Als je recht hebt heb je recht.quote:
Jij komt uit Limburg?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:53 schreef Moofasah het volgende:
Ik liep er daarbij ook nog eens beter bij daar in het ''oh zo wereldse Utrecht'' met m'n Botticelli schoenen, True Religion broek, Armani tanktop en Frankie Morello vest dan de gemiddelde straat bewandelaar.
Klopt, maar als hij zich nu al zo negatief uitlaat over een stad waar hij nog maar amper geweest is, zie ik het niet meer goed komen eigenlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
TS kan nog niet eens weten of de omgeving hem niet ligt.
Hij is gewoon bang voor veranderingen.
Een tanktop.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk meid
Dit is dus altijd zo'n onnozel vooroordeel van de rest van NL. Dat hier in Limburg iedereen op een boerderij woont en de velden bereidt met een truck.
Ik liep er daarbij ook nog eens beter bij daar in het ''oh zo wereldse Utrecht'' met m'n Botticelli schoenen, True Religion broek, Armani tanktop en Frankie Morello vest dan de gemiddelde straat bewandelaar.
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:45 schreef Franknfurter het volgende:
TS is nog nooit voorbij het station geweest en denkt dat heel Utrecht zo lelijk is als het stationsgebiedTS rijdt liever de hele dag op de trekker van os pap. TS drinkt Jupiler ipv cola.
Als je in een trailerpark woont niet nee.quote:
Het ding is 100 euro waard. Meer dan jij aan je hele outfit besteed stakker.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je in een trailerpark woont niet nee.
Waarom benoem je het als iedereen anti is? Aandachttrekkert.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het ding is 100 euro waard. Meer dan jij aan je hele outfit besteed stakker.
En even serieus, waarom is iedereen op FOK altijd zo anti tanktop
Ik vind dat hij er minstens een jaar moet gaan wonen. Zelfs als het dan alsnog niet goed gaat dan is de kans dat het in een andere stad wel goed gaat alweer een stuk groter.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij zich nu al zo negatief uitlaat over een stad waar hij nog maar amper geweest is, zie ik het niet meer goed komen eigenlijk.
Omdat ik er bij blijf dat hij mooi is en dat jullie er de ballen verstand van hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom benoem je het als iedereen anti is? Aandachttrekkert.
Ik heb veel verstand van kleding. Jij bent een keuteltikker dus, inderdaad, het zal wel goed staan.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Omdat ik er bij blijf dat hij mooi is en dat jullie er de ballen verstand van hebben
Ik vind dat ie lekker stront moet gaan schuiven, duffe inboorlingen hebben we al genoeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er minstens een jaar moet gaan wonen. Zelfs als het dan alsnog niet goed gaat dan is de kans dat het in een andere stad wel goed gaat alweer een stuk groter.
In het ideale geval zou hij dat doen ja. Maar ik denk dat het voor iedereen beter is als hij in zijn geliefde Limburg blijft.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er minstens een jaar moet gaan wonen. Zelfs als het dan alsnog niet goed gaat dan is de kans dat het in een andere stad wel goed gaat alweer een stuk groter.
Dat eerste punt valt te betwijfelen en over dat tweede punt, omdat het gewoon niet bepaald elegant en stijlvol is.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het ding is 100 euro waard. Meer dan jij aan je hele outfit besteed stakker.
En even serieus, waarom is iedereen op FOK altijd zo anti tanktop
Nee, nee en nog eens neequote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
De tyfus, als dit geen troll is, dan is dit één van de meest autistische OP's die ik de laatste tijd heb gelezen
Wonen in een studentenhuis is mooi man, gezellig samen eten, zuipen, uitgaan, met vakantie etc. Met het EK in de woonkamer een tribune bouwen zodat er 40 man voetbal kunnen komen kijken om nog maar te zwijgen over de gemengde borrels met de meisjes van hiernaast.
Maar nee, jij zit liever in je eentje achter je laptop
Maar maak je geen zorgen hoor, met deze instelling word je toch niet gekozen
Kan je fijn iedere dag op en neer naar Heerlen
Dat gaa inderdaad gebeuren in een tanktop maar gewoon lekker jezelf blijvenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij in je tanktop naar zo'n studentenflat gaat kan ik mij voorstellen dat het enige hilariteit teweeg brengt.
Dan ga je in je eentje wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee
Ik heb al genoeg aan mezelf en ik ben nu eindelijk zover om in alle eerlijkheid tegen mezelf te kunnen zeggen dat ik inderdaad niet opensta voor dit soort dingen. Geen behoefte aan al de ''leuk en gezellig'' doen met elkaar. Zelfs geen behoefte aan babbeltjes over koetjes en kalfjes. Hoe minder ik te maken heb met andere mensen hoe beter!
Noem mij autistisch for all I care.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee
Ik heb al genoeg aan mezelf en ik ben nu eindelijk zover om in alle eerlijkheid tegen mezelf te kunnen zeggen dat ik inderdaad niet opensta voor dit soort dingen. Geen behoefte aan al de ''leuk en gezellig'' doen met elkaar. Zelfs geen behoefte aan babbeltjes over koetjes en kalfjes. Hoe minder ik te maken heb met andere mensen hoe beter!
Noem mij autistisch for all I care.
Och mens, zak in de stront met je keuteltikker verhaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik heb veel verstand van kleding. Jij bent een keuteltikker dus, inderdaad, het zal wel goed staan.
Serieus, ik wil jou wel eens zien. Wedden dat je er bepaald niet bijloopt als een million dollars.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat eerste punt valt te betwijfelen en over dat tweede punt, omdat het gewoon niet bepaald elegant en stijlvol is.
Als jij in je tanktop naar zo'n studentenflat gaat kan ik mij voorstellen dat het enige hilariteit teweeg brengt.
Later komt later. Misschien leef ik dan al niet meer. Dus one thing at a time om me druk over te moeten maken.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef Chai het volgende:
Wat ga je later dan voor werk doen TS?
Lijkt me wel lastig hoor, iets zonder andere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |