Jij wilt met een gast over straat lopen met broek over de enkels en sokken in sandalen?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef luckass het volgende:
Als kerel je druk maken om kleding. Stelletje Mike de Boers hier.
Mja, TS slaat wel een beetje door thoquote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Levolution het volgende:
Eigenlijk zouden er hospiteeravonden moeten zijn voor mensen die geen geforceerd sociaal contact willen. Als je te enthousiast overkomt bij het hospiteren, kom je er niet in.
Terechte klacht. Heeft niks met autisme te maken, maar elke dinsdagavond verplicht 'lekker gezellig samen eten' is echt kansloos.
Bij ons is er heus geen verplichting hoor, maar het is wel af en toe gezellig om met z'n allen 1 uurtje samen te eten. Maar stel je voor, sociaal contact.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Levolution het volgende:
Eigenlijk zouden er hospiteeravonden moeten zijn voor mensen die geen geforceerd sociaal contact willen. Als je te enthousiast overkomt bij het hospiteren, kom je er niet in.
Terechte klacht. Heeft niks met autisme te maken, maar elke dinsdagavond verplicht 'lekker gezellig samen eten' is echt kansloos.
Die gezelligheid komt vanzelf wel. Je gaat automatisch samen dingen doen. Maar als je die hospiteeravonden ziet, ze maken gewoon afspraken om de gezelligheid erin te forceren.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Bij ons is er heus geen verplichting hoor, maar het is wel af en toe gezellig om met z'n allen 1 uurtje samen te eten. Maar stel je voor, sociaal contact.
Bij dat soort huizen moet je ook niet reageren. Ik ben nog nooit ergens geweest waar dat soort dingen verplicht waren, alleen al omdat ik zelf genoeg filter.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die gezelligheid komt vanzelf wel. Je gaat automatisch samen dingen doen. Maar als je die hospiteeravonden ziet, ze maken gewoon afspraken om de gezelligheid erin te forceren."Ja je moet wel elke dinsdagavond mee eten. En je mag geen tv op je kamer want dat doe je maar gezellig in de woonkamer."
Flikker toch op, het is zo nep meestal. Dat noem ik dus niet gezellig. Net als kringfeestjes eigenlijk.
Ik hoorde laatst van een huis waar je iets van 3x per week verplicht samen moest eten en je moest 3 weekenden per maand in dat huis zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Bij dat soort huizen moet je ook niet reageren. Ik ben nog nooit ergens geweest waar dat soort dingen verplicht waren, alleen al omdat ik zelf genoeg filter.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een huis waar je iets van 3x per week verplicht samen moest eten en je moest 3 weekenden per maand in dat huis zijn.
Zeker zo'n vereniginghuisquote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een huis waar je iets van 3x per week verplicht samen moest eten en je moest 3 weekenden per maand in dat huis zijn.
Gewoon spijkerbroek + shirt of overhemd, sneakertjes eronder en klaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij wilt met een gast over straat lopen met broek over de enkels en sokken in sandalen?Nee het moet er wel een beetje uitzien.
En dan betaal je wrs nog veel meer ook voor je kamertje van 10m² zonder eigen voorzieningen i.p.v. een appartementje of flatjequote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Och och, een of ander dom kutje dat zich nu ineens veel meer voelt omdat ze in de grote stad is gaan wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg, heb op kamers gezeten in Utrecht en ik moet zeggen dat me het daar veel beter beviel dan in Limburg. Utrecht is een prachtstad![]()
Jij daarentegen woont in de buurt van Heerlen zei je toch? Als er één kutstad is, dan is het wel Heerlen
Je lijkt me een negatief ingestelde autist die alles bij voorbaat al kut vindt. Denken dat ze vragen naar je seksuele geaardheid op een hospiteeravond. Blijf jij maar lekker in Heerlen, jong
Zequote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och och, een of ander dom kutje dat zich nu ineens veel meer voelt omdat ze in de grote stad is gaan wonen.
Jij voelt je veel meer omdat je uit fucking Heerlen komtquote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och och, een of ander dom kutje dat zich nu ineens veel meer voelt omdat ze in de grote stad is gaan wonen.
Ik dacht dat dat soort kampen alweer een kleine 70 jaar gesloten waren.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort kampen alweer een kleine 70 jaar gesloten waren.
En dan noemen ze het waarschijnlijk nog 'op jezelf' ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je beseft dat je de laatste restjes sympathie die ergens onverhoopt nog rondzwerven hiermee verspeelt?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op je huisgenoten gaan klinkt een beetje raar.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan noemen ze het waarschijnlijk nog 'op jezelf' ook![]()
Dat is inderdaad geen studentenhuis, maar een communequote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een zolderkamer vrijstaand?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik woon lekker vrijstaand en niemand waarmee ik rekening hoef te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je huisgenoten gaan klinkt een beetje raar.
Och mens, het lijkt me beter als jij het toetsenbord nu eens gaat wegleggen, want je typt alleen maar larie.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Jij voelt je veel meer omdat je uit fucking Heerlen komtAlsjeblieft zeg, ga gewoon iedere dag treinen, wordt iedereen gelukkiger van.
Ik denk dat jij beter je toetsenbord kunt gaan wegleggenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och mens, het lijkt me beter als jij het toetsenbord nu eens gaat wegleggen, want je typt alleen maar larie.
Ik ben niet een of andere trotse Limburgse nationalist. Ooit wilde ik zelfs weg uit Limburg, met het idee van de grote bruisende stad. Maar nu ik de stad in eigen persoon heb gezien valt het allemaal zwaar tegen.
Daarbij is mijn gemoedstoestand alleen maar gedaald sindsdien en ben ik gewoon echt niet in de stemming voor andere mensen.
Ik heb geen levenslust meer en geen dromen. Dus dat hele verlangen van de meesten om uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten en ''het leven te ontdekken'' heb ik gewoon niet.
Sterf af, kutmongool.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:09 schreef sinepedraap het volgende:
Jongens laten we nou geen Utrecht of Heerlen gaan bashen. Rotterdam is pas een kutstad
Waar kwam jij zelf ook alweer vandaan?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter je toetsenbord kunt gaan wegleggenJe doet alsof Utrecht een kutstad is terwijl Heerlen geweldig zou zijn.
Ik kom toevallig uit limburg, en ik woon nu in Zeist. Niet dat het er toe doet, maar daar zul jij wel weer een andere mening over hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waar kwam jij zelf ook alweer vandaan?
Ben het even vergeten aangezien je niet zo heel indrukwekkend dit topic binnenkwam
Het doet er zeker toe. Je hebt de hele tijd de bek vol van hoe geweldig het wel niet is in Utrecht en hoe vreselijk in Heerlen. Dus ik wilde even weten of je überhaupt het recht hebt om te oordelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:12 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik kom toevallig uit limburg, en ik woon nu in Zeist. Niet dat het er toe doet, maar daar zul jij wel weer een andere mening over hebben
Oh nu ben ik weer een mainstream sletjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het doet er zeker toe. Je hebt de hele tijd de bek vol van hoe geweldig het wel niet is in Utrecht en hoe vreselijk in Heerlen. Dus ik wilde even weten of je überhaupt het recht hebt om te oordelen.
Maar waarschijnlijk ben je zo'n mainstream sletje, dat inderdaad prima op haar plek is tussen alle ''interessante'' mensen van de grote stad.
Back at ya.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh nu ben ik weer een mainstream sletjeGodverdomme zeg, wat zet jij jezelf voor lul
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:40 schreef Jahr00n het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij m'n ouders wonen hoor.
Je bent wel echt een beetje een relhomo of nietquote:
TS heeft zojuist de puberteit bereikt?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ben je zo'n mainstream sletje, dat inderdaad prima op haar plek is tussen alle ''interessante'' mensen van de grote stad.
Jij woont niet thuis?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Thuiswoner gesignaleerd! [ afbeelding ]
Ik geloof hetquote:
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Je bent wel echt een beetje een relhomo of niet?
Niet beledigend bedoeld, maar dat doen homo's toch vaker: Klagen over alles en iedereen? Nogmaals niet beledigend bedoeld, vind het juist altijd wel grappig als figuren als Gordon en Joling klagen
Maastricht - Rotterdamquote:Op zondag 1 juli 2012 13:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet te doen. Iedere dag 2 uur heen en 2 uur terug.
En waarom moet ik iets willen. Volgens mij kom ik toch echt naar die stad voor de studie, en niet voor de ''o zo leuke'' huisgenoten.
'Thuiswonend' wordt doorgaans gedefinieerd als het inwonen bij de ouders ('persoon die een kind-ouder relatie heeft met één of twee tot het huishouden behorende ouders').quote:
Hee, nu niet gaan haten op Limburgers oké ?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik geloof hetIk denk dat meneer een beetje boos is dat ze zijn duitse dialectje niet konden verstaan op Utrecht CS
LEMMMBURGHHHquote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Hee, nu niet gaan haten op Limburgers oké ?
Bovendien hebben Heerlenaren een heel Nederlands-achtig dialect, alleen geven ze overal een raar toontje aan mee. Maar prima te verstaan voor de gemiddelde Nederlander.
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrechtquote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik geloof hetIk denk dat meneer een beetje boos is dat ze zijn duitse dialectje niet konden verstaan op Utrecht CS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |