Geef het nou maar op, flikkertjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.
Nou nou, moet dit nu weer? Ik zei toch dat het niet beledigend was bedoeld?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kom hier Micson, dan mag je de vuist van deze relhomo van dicht bij komen bekijken. Tussen de neus in, zodat beide ogen hem goed zien aankomen.
Je bent wel diepzinnig zeg, in tegenstelling tot die oppervlakkige studenten die in Utrecht op kamers wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je bent wel van de aannames he?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrecht![]()
Wat ga je dissen op eigenschappen die je zelf hebt. Waarschijnlijk praat je Limburgser dan ik taart, ik heb niet eens een zachte g als ik Nederlands praat.
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
'Thuiswonend' wordt doorgaans gedefinieerd als het inwonen bij de ouders ('persoon die een kind-ouder relatie heeft met één of twee tot het huishouden behorende ouders').
Kutstad jongequote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ROOTTUUUURDAMMMM ROTURRRDAHAAAAM!!!!
Dat is echt niet gezond.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?
[..]
Kutstad jonge
Sorry, leg me nog eens uit hóe je precies een kamer in Utrecht wilde krijgen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wha, jij domme gans. Je denkt nu zeker dat je ABN hebt geleerd in Utrecht![]()
Wat ga je dissen op eigenschappen die je zelf hebt. Waarschijnlijk praat je Limburgser dan ik taart, ik heb niet eens een zachte g als ik Nederlands praat.
Dat betekent dat je jezelf seksueel aangetrokken voelt tot leden van gelijk geslacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En wat nou als je je in je eigen woning thuis voelt?
Maar hoelang ben je dan iedere dag kwijt aan het reizen? Ik weet niet of jij iemand bent die kunt leren in de trein, maar daar heb ik zelf toch echt moeite mee. Houd je überhaupt genoeg tijd over voor alles dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maastricht - Rotterdam
Ik reis liever dan dat ik mijn geld verspil in het wonen in een stad waar ik me helemaal niet op me gemak voel.
Kijk eens naar plekken buiten Utrecht. Eindhoven misschien?
Ben wel benieuwd hoe dat klinkt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik woon in Rotterdam en ben hier opgegroeid. Maar ik was zo gefascineerd door de zachte G dat ik vanaf mijn 9e ermee begon te praten. Nu ben ik een echte Rotterdammer met een zachte G.
Ik haat het hier.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat betekent dat je jezelf seksueel aangetrokken voelt tot leden van gelijk geslacht.
Maar Heerlen is wel helemaal de bomb toch? Sowieso beter dan Utrecht, waar alleen maar stomme mensen wonen. En je kan lekker bij mama blijven wonen zonder dat je nieuwe mensen moet leren kennen. Brrrrr, de gedachte alleen al dat je buiten de deur moet komen!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar hoelang ben je dan iedere dag kwijt aan het reizen? Ik weet niet of jij iemand bent die kunt leren in de trein, maar daar heb ik zelf toch echt moeite mee. Houd je überhaupt genoeg tijd over voor alles dan?
Schelen qua afstand zal het heel zeker inderdaad. Waar ik nu woon is wel heel ver er vanaf.
Pff, laat ook maarquote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou nou, moet dit nu weer? Ik zei toch dat het niet beledigend was bedoeld?
Je bent toch ook aan het rellen, én je bent homo. Niks mis mee, lieve schat (dat zeggen jullie altijd tegen elkaar hihi)
En daarom kijk je neer op je moeder en op tegen je vader. Mainstream slet. Ik zei het net en ik zeg het nu.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je bent wel van de aannames he?Ik heb geen limburgs accent, nooit gehad ook. Mijn moeder spreekt limburgs, mijn vader ABN. En ik spreek net als mijn vader dus gewoon ABN.
Waar heb ik gezegd dat ik neerkijk op mijn moeder?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En daarom kijk je neer op je moeder en op tegen je vader. Mainstream slet. Ik zei het net en ik zeg het nu.
Misschien kan je zijn sugardaddy worden. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef LazyDave het volgende:
Een man naar mijn hart, ik had je graag willen ontmoeten TS! Bij een jong mens is het een slecht teken, zowel in intellectueel als in moreel opzicht, wanneer hij al vroeg de weg weet te vinden in de mensenwereld, zich er meteen in thuis voelt en er als het ware goed voorbereid zijn intrede in doet: dit duidt op een laag karakter. Daarentegen een zonderling, achterdochtig, onhandig en verkeerd gedrag op een nobele inborst. Er wordt aan je gedacht door gelijkgestemden, laat je niet al te veel afleiden door mensen in dit topic. Welke studie ga je volgen?
Whut?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maastricht - Rotterdam
Ik reis liever dan dat ik mijn geld verspil in het wonen in een stad waar ik me helemaal niet op me gemak voel.
Kijk eens naar plekken buiten Utrecht. Eindhoven misschien?
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef LazyDave het volgende:
Een man naar mijn hart, ik had je graag willen ontmoeten TS! Bij een jong mens is het een slecht teken, zowel in intellectueel als in moreel opzicht, wanneer hij al vroeg de weg weet te vinden in de mensenwereld, zich er meteen in thuis voelt en er als het ware goed voorbereid zijn intrede in doet: dit duidt op een laag karakter. Daarentegen een zonderling, achterdochtig, onhandig en verkeerd gedrag op een nobele inborst. Er wordt aan je gedacht door gelijkgestemden, laat je niet al te veel afleiden door mensen in dit topic. Welke studie ga je volgen?
Maakt niet uit, als hij maar geld heeft.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Misschien kan je zijn sugardaddy worden. Hoe oud ben je?
Geen levenslust en geen dromen zeg je, waarom zou je dan überhaupt nog de moeite nemen om een studie te gaan volgen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och mens, het lijkt me beter als jij het toetsenbord nu eens gaat wegleggen, want je typt alleen maar larie.
Ik ben niet een of andere trotse Limburgse nationalist. Ooit wilde ik zelfs weg uit Limburg, met het idee van de grote bruisende stad. Maar nu ik de stad in eigen persoon heb gezien valt het allemaal zwaar tegen.
Daarbij is mijn gemoedstoestand alleen maar gedaald sindsdien en ben ik gewoon echt niet in de stemming voor andere mensen.
Ik heb geen levenslust meer en geen dromen. Dus dat hele verlangen van de meesten om uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten en ''het leven te ontdekken'' heb ik gewoon niet.
Sow, she told mequote:Op zondag 1 juli 2012 14:35 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik verzoek jou om gewoon je mond te houden, je toetsenbord en pc het raam uit te smijten en jezelf op te sluiten zonder eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik anders aan de lopende band eindig.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen levenslust en geen dromen zeg je, waarom zou je dan überhaupt nog de moeite nemen om een studie te gaan volgen?
Begin? Een beetje?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef Franknfurter het volgende:
Sow
Ik kap er mee, ik begin deze TS een beetje sneu te vinden. Doei TS, veel succes nog met het vinden van een woonruimte in Utrecht. Het gaat je toch niet lukken omdat je nooit wat hebt bereikt in je leven en ook nooit wat zult bereiken. Maar je bent vast geen mainstream sletje, daar kun je gelukkig trots op zijn. De wereld is beter af zonder jou er in, maar ik denk dat je daar al een beetje achter was met je lage levenslust en je dromen die allemaal weg zijn.
Hij moet gewoon naar een psycholoog gaan, want hij vertoont onder andere symptomen van een depressie.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS, wat lijkt het mij moeilijk jou te zijn.
Niet zo happen, lieve meid.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef Franknfurter het volgende:
Sow
Ik kap er mee, ik begin deze TS een beetje sneu te vinden. Doei TS, veel succes nog met het vinden van een woonruimte in Utrecht. Het gaat je toch niet lukken omdat je nooit wat hebt bereikt in je leven en ook nooit wat zult bereiken. Maar je bent vast geen mainstream sletje, daar kun je gelukkig trots op zijn. De wereld is beter af zonder jou er in, maar ik denk dat je daar al een beetje achter was met je lage levenslust en je dromen die allemaal weg zijn.
Maar net zei je nog dat je toch geen ambitie en dromen meer hebt, dus waar maak je je druk om?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Omdat ik anders aan de lopende band eindig.
Ik hoef niet van de regen in de drup.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Maar net zei je nog dat je toch geen ambitie en dromen meer hebt, dus waar maak je je druk om?
Spreek voor jezelf relnicht.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:53 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat TS es een keer lekker in zijn poepertje genomen moet worden... wordt ie misschien wat losser van
Probeer het eerst maar es. Als je zo uptight (letterlijk en figuurlijkquote:
Heb jij niet in de gaten wanneer je niet gewild bentquote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Kan ik ook over jouw aanwezigheid waar dan ook zeggenMaar je zielige pm is wel aandoenlijk hoor. Daarom deelde ik hem eventjes.
Nee, dat kan niet. Sims lijken te veel op mensen, en dan moet TS weer in een steegje duiken.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:00 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Moofasah, ga anders de Sims 3 spelen. Gebruik het als uitlaatklep.
Ik heb dat spel per ongeluk onbespeelbaar gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2012 15:00 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Moofasah, ga anders de Sims 3 spelen. Gebruik het als uitlaatklep.
Ik dacht dat het juist een mooi compromis zou zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Sims lijken te veel op mensen, en dan moet TS weer in een steegje duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |