De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Rotterdam of Schiedam?Serieus, Rotterdam(L) zeggen als je in fucking Schiedam gaat wonen. Ben je dom ofzo?
Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knulquote:Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tja, ik zou serieus niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Types die niet met anderen willen praten gaan maar onder een brug liggen.
Geen van beiden.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef Franknfurter het volgende:
Trouwens: omgeving Heerlen mooier vinden dan Utrecht?Blind of troll.
Er is ook niks mis met Schiedam hoor, het is alleen geen Rotterdam. Maar excuus, ik heb de situatie verkeerd begrepen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.
Mjah no offence maar in deze situatie zijn je huisgenoten de gedwonge hond. Het is echt niet tof als je een leuke band hebt opgebouwd in een huis en veel samen doet en er dan 1 persoon bij komt die echt helemaal niets met de rest te maken wilt hebben. En dat terwijl hij zich voordeed als een gezellig en sociaal persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.
Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terugquote:
Tja...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die dermate contactgestoord is dat hij liever linea recta naar zijn kamer rent om daar zijn maaltijd in de magnetron te schuiven dan in de keuken te gaan koken met het risico dat een van je huisgenoten binnenkomt en misschien wel een gesprek met je aanknoopt.
Nog onbeschoft ook, het plaatje is helemaal compleet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knul
[..]
Waarom ga je uberhaupt studeren? Met zo'n instelling wil toch niemand je hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien kun je buiten Utrecht kijken voor een zelfstandige woning, dan heb je een half uur of 3 kwartier reistijd maar toch lijkt het me voor iedereen beter.
Erg is die site hèquote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug. Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.
Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug. Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
Hihi of je telefoon pakken en doen alsof je belt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
Nee,quote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Mwoah, ik loop soms ook een straatje om als ik een bekende zie, op momenten dat ik daar geen zin in heb. Als het echter consequent is zou ik toch bij mezelf te rade gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg. Maar in het dagelijks leven wil ik gewoon geen contacten met bekenden. Er zijn een paar mensen waar ik zelf behoefte aan heb, en daarbuiten hoeft het voor mij niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg.
Ik kom uit Limburg, heb op kamers gezeten in Utrecht en ik moet zeggen dat me het daar veel beter beviel dan in Limburg. Utrecht is een prachtstadquote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.
Op een gegeven moment is het kiezen of delen. Als jij liever niet met een boel huisgenoten wil wonen gaat het denk ik erg lastig worden om een woning in Utrecht te vinden op korte termijn denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |