Precies dat.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:20 schreef sinepedraap het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk. Wil je koken staat er iemand anders al in een pan te roeren. Half uur later is 'ie klaar kan je het zelf afwassen. Je loopt naar de wc, zit daar iemand net uitgebreid te schijten. Nee doe mij maar m'n appartementje
Reageer je echt zo op die vraag?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Moofasah het volgende:
''Waarom niet, ben je homo?'', ''Gaat je geen tering aan''.
Nou nou, lekker alles delen. Ligt misschien aan de situatie waar je op het moment voor je gaat in zit maar ik zou er ook niks van willen weten.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:25 schreef Splutje het volgende:
TSWeet je hoe leuk het is om met 5+ mensen samen te wonen
Echte rasautist die TS
Ik ga echt niet werken, ik ben al genoeg tijd kwijt aan m'n studie en m'n sport.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:23 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom ga je niet een appartementje huren via de woningbouw? Of makelaar, ja duur maar toch.
Als je flink wat erbij werkt naast je school bijv elke avond van 5 tot 10 en Zaterdag de hele dag.
Dan heb je zondag een hele vrije dag voor jezelf en je vangt huurtoeslag
Wat noem je goedkoop?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:25 schreef o.us het volgende:
Regel een goedkoop flatwoning in Overvecht of Kanaleneiland.
Leven op 10 m2 wonen noemen
Emmer-Compascuumquote:Op zondag 1 juli 2012 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maak je geen zorgen, die kamer krijg je toch niet!
En in wat voor prachtstad woon je nu dan als Utrecht zo lelijk is?
Sowieso gaan ze echt niet zulke vragen stellen..quote:Op zondag 1 juli 2012 12:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Reageer je echt zo op die vraag?
Volgens mij heeft er hier iemand moeite met z'n geaardheid
Gesproken als een jongeman die het echt boeit waar hij terecht komt qua woningquote:
Ik denk ook dat dit de kern van de klacht is. TS is bang dat mensen naar zijn geaardheid gaan vragen.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Reageer je echt zo op die vraag?
Volgens mij heeft er hier iemand moeite met z'n geaardheid
Dit ook ja. TS moet gewoon lekker veilig in zijn geboortedorp blijvenquote:
Ik woon in Zuid-Limburg, vlakbij Heerlen. En je kunt nu gaan blaten wat je wilt, maar het leven hier is een stuk beter dan in dat rattenstadje van je.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maak je geen zorgen, die kamer krijg je toch niet!
En in wat voor prachtstad woon je nu dan als Utrecht zo lelijk is?
Utrechtse heuvelrug zegt je niets?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg, vlakbij Heerlen. En je kunt nu gaan blaten wat je wilt, maar het leven hier is een stuk beter dan in dat rattenstadje van je.
Alles wat ik nodig heb ligt hier, en daarbovenop ben je maar vlak verwijderd van een beetje natuur.
Heuvels hebben ze ook nog nooit van gehoord in Utrecht.
En waar heb je precies uit opgemaakt dat ik in Utrecht woon?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg, vlakbij Heerlen. En je kunt nu gaan blaten wat je wilt, maar het leven hier is een stuk beter dan in dat rattenstadje van je.
Alles wat ik nodig heb ligt hier, en daarbovenop ben je maar vlak verwijderd van een beetje natuur.
Nou en. Ik heb gewoon geen behoefte in het eeuwige geneuzel over dat onderwerp. Waarom is het in onze maatschappij zo ongelooflijk belangrijk of je seks hebt, en met wie.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit de kern van de klacht is. TS is bang dat mensen naar zijn geaardheid gaan vragen.
Als geboren Rotterdammer waak ik ervoor om andere Nederlandse steden (Almere uitgezonderd) lelijk te noemen. En Utrecht is zeker niet lelijk.quote:
Nee, ik heb geen heuveltje gezien. Of noemen jullie 5 meter hoogteverschil al een heuvelrug daar?quote:
Ik woon toch echt op 1 van de hoogste punten van Nederland, IN de provincie Utrechtquote:Op zondag 1 juli 2012 12:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen heuveltje gezien. Of noemen jullie 5 meter hoogteverschil al een heuvelrug daar?
Jullie?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen heuveltje gezien. Of noemen jullie 5 meter hoogteverschil al een heuvelrug daar?
Oh, op die manier. Dan heb ik 1 tip voor je: ga niet in Utrecht studeren. Ga naar Maastricht, Nijmegen of Tilburg.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En waar heb je precies uit opgemaakt dat ik in Utrecht woon?
Dat soort nationalisme alleen omdat je er vandaan komt heb je vooral in Limburg en Brabant.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |