Geef het nou maar op, flikkertjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.
Nou nou, moet dit nu weer? Ik zei toch dat het niet beledigend was bedoeld?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.
Je bent wel diepzinnig zeg, in tegenstelling tot die oppervlakkige studenten die in Utrecht op kamers wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je bent wel van de aannames he?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrecht![]()
Wat ga je dissen op eigenschappen die je zelf hebt. Waarschijnlijk praat je Limburgser dan ik taart, ik heb niet eens een zachte g als ik Nederlands praat.
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
'Thuiswonend' wordt doorgaans gedefinieerd als het inwonen bij de ouders ('persoon die een kind-ouder relatie heeft met één of twee tot het huishouden behorende ouders').
Kutstad jongequote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ROOTTUUUURDAMMMM ROTURRRDAHAAAAM!!!!
Dat is echt niet gezond.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?
[..]
Kutstad jonge
Sorry, leg me nog eens uit hóe je precies een kamer in Utrecht wilde krijgen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrecht![]()
Wat ga je dissen op eigenschappen die je zelf hebt. Waarschijnlijk praat je Limburgser dan ik taart, ik heb niet eens een zachte g als ik Nederlands praat.
Dat betekent dat je jezelf seksueel aangetrokken voelt tot leden van gelijk geslacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?
Maar hoelang ben je dan iedere dag kwijt aan het reizen? Ik weet niet of jij iemand bent die kunt leren in de trein, maar daar heb ik zelf toch echt moeite mee. Houd je überhaupt genoeg tijd over voor alles dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maastricht - Rotterdam
Ik reis liever dan dat ik mijn geld verspil in het wonen in een stad waar ik me helemaal niet op me gemak voel.
Kijk eens naar plekken buiten Utrecht. Eindhoven misschien?
Ben wel benieuwd hoe dat klinkt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik woon in Rotterdam en ben hier opgegroeid. Maar ik was zo gefascineerd door de zachte G dat ik vanaf mijn 9e ermee begon te praten. Nu ben ik een echte Rotterdammer met een zachte G.
Ik haat het hier.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat betekent dat je jezelf seksueel aangetrokken voelt tot leden van gelijk geslacht.
Maar Heerlen is wel helemaal de bomb toch? Sowieso beter dan Utrecht, waar alleen maar stomme mensen wonen. En je kan lekker bij mama blijven wonen zonder dat je nieuwe mensen moet leren kennen. Brrrrr, de gedachte alleen al dat je buiten de deur moet komen!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar hoelang ben je dan iedere dag kwijt aan het reizen? Ik weet niet of jij iemand bent die kunt leren in de trein, maar daar heb ik zelf toch echt moeite mee. Houd je überhaupt genoeg tijd over voor alles dan?
Schelen qua afstand zal het heel zeker inderdaad. Waar ik nu woon is wel heel ver er vanaf.
Pff, laat ook maarquote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou nou, moet dit nu weer? Ik zei toch dat het niet beledigend was bedoeld?
Je bent toch ook aan het rellen, én je bent homo. Niks mis mee, lieve schat (dat zeggen jullie altijd tegen elkaar hihi)
En daarom kijk je neer op je moeder en op tegen je vader. Mainstream slet. Ik zei het net en ik zeg het nu.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je bent wel van de aannames he?Ik heb geen limburgs accent, nooit gehad ook. Mijn moeder spreekt limburgs, mijn vader ABN. En ik spreek net als mijn vader dus gewoon ABN.
Waar heb ik gezegd dat ik neerkijk op mijn moeder?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En daarom kijk je neer op je moeder en op tegen je vader. Mainstream slet. Ik zei het net en ik zeg het nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |