Ik denk dat je bij een sugar daddy ook leuk en gezellig moet doen en in het begin sws wel even over koetjes en kalfjes moet praten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Later komt later. Misschien leef ik dan al niet meer. Dus one thing at a time om me druk over te moeten maken.
Och, dat soort flikkers kosten weinig moeite. Als je er naar hun idee goed uitziet vinden ze alles geweldig aan je.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een sugar daddy ook leuk en gezellig moet doen en in het begin sws wel even over koetjes en kalfjes moet praten.
Pissen in zijn shampoofles toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Nobu het volgende:
Types als ts zijn wel de reden om niet bij de SSH te huren trouwens. Je zal zo'n klaphark maar geplaatst krijgen, veel succes om hem weer weg te pesten.
Nee, dat hoeft ook niet, maar in mijn studentenjaren ging ik in ieder geval niet in een tanktop naar dat soort dagen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.
Dat zeg je nu tegen iemand die juist áltijd stijlvol bij loopt. Met je tanktop.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.
Hahah succes met het vinden van een kamer in Utrecht.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Moofasah het volgende:
Ik moet op kamers in Utrecht aangezien de studie die ik ga doen nergens anders te volgen is. En nu laat mijn budget me niet toe om iets te vinden waar ik daadwerkelijk alleen zit. Dus ik heb altijd te maken met medebewoners
Alsof die hele stad Utrecht op zich al niet klacht genoeg is. Ben er nu een paar keer geweest maar vind het er vreselijk. De omgeving is spuuglelijk de drukte is ronduit benauwend. Je kunt er niet eens zitten in de bus, nee je moet staan
Nu heb ik Dinsdag een uitnodiging gekregen om ergens te komen kijken en ''kennis te maken'' met de huisgenoten. Verwacht een hospiteeravond. Iets waar ik dus echt geen zin in heb. Helemaal naar Utrecht reizen om indruk te moeten maken op een stel mensen waarvan ik nu al kan zeggen dat ik ze niet de moeite waard vind om te leren kennen. En de kans dat mijn toneelspel dat van de overige kandidaten verslaat is om te beginnen al maar heel klein.
Daarbij ben ik ook niet gediend van de vragenlijst die ik waarschijnlijk op me af zal krijgen. Gekeurd worden als een stuk vlees. ''Heb je een vriendin?'', ''Nee''. ''Wel ooit gehad?'', ''Nee''. ''Waarom niet, ben je homo?'', ''Gaat je geen tering aan''.
Waarom is in die shit stad Utrecht alles zo duur en is het zo moeilijk om een vierkante metertje te vinden waar je mag ''zijn''. En waarom zit het er vol met oppervlakkige mensen die opzoek zijn naar iemand om mee te feesten en shit. Flikker een end op zeg.
Een ding weet ik zeker, als ik wonder boven wonder de kamer krijg vind ik het daarmee wel goed zo. En buiten fatsoen hoeven ze van mij verder niets te verwachten. Ik ben niet opzoek naar sociale contacten ik ben opzoek naar leefruimte.
Klacht: Huisgenoten.
Klacht: Utrecht, wat een vreselijke en spuuglelijke stad
Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Krijg je geen ov-kaart bij de studie?
Want volgens mij kun je toch beter op en neer reizen. Als jij je leuk voordoet op je zo'n hospiteeravond zitten je huisgenoten daarna jaren opgescheept met een of andere krel die niets wil en alleen maar zit te mokken. Kan die kamer beter naar een leuke huisgenoot gaan die op oprecht in Utrecht wil wonen en leuke dingen wilt doen...
Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Nobu het volgende:
Types als ts zijn wel de reden om niet bij de SSH te huren trouwens. Je zal zo'n klaphark maar geplaatst krijgen, veel succes om hem weer weg te pesten.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb net gereageerd op een huis met 16 mensen. Een studiootje in Schiedam. Een kamer met 2 wijven.
Al heb ik wel al een kamer achter de hand voor het geval alles faalt hoe chill is dat.
Rotterdam (L)
Dan zou ik op zoek gaan naar een studentenhuis waarbij iedereen op zich zelf is. Die zijn er wel maar dan moet je niet gaan hospiteren bij een kamer waar de huisgenoten op zoek zijn naar gezelligheid.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.
En waarom moet ik iets willen. Volgens mij kom ik toch echt naar die stad voor de studie, en niet voor de ''o zo leuke'' huisgenoten.
Jij hoeft er ook helemaal niets aan te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.
Rotterdam of Schiedam?quote:
Je komt erg verbitterd en niet bepaald sociaal over. Waarom heb jij bij voorbaat al zo'n houding terwijl dat zo'n woning met z'n allen best gezellig kan zijn. Zeker als je in het weekend - ook doordeweeks trouwens - lekker gaat bieren en lol trapt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook helemaal niets aan te hebben
Zou niet weten wat ik de rest verschuldigd ben daar.
En wat eten betreft; ik kook fatsoenlijke maaltijden, maar je moet echt niet van mij verwachten dat ik ook nog voor huisgenoten ga koken. Ieder maakt maar zijn eigen potje klaar.
Tja...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zou ik op zoek gaan naar een studentenhuis waarbij iedereen op zich zelf is. Die zijn er wel maar dan moet je niet gaan hospiteren bij een kamer waar de huisgenoten op zoek zijn naar gezelligheid.
Je hoeft ook niet, maar je moet jezelf niet voordoen als een huisgenoot die gezellig mee doet om maar die kamer te krijgen.
Tja, ik zou serieus niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Types die niet met anderen willen praten gaan maar onder een brug liggen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.
Kamernet zeker...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.
Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
Je komt over als iemand die dermate contactgestoord is dat hij liever linea recta naar zijn kamer rent om daar zijn maaltijd in de magnetron te schuiven dan in de keuken te gaan koken met het risico dat een van je huisgenoten binnenkomt en misschien wel een gesprek met je aanknoopt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook helemaal niets aan te hebben
Zou niet weten wat ik de rest verschuldigd ben daar.
En wat eten betreft; ik kook fatsoenlijke maaltijden, maar je moet echt niet van mij verwachten dat ik ook nog voor huisgenoten ga koken. Ieder maakt maar zijn eigen potje klaar.
Ik ga in het weekend niet bieren. Vrijdags stap ik op de trein en reis ik terug naar huis.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt erg verbitterd en niet bepaald sociaal over. Waarom heb jij bij voorbaat al zo'n houding terwijl dat zo'n woning met z'n allen best gezellig kan zijn. Zeker als je in het weekend - ook doordeweeks trouwens - lekker gaat bieren en lol trapt.
De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Rotterdam of Schiedam?Serieus, Rotterdam(L) zeggen als je in fucking Schiedam gaat wonen. Ben je dom ofzo?
Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knulquote:Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tja, ik zou serieus niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Types die niet met anderen willen praten gaan maar onder een brug liggen.
Geen van beiden.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef Franknfurter het volgende:
Trouwens: omgeving Heerlen mooier vinden dan Utrecht?Blind of troll.
Er is ook niks mis met Schiedam hoor, het is alleen geen Rotterdam. Maar excuus, ik heb de situatie verkeerd begrepen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.
Mjah no offence maar in deze situatie zijn je huisgenoten de gedwonge hond. Het is echt niet tof als je een leuke band hebt opgebouwd in een huis en veel samen doet en er dan 1 persoon bij komt die echt helemaal niets met de rest te maken wilt hebben. En dat terwijl hij zich voordeed als een gezellig en sociaal persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.
Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terugquote:
Tja...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die dermate contactgestoord is dat hij liever linea recta naar zijn kamer rent om daar zijn maaltijd in de magnetron te schuiven dan in de keuken te gaan koken met het risico dat een van je huisgenoten binnenkomt en misschien wel een gesprek met je aanknoopt.
Nog onbeschoft ook, het plaatje is helemaal compleet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knul
[..]
Waarom ga je uberhaupt studeren? Met zo'n instelling wil toch niemand je hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien kun je buiten Utrecht kijken voor een zelfstandige woning, dan heb je een half uur of 3 kwartier reistijd maar toch lijkt het me voor iedereen beter.
Erg is die site hèquote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug. Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug. Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
Hihi of je telefoon pakken en doen alsof je belt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
Nee,quote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja...
Mwoah, ik loop soms ook een straatje om als ik een bekende zie, op momenten dat ik daar geen zin in heb. Als het echter consequent is zou ik toch bij mezelf te rade gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg. Maar in het dagelijks leven wil ik gewoon geen contacten met bekenden. Er zijn een paar mensen waar ik zelf behoefte aan heb, en daarbuiten hoeft het voor mij niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg.
Ik kom uit Limburg, heb op kamers gezeten in Utrecht en ik moet zeggen dat me het daar veel beter beviel dan in Limburg. Utrecht is een prachtstadquote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.
Op een gegeven moment is het kiezen of delen. Als jij liever niet met een boel huisgenoten wil wonen gaat het denk ik erg lastig worden om een woning in Utrecht te vinden op korte termijn denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |