met je aanknoopt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook helemaal niets aan te hebben
Zou niet weten wat ik de rest verschuldigd ben daar.
En wat eten betreft; ik kook fatsoenlijke maaltijden, maar je moet echt niet van mij verwachten dat ik ook nog voor huisgenoten ga koken. Ieder maakt maar zijn eigen potje klaar.
Ik ga in het weekend niet bieren. Vrijdags stap ik op de trein en reis ik terug naar huis.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt erg verbitterd en niet bepaald sociaal over. Waarom heb jij bij voorbaat al zo'n houding terwijl dat zo'n woning met z'n allen best gezellig kan zijn. Zeker als je in het weekend - ook doordeweeks trouwens - lekker gaat bieren en lol trapt.
De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Rotterdam of Schiedam?Serieus, Rotterdam(L) zeggen als je in fucking Schiedam gaat wonen. Ben je dom ofzo?
Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knulquote:Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tja, ik zou serieus niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Types die niet met anderen willen praten gaan maar onder een brug liggen.
Geen van beiden.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef Franknfurter het volgende:
Trouwens: omgeving Heerlen mooier vinden dan Utrecht?Blind of troll.
Er is ook niks mis met Schiedam hoor, het is alleen geen Rotterdam. Maar excuus, ik heb de situatie verkeerd begrepen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.
Mjah no offence maar in deze situatie zijn je huisgenoten de gedwonge hond. Het is echt niet tof als je een leuke band hebt opgebouwd in een huis en veel samen doet en er dan 1 persoon bij komt die echt helemaal niets met de rest te maken wilt hebben. En dat terwijl hij zich voordeed als een gezellig en sociaal persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.
Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terugquote:
Tja...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die dermate contactgestoord is dat hij liever linea recta naar zijn kamer rent om daar zijn maaltijd in de magnetron te schuiven dan in de keuken te gaan koken met het risico dat een van je huisgenoten binnenkomt en misschien wel een gesprek met je aanknoopt.
Nog onbeschoft ook, het plaatje is helemaal compleet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knul
[..]
Waarom ga je uberhaupt studeren? Met zo'n instelling wil toch niemand je hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien kun je buiten Utrecht kijken voor een zelfstandige woning, dan heb je een half uur of 3 kwartier reistijd maar toch lijkt het me voor iedereen beter.
Erg is die site hèquote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug. Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug. Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
Hihi of je telefoon pakken en doen alsof je belt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
Nee,quote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Mwoah, ik loop soms ook een straatje om als ik een bekende zie, op momenten dat ik daar geen zin in heb. Als het echter consequent is zou ik toch bij mezelf te rade gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg. Maar in het dagelijks leven wil ik gewoon geen contacten met bekenden. Er zijn een paar mensen waar ik zelf behoefte aan heb, en daarbuiten hoeft het voor mij niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg.
Ik kom uit Limburg, heb op kamers gezeten in Utrecht en ik moet zeggen dat me het daar veel beter beviel dan in Limburg. Utrecht is een prachtstadquote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het kiezen of delen. Als jij liever niet met een boel huisgenoten wil wonen gaat het denk ik erg lastig worden om een woning in Utrecht te vinden op korte termijn denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...
Jij wilt met een gast over straat lopen met broek over de enkels en sokken in sandalen?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef luckass het volgende:
Als kerel je druk maken om kleding. Stelletje Mike de Boers hier.
Mja, TS slaat wel een beetje door thoquote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Levolution het volgende:
Eigenlijk zouden er hospiteeravonden moeten zijn voor mensen die geen geforceerd sociaal contact willen. Als je te enthousiast overkomt bij het hospiteren, kom je er niet in.
Terechte klacht. Heeft niks met autisme te maken, maar elke dinsdagavond verplicht 'lekker gezellig samen eten' is echt kansloos.
Bij ons is er heus geen verplichting hoor, maar het is wel af en toe gezellig om met z'n allen 1 uurtje samen te eten. Maar stel je voor, sociaal contact.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Levolution het volgende:
Eigenlijk zouden er hospiteeravonden moeten zijn voor mensen die geen geforceerd sociaal contact willen. Als je te enthousiast overkomt bij het hospiteren, kom je er niet in.
Terechte klacht. Heeft niks met autisme te maken, maar elke dinsdagavond verplicht 'lekker gezellig samen eten' is echt kansloos.
Die gezelligheid komt vanzelf wel. Je gaat automatisch samen dingen doen. Maar als je die hospiteeravonden ziet, ze maken gewoon afspraken om de gezelligheid erin te forceren.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Bij ons is er heus geen verplichting hoor, maar het is wel af en toe gezellig om met z'n allen 1 uurtje samen te eten. Maar stel je voor, sociaal contact.
Bij dat soort huizen moet je ook niet reageren. Ik ben nog nooit ergens geweest waar dat soort dingen verplicht waren, alleen al omdat ik zelf genoeg filter.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die gezelligheid komt vanzelf wel. Je gaat automatisch samen dingen doen. Maar als je die hospiteeravonden ziet, ze maken gewoon afspraken om de gezelligheid erin te forceren."Ja je moet wel elke dinsdagavond mee eten. En je mag geen tv op je kamer want dat doe je maar gezellig in de woonkamer."
Flikker toch op, het is zo nep meestal. Dat noem ik dus niet gezellig. Net als kringfeestjes eigenlijk.
Ik hoorde laatst van een huis waar je iets van 3x per week verplicht samen moest eten en je moest 3 weekenden per maand in dat huis zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Bij dat soort huizen moet je ook niet reageren. Ik ben nog nooit ergens geweest waar dat soort dingen verplicht waren, alleen al omdat ik zelf genoeg filter.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een huis waar je iets van 3x per week verplicht samen moest eten en je moest 3 weekenden per maand in dat huis zijn.
Zeker zo'n vereniginghuisquote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een huis waar je iets van 3x per week verplicht samen moest eten en je moest 3 weekenden per maand in dat huis zijn.
Gewoon spijkerbroek + shirt of overhemd, sneakertjes eronder en klaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij wilt met een gast over straat lopen met broek over de enkels en sokken in sandalen?Nee het moet er wel een beetje uitzien.
En dan betaal je wrs nog veel meer ook voor je kamertje van 10m² zonder eigen voorzieningen i.p.v. een appartementje of flatjequote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Och och, een of ander dom kutje dat zich nu ineens veel meer voelt omdat ze in de grote stad is gaan wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg, heb op kamers gezeten in Utrecht en ik moet zeggen dat me het daar veel beter beviel dan in Limburg. Utrecht is een prachtstad![]()
Jij daarentegen woont in de buurt van Heerlen zei je toch? Als er één kutstad is, dan is het wel Heerlen
Je lijkt me een negatief ingestelde autist die alles bij voorbaat al kut vindt. Denken dat ze vragen naar je seksuele geaardheid op een hospiteeravond. Blijf jij maar lekker in Heerlen, jong
Zequote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och och, een of ander dom kutje dat zich nu ineens veel meer voelt omdat ze in de grote stad is gaan wonen.
Jij voelt je veel meer omdat je uit fucking Heerlen komtquote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och och, een of ander dom kutje dat zich nu ineens veel meer voelt omdat ze in de grote stad is gaan wonen.
Ik dacht dat dat soort kampen alweer een kleine 70 jaar gesloten waren.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort kampen alweer een kleine 70 jaar gesloten waren.
En dan noemen ze het waarschijnlijk nog 'op jezelf' ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je beseft dat je de laatste restjes sympathie die ergens onverhoopt nog rondzwerven hiermee verspeelt?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op je huisgenoten gaan klinkt een beetje raar.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan noemen ze het waarschijnlijk nog 'op jezelf' ook![]()
Dat is inderdaad geen studentenhuis, maar een communequote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een zolderkamer vrijstaand?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik woon lekker vrijstaand en niemand waarmee ik rekening hoef te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je huisgenoten gaan klinkt een beetje raar.
Och mens, het lijkt me beter als jij het toetsenbord nu eens gaat wegleggen, want je typt alleen maar larie.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Jij voelt je veel meer omdat je uit fucking Heerlen komtAlsjeblieft zeg, ga gewoon iedere dag treinen, wordt iedereen gelukkiger van.
Ik denk dat jij beter je toetsenbord kunt gaan wegleggenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och mens, het lijkt me beter als jij het toetsenbord nu eens gaat wegleggen, want je typt alleen maar larie.
Ik ben niet een of andere trotse Limburgse nationalist. Ooit wilde ik zelfs weg uit Limburg, met het idee van de grote bruisende stad. Maar nu ik de stad in eigen persoon heb gezien valt het allemaal zwaar tegen.
Daarbij is mijn gemoedstoestand alleen maar gedaald sindsdien en ben ik gewoon echt niet in de stemming voor andere mensen.
Ik heb geen levenslust meer en geen dromen. Dus dat hele verlangen van de meesten om uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten en ''het leven te ontdekken'' heb ik gewoon niet.
Sterf af, kutmongool.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:09 schreef sinepedraap het volgende:
Jongens laten we nou geen Utrecht of Heerlen gaan bashen. Rotterdam is pas een kutstad
Waar kwam jij zelf ook alweer vandaan?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter je toetsenbord kunt gaan wegleggenJe doet alsof Utrecht een kutstad is terwijl Heerlen geweldig zou zijn.
Ik kom toevallig uit limburg, en ik woon nu in Zeist. Niet dat het er toe doet, maar daar zul jij wel weer een andere mening over hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waar kwam jij zelf ook alweer vandaan?
Ben het even vergeten aangezien je niet zo heel indrukwekkend dit topic binnenkwam
Het doet er zeker toe. Je hebt de hele tijd de bek vol van hoe geweldig het wel niet is in Utrecht en hoe vreselijk in Heerlen. Dus ik wilde even weten of je überhaupt het recht hebt om te oordelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:12 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik kom toevallig uit limburg, en ik woon nu in Zeist. Niet dat het er toe doet, maar daar zul jij wel weer een andere mening over hebben
Oh nu ben ik weer een mainstream sletjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het doet er zeker toe. Je hebt de hele tijd de bek vol van hoe geweldig het wel niet is in Utrecht en hoe vreselijk in Heerlen. Dus ik wilde even weten of je überhaupt het recht hebt om te oordelen.
Maar waarschijnlijk ben je zo'n mainstream sletje, dat inderdaad prima op haar plek is tussen alle ''interessante'' mensen van de grote stad.
Back at ya.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh nu ben ik weer een mainstream sletjeGodverdomme zeg, wat zet jij jezelf voor lul
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:40 schreef Jahr00n het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij m'n ouders wonen hoor.
Je bent wel echt een beetje een relhomo of nietquote:
TS heeft zojuist de puberteit bereikt?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ben je zo'n mainstream sletje, dat inderdaad prima op haar plek is tussen alle ''interessante'' mensen van de grote stad.
Jij woont niet thuis?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Thuiswoner gesignaleerd! [ afbeelding ]
Ik geloof hetquote:
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Je bent wel echt een beetje een relhomo of niet?
Niet beledigend bedoeld, maar dat doen homo's toch vaker: Klagen over alles en iedereen? Nogmaals niet beledigend bedoeld, vind het juist altijd wel grappig als figuren als Gordon en Joling klagen
Maastricht - Rotterdamquote:Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.
En waarom moet ik iets willen. Volgens mij kom ik toch echt naar die stad voor de studie, en niet voor de ''o zo leuke'' huisgenoten.
'Thuiswonend' wordt doorgaans gedefinieerd als het inwonen bij de ouders ('persoon die een kind-ouder relatie heeft met één of twee tot het huishouden behorende ouders').quote:
Hee, nu niet gaan haten op Limburgers oké ?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik geloof hetIk denk dat meneer een beetje boos is dat ze zijn duitse dialectje niet konden verstaan op Utrecht CS
LEMMMBURGHHHquote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Hee, nu niet gaan haten op Limburgers oké ?
Bovendien hebben Heerlenaren een heel Nederlands-achtig dialect, alleen geven ze overal een raar toontje aan mee. Maar prima te verstaan voor de gemiddelde Nederlander.
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrechtquote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik geloof hetIk denk dat meneer een beetje boos is dat ze zijn duitse dialectje niet konden verstaan op Utrecht CS
Geef het nou maar op, flikkertjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.
Nou nou, moet dit nu weer? Ik zei toch dat het niet beledigend was bedoeld?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.
Je bent wel diepzinnig zeg, in tegenstelling tot die oppervlakkige studenten die in Utrecht op kamers wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je bent wel van de aannames he?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrecht![]()
Wat ga je dissen op eigenschappen die je zelf hebt. Waarschijnlijk praat je Limburgser dan ik taart, ik heb niet eens een zachte g als ik Nederlands praat.
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
'Thuiswonend' wordt doorgaans gedefinieerd als het inwonen bij de ouders ('persoon die een kind-ouder relatie heeft met één of twee tot het huishouden behorende ouders').
Kutstad jongequote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ROOTTUUUURDAMMMM ROTURRRDAHAAAAM!!!!
Dat is echt niet gezond.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?
[..]
Kutstad jonge
Sorry, leg me nog eens uit hóe je precies een kamer in Utrecht wilde krijgen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrecht![]()
Wat ga je dissen op eigenschappen die je zelf hebt. Waarschijnlijk praat je Limburgser dan ik taart, ik heb niet eens een zachte g als ik Nederlands praat.
Dat betekent dat je jezelf seksueel aangetrokken voelt tot leden van gelijk geslacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?
Maar hoelang ben je dan iedere dag kwijt aan het reizen? Ik weet niet of jij iemand bent die kunt leren in de trein, maar daar heb ik zelf toch echt moeite mee. Houd je überhaupt genoeg tijd over voor alles dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maastricht - Rotterdam
Ik reis liever dan dat ik mijn geld verspil in het wonen in een stad waar ik me helemaal niet op me gemak voel.
Kijk eens naar plekken buiten Utrecht. Eindhoven misschien?
Ben wel benieuwd hoe dat klinkt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik woon in Rotterdam en ben hier opgegroeid. Maar ik was zo gefascineerd door de zachte G dat ik vanaf mijn 9e ermee begon te praten. Nu ben ik een echte Rotterdammer met een zachte G.
Ik haat het hier.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat betekent dat je jezelf seksueel aangetrokken voelt tot leden van gelijk geslacht.
Maar Heerlen is wel helemaal de bomb toch? Sowieso beter dan Utrecht, waar alleen maar stomme mensen wonen. En je kan lekker bij mama blijven wonen zonder dat je nieuwe mensen moet leren kennen. Brrrrr, de gedachte alleen al dat je buiten de deur moet komen!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar hoelang ben je dan iedere dag kwijt aan het reizen? Ik weet niet of jij iemand bent die kunt leren in de trein, maar daar heb ik zelf toch echt moeite mee. Houd je überhaupt genoeg tijd over voor alles dan?
Schelen qua afstand zal het heel zeker inderdaad. Waar ik nu woon is wel heel ver er vanaf.
Pff, laat ook maarquote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou nou, moet dit nu weer? Ik zei toch dat het niet beledigend was bedoeld?
Je bent toch ook aan het rellen, én je bent homo. Niks mis mee, lieve schat (dat zeggen jullie altijd tegen elkaar hihi)
En daarom kijk je neer op je moeder en op tegen je vader. Mainstream slet. Ik zei het net en ik zeg het nu.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je bent wel van de aannames he?Ik heb geen limburgs accent, nooit gehad ook. Mijn moeder spreekt limburgs, mijn vader ABN. En ik spreek net als mijn vader dus gewoon ABN.
Waar heb ik gezegd dat ik neerkijk op mijn moeder?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En daarom kijk je neer op je moeder en op tegen je vader. Mainstream slet. Ik zei het net en ik zeg het nu.
Misschien kan je zijn sugardaddy worden. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef LazyDave het volgende:
Een man naar mijn hart, ik had je graag willen ontmoeten TS! Bij een jong mens is het een slecht teken, zowel in intellectueel als in moreel opzicht, wanneer hij al vroeg de weg weet te vinden in de mensenwereld, zich er meteen in thuis voelt en er als het ware goed voorbereid zijn intrede in doet: dit duidt op een laag karakter. Daarentegen een zonderling, achterdochtig, onhandig en verkeerd gedrag op een nobele inborst. Er wordt aan je gedacht door gelijkgestemden, laat je niet al te veel afleiden door mensen in dit topic. Welke studie ga je volgen?
Whut?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maastricht - Rotterdam
Ik reis liever dan dat ik mijn geld verspil in het wonen in een stad waar ik me helemaal niet op me gemak voel.
Kijk eens naar plekken buiten Utrecht. Eindhoven misschien?
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef LazyDave het volgende:
Een man naar mijn hart, ik had je graag willen ontmoeten TS! Bij een jong mens is het een slecht teken, zowel in intellectueel als in moreel opzicht, wanneer hij al vroeg de weg weet te vinden in de mensenwereld, zich er meteen in thuis voelt en er als het ware goed voorbereid zijn intrede in doet: dit duidt op een laag karakter. Daarentegen een zonderling, achterdochtig, onhandig en verkeerd gedrag op een nobele inborst. Er wordt aan je gedacht door gelijkgestemden, laat je niet al te veel afleiden door mensen in dit topic. Welke studie ga je volgen?
Maakt niet uit, als hij maar geld heeft.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Misschien kan je zijn sugardaddy worden. Hoe oud ben je?
Geen levenslust en geen dromen zeg je, waarom zou je dan überhaupt nog de moeite nemen om een studie te gaan volgen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och mens, het lijkt me beter als jij het toetsenbord nu eens gaat wegleggen, want je typt alleen maar larie.
Ik ben niet een of andere trotse Limburgse nationalist. Ooit wilde ik zelfs weg uit Limburg, met het idee van de grote bruisende stad. Maar nu ik de stad in eigen persoon heb gezien valt het allemaal zwaar tegen.
Daarbij is mijn gemoedstoestand alleen maar gedaald sindsdien en ben ik gewoon echt niet in de stemming voor andere mensen.
Ik heb geen levenslust meer en geen dromen. Dus dat hele verlangen van de meesten om uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten en ''het leven te ontdekken'' heb ik gewoon niet.
Sow, she told mequote:Op zondag 1 juli 2012 14:35 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik verzoek jou om gewoon je mond te houden, je toetsenbord en pc het raam uit te smijten en jezelf op te sluiten zonder eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik anders aan de lopende band eindig.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen levenslust en geen dromen zeg je, waarom zou je dan überhaupt nog de moeite nemen om een studie te gaan volgen?
Begin? Een beetje?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef Franknfurter het volgende:
Sow
Ik kap er mee, ik begin deze TS een beetje sneu te vinden. Doei TS, veel succes nog met het vinden van een woonruimte in Utrecht. Het gaat je toch niet lukken omdat je nooit wat hebt bereikt in je leven en ook nooit wat zult bereiken. Maar je bent vast geen mainstream sletje, daar kun je gelukkig trots op zijn. De wereld is beter af zonder jou er in, maar ik denk dat je daar al een beetje achter was met je lage levenslust en je dromen die allemaal weg zijn.
Hij moet gewoon naar een psycholoog gaan, want hij vertoont onder andere symptomen van een depressie.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS, wat lijkt het mij moeilijk jou te zijn.
Niet zo happen, lieve meid.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef Franknfurter het volgende:
Sow
Ik kap er mee, ik begin deze TS een beetje sneu te vinden. Doei TS, veel succes nog met het vinden van een woonruimte in Utrecht. Het gaat je toch niet lukken omdat je nooit wat hebt bereikt in je leven en ook nooit wat zult bereiken. Maar je bent vast geen mainstream sletje, daar kun je gelukkig trots op zijn. De wereld is beter af zonder jou er in, maar ik denk dat je daar al een beetje achter was met je lage levenslust en je dromen die allemaal weg zijn.
Maar net zei je nog dat je toch geen ambitie en dromen meer hebt, dus waar maak je je druk om?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Omdat ik anders aan de lopende band eindig.
Ik hoef niet van de regen in de drup.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Maar net zei je nog dat je toch geen ambitie en dromen meer hebt, dus waar maak je je druk om?
Spreek voor jezelf relnicht.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:53 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat TS es een keer lekker in zijn poepertje genomen moet worden... wordt ie misschien wat losser van
Probeer het eerst maar es. Als je zo uptight (letterlijk en figuurlijkquote:
Heb jij niet in de gaten wanneer je niet gewild bentquote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Kan ik ook over jouw aanwezigheid waar dan ook zeggenMaar je zielige pm is wel aandoenlijk hoor. Daarom deelde ik hem eventjes.
Nee, dat kan niet. Sims lijken te veel op mensen, en dan moet TS weer in een steegje duiken.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:00 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Moofasah, ga anders de Sims 3 spelen. Gebruik het als uitlaatklep.
Ik heb dat spel per ongeluk onbespeelbaar gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2012 15:00 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Moofasah, ga anders de Sims 3 spelen. Gebruik het als uitlaatklep.
Ik dacht dat het juist een mooi compromis zou zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Sims lijken te veel op mensen, en dan moet TS weer in een steegje duiken.
Moet jij zeggen!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heb jij niet in de gaten wanneer je niet gewild bent
Ah, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb dat spel per ongeluk onbespeelbaar gemaakt
Jaja, maar ondertussen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Probeer het eerst maar es. Als je zo uptight (letterlijk en figuurlijk) blijft als je nu bent, blijft het leven pijn doen (letterlijk en figuurlijk)
PS. No hommo. Can't do the favor.
Dit is mijn topic. Vertrekken is dus de taak van anderen waaronder jijzelf.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Moet jij zeggen!Donder zelf op, zwakzinnige autistische contactgestoorde teringflikker.
Akkoord, tot ziens. Succes met het vinden van een kamerquote:Op zondag 1 juli 2012 15:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dit is mijn topic. Vertrekken is dus de taak van anderen waaronder jijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |