abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113625271
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Later komt later. Misschien leef ik dan al niet meer. Dus one thing at a time om me druk over te moeten maken.
Ik denk dat je bij een sugar daddy ook leuk en gezellig moet doen en in het begin sws wel even over koetjes en kalfjes moet praten.
pi_113625309
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij een sugar daddy ook leuk en gezellig moet doen en in het begin sws wel even over koetjes en kalfjes moet praten.
Och, dat soort flikkers kosten weinig moeite. Als je er naar hun idee goed uitziet vinden ze alles geweldig aan je.
pi_113625316
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Nobu het volgende:
Types als ts zijn wel de reden om niet bij de SSH te huren trouwens. Je zal zo'n klaphark maar geplaatst krijgen, veel succes om hem weer weg te pesten. :')
Pissen in zijn shampoofles toch?
  zondag 1 juli 2012 @ 13:08:37 #104
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113625340
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.
Nee, dat hoeft ook niet, maar in mijn studentenjaren ging ik in ieder geval niet in een tanktop naar dat soort dagen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_113625345
Krijg je geen ov-kaart bij de studie?
Want volgens mij kun je toch beter op en neer reizen. Als jij je leuk voordoet op je zo'n hospiteeravond zitten je huisgenoten daarna jaren opgescheept met een of andere krel die niets wil en alleen maar zit te mokken. Kan die kamer beter naar een leuke huisgenoot gaan die op oprecht in Utrecht wil wonen en leuke dingen wilt doen...
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 1 juli 2012 @ 13:09:12 #106
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_113625354
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.
Dat zeg je nu tegen iemand die juist áltijd stijlvol bij loopt. Met je tanktop.
pi_113625373
Ik wist niet dat wo bloemschikwetenschap enkel in Utrecht wordt gegeven.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:09:36 #108
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625375
quote:
8s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Moofasah het volgende:
Ik moet op kamers in Utrecht aangezien de studie die ik ga doen nergens anders te volgen is. En nu laat mijn budget me niet toe om iets te vinden waar ik daadwerkelijk alleen zit. Dus ik heb altijd te maken met medebewoners :r

Alsof die hele stad Utrecht op zich al niet klacht genoeg is. Ben er nu een paar keer geweest maar vind het er vreselijk. De omgeving is spuuglelijk de drukte is ronduit benauwend. Je kunt er niet eens zitten in de bus, nee je moet staan :')

Nu heb ik Dinsdag een uitnodiging gekregen om ergens te komen kijken en ''kennis te maken'' met de huisgenoten. Verwacht een hospiteeravond. Iets waar ik dus echt geen zin in heb. Helemaal naar Utrecht reizen om indruk te moeten maken op een stel mensen waarvan ik nu al kan zeggen dat ik ze niet de moeite waard vind om te leren kennen. En de kans dat mijn toneelspel dat van de overige kandidaten verslaat is om te beginnen al maar heel klein.

Daarbij ben ik ook niet gediend van de vragenlijst die ik waarschijnlijk op me af zal krijgen. Gekeurd worden als een stuk vlees. ''Heb je een vriendin?'', ''Nee''. ''Wel ooit gehad?'', ''Nee''. ''Waarom niet, ben je homo?'', ''Gaat je geen tering aan''.

Waarom is in die shit stad Utrecht alles zo duur en is het zo moeilijk om een vierkante metertje te vinden waar je mag ''zijn''. En waarom zit het er vol met oppervlakkige mensen die opzoek zijn naar iemand om mee te feesten en shit. Flikker een end op zeg.

Een ding weet ik zeker, als ik wonder boven wonder de kamer krijg vind ik het daarmee wel goed zo. En buiten fatsoen hoeven ze van mij verder niets te verwachten. Ik ben niet opzoek naar sociale contacten ik ben opzoek naar leefruimte.

Klacht: Huisgenoten.

Klacht: Utrecht, wat een vreselijke en spuuglelijke stad :r
Hahah succes met het vinden van een kamer in Utrecht.
pi_113625426
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Krijg je geen ov-kaart bij de studie?
Want volgens mij kun je toch beter op en neer reizen. Als jij je leuk voordoet op je zo'n hospiteeravond zitten je huisgenoten daarna jaren opgescheept met een of andere krel die niets wil en alleen maar zit te mokken. Kan die kamer beter naar een leuke huisgenoot gaan die op oprecht in Utrecht wil wonen en leuke dingen wilt doen...
Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.

En waarom moet ik iets willen. Volgens mij kom ik toch echt naar die stad voor de studie, en niet voor de ''o zo leuke'' huisgenoten.
pi_113625431
Als kerel je druk maken om kleding _O-. Stelletje Mike de Boers hier.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:12:25 #111
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625463
Ik heb net gereageerd op een huis met 16 mensen. Een studiootje in Schiedam. Een kamer met 2 wijven.

Al heb ik wel al een kamer achter de hand voor het geval alles faalt hoe chill is dat.

Rotterdam (L)
  zondag 1 juli 2012 @ 13:12:41 #112
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113625476
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef luckass het volgende:
Stelletje Mike de Boers hier.
Ik moest lachen :')
pi_113625487
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:05 schreef Nobu het volgende:
Types als ts zijn wel de reden om niet bij de SSH te huren trouwens. Je zal zo'n klaphark maar geplaatst krijgen, veel succes om hem weer weg te pesten. :')
Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:13:07 #114
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113625489
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb net gereageerd op een huis met 16 mensen. Een studiootje in Schiedam. Een kamer met 2 wijven.

Al heb ik wel al een kamer achter de hand voor het geval alles faalt hoe chill is dat.

Rotterdam (L)
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ok stelletje hokboeren
  zondag 1 juli 2012 @ 13:14:42 #115
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625529
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Heerlijk stadje.
pi_113625534
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.

En waarom moet ik iets willen. Volgens mij kom ik toch echt naar die stad voor de studie, en niet voor de ''o zo leuke'' huisgenoten.
Dan zou ik op zoek gaan naar een studentenhuis waarbij iedereen op zich zelf is. Die zijn er wel maar dan moet je niet gaan hospiteren bij een kamer waar de huisgenoten op zoek zijn naar gezelligheid.
Je hoeft ook niet, maar je moet jezelf niet voordoen als een huisgenoot die gezellig mee doet om maar die kamer te krijgen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_113625536
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Och, zolang je er maar 1 van dat soort figuren bij hebt, zal het vast wel meevallen. Goed, je hebt er helemaal niets aan, maar je hebt er ook nauwelijks last van als hij zijn kamer alleen maar verlaat om naar college te gaan en kant-en-klaar-maaltijden te kopen.
Jij hoeft er ook helemaal niets aan te hebben :')

Zou niet weten wat ik de rest verschuldigd ben daar.

En wat eten betreft; ik kook fatsoenlijke maaltijden, maar je moet echt niet van mij verwachten dat ik ook nog voor huisgenoten ga koken. Ieder maakt maar zijn eigen potje klaar.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:16:49 #118
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113625586
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Heerlijk stadje.
Rotterdam of Schiedam? :') Serieus, Rotterdam(L) zeggen als je in fucking Schiedam gaat wonen. Ben je dom ofzo? :')
Ok stelletje hokboeren
  zondag 1 juli 2012 @ 13:16:59 #119
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113625589
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

En wat eten betreft; ik kook fatsoenlijke maaltijden, maar je moet echt niet van mij verwachten dat ik ook nog voor huisgenoten ga koken. Ieder maakt maar zijn eigen potje klaar.
Je komt erg verbitterd en niet bepaald sociaal over. Waarom heb jij bij voorbaat al zo'n houding terwijl dat zo'n woning met z'n allen best gezellig kan zijn. Zeker als je in het weekend - ook doordeweeks trouwens - lekker gaat bieren en lol trapt.
pi_113625609
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dan zou ik op zoek gaan naar een studentenhuis waarbij iedereen op zich zelf is. Die zijn er wel maar dan moet je niet gaan hospiteren bij een kamer waar de huisgenoten op zoek zijn naar gezelligheid.
Je hoeft ook niet, maar je moet jezelf niet voordoen als een huisgenoot die gezellig mee doet om maar die kamer te krijgen.
Tja...

Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.

Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:18:24 #121
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_113625632
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Tja, ik zou serieus niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Types die niet met anderen willen praten gaan maar onder een brug liggen.
pi_113625651
Trouwens: omgeving Heerlen mooier vinden dan Utrecht? :') Blind of troll.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:20:36 #123
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625687
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Tja...

Je krijgt gewoon nauwelijks reacties terug op die sites. En als dan is het meestal nog bedrog ook.

Ik heb het gewon niet voor het kiezen helaas. Voel me ook echt een gedwonge hond in deze.
Kamernet zeker...
pi_113625689
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Je komt over als iemand die dermate contactgestoord is dat hij liever linea recta naar zijn kamer rent om daar zijn maaltijd in de magnetron te schuiven dan in de keuken te gaan koken met het risico dat een van je huisgenoten binnenkomt en misschien wel een gesprek met je aanknoopt.
pi_113625694
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Je komt erg verbitterd en niet bepaald sociaal over. Waarom heb jij bij voorbaat al zo'n houding terwijl dat zo'n woning met z'n allen best gezellig kan zijn. Zeker als je in het weekend - ook doordeweeks trouwens - lekker gaat bieren en lol trapt.
Ik ga in het weekend niet bieren. Vrijdags stap ik op de trein en reis ik terug naar huis.

En om eerlijk te zijn ben ik ook verbitterd. Vind het gewoon fijn om op m'n eigen te zijn en heb gewoon een hekel aan de mensen om me heen. Wil er verder ook allemaal niets van weten, dat hele ''samen dit en samen dat''. Ik ben niet samen, ik ben alleen, en dat vind ik prima zo.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:21:28 #126
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625714
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef padlarf het volgende:

[..]

Rotterdam of Schiedam? :') Serieus, Rotterdam(L) zeggen als je in fucking Schiedam gaat wonen. Ben je dom ofzo? :')
De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.
pi_113625723
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef Nobu het volgende:

[..]

Tja, ik zou serieus niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Types die niet met anderen willen praten gaan maar onder een brug liggen.
Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knul :')
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef Franknfurter het volgende:
Trouwens: omgeving Heerlen mooier vinden dan Utrecht? :') Blind of troll.
Geen van beiden.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:22:38 #128
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113625741
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

De locatie van dat studiotje is net 50 meter buiten Rotterdam. Ff 7 seconden keihard sprinten en je bent in Rotterdam. Overigens woont heel veel familie van mij in Schiedam.
Er is ook niks mis met Schiedam hoor, het is alleen geen Rotterdam. Maar excuus, ik heb de situatie verkeerd begrepen.
Ok stelletje hokboeren
pi_113625744
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Kamernet zeker...
Jep :{
pi_113625751
quote:

[..]

Tja...

Mjah no offence maar in deze situatie zijn je huisgenoten de gedwonge hond. Het is echt niet tof als je een leuke band hebt opgebouwd in een huis en veel samen doet en er dan 1 persoon bij komt die echt helemaal niets met de rest te maken wilt hebben. En dat terwijl hij zich voordeed als een gezellig en sociaal persoon.
Misschien kun je buiten Utrecht kijken voor een zelfstandige woning, dan heb je een half uur of 3 kwartier reistijd maar toch lijkt het me voor iedereen beter.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:23:26 #131
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625764
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:22 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jep :{
ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug :'). Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
pi_113625767
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je komt over als iemand die dermate contactgestoord is dat hij liever linea recta naar zijn kamer rent om daar zijn maaltijd in de magnetron te schuiven dan in de keuken te gaan koken met het risico dat een van je huisgenoten binnenkomt en misschien wel een gesprek met je aanknoopt.
Tja...

Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:25:06 #133
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_113625822
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jij vind jezelf echt heel belangrijk hè knul :')

[..]

Nog onbeschoft ook, het plaatje is helemaal compleet. :')
pi_113625849
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Tja...

Als ik in het dagelijks leven zie dat ergens iemand aan komt lopen die ik ken en ik kan een zijstraat pakken om die persoon niet tegen te komen doe ik dat.
Waarom ga je uberhaupt studeren? Met zo'n instelling wil toch niemand je hebben.
pi_113625857
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Misschien kun je buiten Utrecht kijken voor een zelfstandige woning, dan heb je een half uur of 3 kwartier reistijd maar toch lijkt het me voor iedereen beter.
Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

ja ik heb betaald voor 3 maanden en pas 1 reactie terug :'). Terwijl ik die kamer achter de hand via fb heb door simpelweg mijn achternaam te veranderen.
Erg is die site hè :')

Op welke sites ben je nog meer actief?
pi_113625862
quote:

[..]

Tja...

:')

Dan is er iets mis met je brief of je reageert continu op de verkeerde kamers. Met een goede brief bij de juiste kamer wordt je op zijn minst gewoon uitgenodigd.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:26:06 #137
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113625864
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?
Ok stelletje hokboeren
  zondag 1 juli 2012 @ 13:26:10 #138
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625869
quote:

[..]

Tja...

Hihi of je telefoon pakken en doen alsof je belt.
pi_113625879
Troll was korte tijd succesvol, nu leuk geweest TS
Eens met wat hierboven staat
  zondag 1 juli 2012 @ 13:27:40 #140
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113625918
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef padlarf het volgende:

[..]

Je echte achternaam klinkt te Arabisch ofzo?
Nee, :P gewoon blablabla zoekt kamer in Rotterdam. Kreeg 4 reacties waarvan 1 geslaagd.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:28:03 #141
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113625933
quote:

[..]

Tja...

Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:29:47 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113625995
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ja, nou ja, sorry hoor maar als jij niet trollt ben je gewoon contactgestoord. Ik kan mij niet voorstellen dat je zo wereldvreemd kan zijn. Je moet gewoon eens een avondje gaan bieren, goed dronken worden en wat lol trappen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het best gezellig kan zijn.
Maar met zo'n houding raak je gewoon depressief en is het niet vreemd dat jij in je leven constant tegen obstakels gaat aanlopen. Wellicht moet je gewoon een bos in Canada intrekken en daar als kluizenaar gaan leven want met zo'n houding wordt het eerlijk gezegd helemaal niets.
Mwoah, ik loop soms ook een straatje om als ik een bekende zie, op momenten dat ik daar geen zin in heb. Als het echter consequent is zou ik toch bij mezelf te rade gaan.
Ok stelletje hokboeren
pi_113626011
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg. Maar in het dagelijks leven wil ik gewoon geen contacten met bekenden. Er zijn een paar mensen waar ik zelf behoefte aan heb, en daarbuiten hoeft het voor mij niet.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:31:12 #144
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113626042
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik ga best wel eens uit, en als ik drink heb ik dat sowieso niet zo erg.
Ok stelletje hokboeren
pi_113626200
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Heerlijk stadje.
Ken je Jules Deelder persoonlijk?
  zondag 1 juli 2012 @ 13:37:24 #146
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113626250
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:36 schreef Dutchlike het volgende:

[..]

Ken je Jules Deelder persoonlijk?
Ik heb Jules wel eens in de AH gezien
Ok stelletje hokboeren
  zondag 1 juli 2012 @ 13:39:41 #147
240618 Micson
The lonely stoner
pi_113626341
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Moet wel. Hoe kan iemand die stad nu verdedigen. Puur nationalisme. Iedere buitenstander zou het er vreselijk vinden, tenzij hij uit een nog erger gebied kwam. In dat geval moet ik echt medelijden met je hebben.
Ik kom uit Limburg, heb op kamers gezeten in Utrecht en ik moet zeggen dat me het daar veel beter beviel dan in Limburg. Utrecht is een prachtstad _O_

Jij daarentegen woont in de buurt van Heerlen zei je toch? Als er één kutstad is, dan is het wel Heerlen :')

Je lijkt me een negatief ingestelde autist die alles bij voorbaat al kut vindt. Denken dat ze vragen naar je seksuele geaardheid op een hospiteeravond :') . Blijf jij maar lekker in Heerlen, jong ^O^
  zondag 1 juli 2012 @ 13:45:32 #148
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_113626504
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Op zich geen slecht idee. Probleem daarmee echter is dat ik moet kiezen tussen gratis reizen voor het weekend of gratis reizen door de week. En ik heb het weekend echt nodig, dus wil ik door de week alles per fiets kunnen bereiken. Anders wordt het allemaal een dure bedoening...

Op een gegeven moment is het kiezen of delen. Als jij liever niet met een boel huisgenoten wil wonen gaat het denk ik erg lastig worden om een woning in Utrecht te vinden op korte termijn denk ik.
Als je voor een weekov kiest, dan is in het weekend reizen met 40% korting toch niet zo'n ramp? Het lijkt mij dat het belangrijker is dat je een beetje naar eigen wens woont, zodat je studie niet gaat lijden onder je kutte woonomstandigheden (in jouw ogen dan) dan of je lekker op de fiets kan gaan. En anders fiets je maar een stuk verder.
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_113626546
Je zult maar iemand als TS in je huis krijgen :') Die werk je er toch ook direct uit.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:47:57 #150
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113626593
Eigenlijk zouden er hospiteeravonden moeten zijn voor mensen die geen geforceerd sociaal contact willen. Als je te enthousiast overkomt bij het hospiteren, kom je er niet in.

Terechte klacht. Heeft niks met autisme te maken, maar elke dinsdagavond verplicht 'lekker gezellig samen eten' is echt kansloos. :')
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')