Ik mats je deze keerquote:
ah, dan maakt het niet uit neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang van een potje streaking...
Maar Kree hoe doe je dat man met die 16jarige?quote:
Vast wel een keer dronken op vakantiequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar Kree hoe doe je dat man met die 16jarige?
Drommel,screwloose en ik hebben binnenkort een fuifje met hopelijk wat 16jarige
Ik heb maar 6 tegoed van mijn oude werkgeverquote:
Ik doe niks dat is juist het rare.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar Kree hoe doe je dat man met die 16jarige?
Drommel,screwloose en ik hebben binnenkort een fuifje met hopelijk wat 16jarige
Neehoor, myr heeft een toffe vent naast haar zitten, dus dat is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
myr zit nu vast te geilen op alle jongens die haar wel willen
Doe je je haar op een speciale manier?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ik doe niks dat is juist het rare.
Ze komen naar me toe ofzo weet ik veel.
Zou liever hebben dat meiden van mijn leeftijd zo waren.
twi?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, myr heeft een toffe vent naast haar zitten, dus dat is nergens voor nodig.
nee gewoon shirtje simpel allemaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je je haar op een speciale manier?
Heb je speciale kleding aan?
Mooi, ik had toch niks speciaals met mijn haar kunnen doenquote:
owh ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi, ik had toch niks speciaals met mijn haar kunnen doen
Ah de badboy houdingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook niet hoor.
Ben wel naar de kapper geweest vorige week.
Maar niks speciaals, zelfde als altijd.
Als ik moet zeggen wat het meeste helpt.
Gewoon doen of het je allemaal geen reet intresseerd.
Daar vallen meiden op, geen idee waarom trouwens,
mij totaal niet, maar begin het een beetje te leren onderhand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah de badboy houding
ja ik weet niet of mij dat wel ligt hoor
Ik kan dat niet hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
mij totaal niet, maar begin het een beetje te leren onderhand.
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naakt rennen? Daar ben ik veel te preuts voor denk ik
Ik wil ook wel eens watquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik was een badboy wilde een lief homoachtig gevoelig mensje worden alleen dat lukt niet dus gewoon mijn oude imago weer aanmeten wat goed lukt
[..]
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN!!!
Gewoon niks doen en lief kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor
Weet niet waar ik zou moeten beginnen
Ik speel veel WoWquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon niks doen en lief kijken.
Opmerking maken over wat dan ook van een meid helpt.
Als je aan het praten bent wat verder gaan en vooral proberen te praten over dingen die gemeenschappelijk zijn
De punker/rocker komt langzaam weer in mij terug heerlijk!! Uiterlijk blijft wel hetzelfdequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee badboy zijn ik niks voor mij
straks kom ik aanraking met justitie
Sorry moest het lief vragen. Flip wil je ons je borsten eens laten zien?quote:
WoW is verslavend en echt een fout spel...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik speel veel WoW
Denk niet dat er meisjes zijn die dat spelen
Verder doe ik vrij weinig
tsja bij mij is het makkelijker want bandjes en muziek vindt iedereen wel leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik speel veel WoW
Denk niet dat er meisjes zijn die dat spelen
Verder doe ik vrij weinig
Nee sorry manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De punker/rocker komt langzaam weer in mij terug heerlijk!! Uiterlijk blijft wel hetzelfde
[..]
Sorry moest het lief vragen. Flip wil je ons je borsten eens laten zien?
Wanneer dan?quote:
Uit het verleden??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
tsja bij mij is het makkelijker want bandjes en muziek vindt iedereen wel leuk.
Zoek wat uit het verleden dan om over te praten.
Oh god...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit het verleden??
Hmm ik deed toen aan schaken
Ja wat?quote:
Nou ok kan ook goed zijn maar moet je de juiste meid treffen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit het verleden??
Hmm ik deed toen aan schaken
Ben alleen naar Ameland geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok kan ook goed zijn maar moet je de juiste meid treffen.
Of vertel over simpele dingen vakanties bedrijfsuitjes etc
Herkenbaar tot en metquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:22 schreef heloef het volgende:
Ik ken een knul die heeft een vriendin die hij ontmoet heeft op WoW.
Dus hij laat een foto van hun samen zien en ik denk "dit wordt lachen"
Maar dat zijn de momenten dat God je een bitchslapt en het een lekker Frans wijf blijkt die sociologie studeert.
Nou vertel daar over.quote:
Gastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vertel daar over.
Je zal vast wel gekke dingen hebben meegemaakt.
Vast welquote:
Het ging om een man?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar tot en metAlleen ging het dan niet om een wijf
Ik zet jou schaakmat schatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef Flippiee het volgende:
Niet weten dat schakers ontzettend veel profijt hebben bij bepaalde beroepen
Als ik mijn penis laat zien kom ik overal binnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef Flippiee het volgende:
Niet weten dat schakers ontzettend veel profijt hebben bij bepaalde beroepen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als ik mijn penis laat zien kom ik overal binnen
Ah crap ass echtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou maar niet zo zeker van zijn. Schaken kan ik wel
wel maargoed het werkte bij mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast
Ik stop al met onzin lullen want ik hoop niet dat je serieus was met je tips
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als ik mijn penis laat zien kom ik overal binnen
Je niet snappen jij nie snappen dat datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
wel maargoed het werkte bij mij.
Wat vindt je er raar aan aan de tips die ik geef?
Het gaat erom om een gesprekje op gang te houden vooral.
Kan met allerlei onderwerpen.
Als je wat verteld reageerd die meid wel en kun je daarop weer verder vragen.
Ik heb geen probleem met vrouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
wel maargoed het werkte bij mij.
Wat vindt je er raar aan aan de tips die ik geef?
Het gaat erom om een gesprekje op gang te houden vooral.
Kan met allerlei onderwerpen.
Als je wat verteld reageerd die meid wel en kun je daarop weer verder vragen.
Ja echtquote:
Heloef het is laat dadelijk ga ik nog over je fantaserenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat iedereen flauw valt omdat hij zo enorm is, en door dat de vrouwen die niet flauw vallen spontaan beginnen te soppen.
Wij moesten het ook op de basisschool doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja echtOp de basisschool hebben wij serieus middagen lang schaken etc. gespeeld. Gewoon omdat het tof was en niet een nerderig imago ofzo
En ik ben daar nooit echt meegestopt.
ok zelfde met mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met vrouwen
Gaat mij zelfs redelijk goed af
Verder ben ik vrij sociaal en kan ik goed gesprekken aanknopen
Ik zat je te flessen netquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok zelfde met mij.
Maar nu geef je geen antwoord.
Er zijn al meerdere vrouwen geweest die over mij droomden. Het is normaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heloef het is laat dadelijk ga ik nog over je fantaseren
Woensdagmiddag? Had je die niet vrij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij moesten het ook op de basisschool doen
Op Woensdagmiddag
Maar ik zorgde er altijd wel voor dat ik er geschopt werd
is niet zoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat doen die meidjes van 16 ook maar Kree snapt dat niet
I got your numberquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere vrouwen geweest die over mij droomden. Het is normaal.
Ik hoop het voor jequote:
Overblijf shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woensdagmiddag? Had je die niet vrij?
Hehe.![]()
De wet zegt dat het kan, dus het kan. Je laat je gewoon puur tegenhouden omdat je bang bent voor de reacties uit je omgeving en zelfs van FOK!. Dat is verder ook heel logisch hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:32 schreef kree het volgende:
er is niks mis met meisjes van 16.
Het kan gewoon alleen niet op mijn leeftijd en dat weet ik.
Ook niks mis met jongens van 16quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:32 schreef kree het volgende:
er is niks mis met meisjes van 16.
Het kan gewoon alleen niet op mijn leeftijd en dat weet ik.
Rustig maar, ik vraag het je alleen maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het is legaal volgens de wet dus niet zeuren
Met deze man kan ik praten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het is legaal volgens de wet dus niet zeuren
ja maar, weet ook dat meisjes van 16 anders denken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
De wet zegt dat het kan, dus het kan. Je laat je gewoon puur tegenhouden omdat je bang bent voor de reacties uit je omgeving en zelfs van FOK!. Dat is verder ook heel logisch hoor.
Ik ben zo rustig als het maar kan zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rustig maar, ik vraag het je alleen maar
18 is ook geen probleem Heloefquote:
Ik zou niet iets willen hebben met iemand van 16. Zijn mij veelste onvolwassenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar, weet ook dat meisjes van 16 anders denken.
Uiteindelijk gaat het erom dat je op 1 lijn zit.
En dat is vaker het geval met meiden die rond je eigen leeftijd zitten.
Jaartje of 5 verschil moet wel kunnen op mijn leeftijd.
Je reactie deed best wel opgefokt aan dus dacht dat je geagiteerd was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zo rustig als het maar kan zijn.
nouja dat probeer ik te zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou niet iets willen hebben met iemand van 16. Zijn mij veelste onvolwassen
Fuck the new me...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je reactie deed best wel opgefokt aan dus dacht dat je geagiteerd was.
Maar stel voor dat je op een lijn zit (niet heel waarschijnlijk maar alles kan) met een 16 jarige?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar, weet ook dat meisjes van 16 anders denken.
Uiteindelijk gaat het erom dat je op 1 lijn zit.
En dat is vaker het geval met meiden die rond je eigen leeftijd zitten.
Jaartje of 5 verschil moet wel kunnen op mijn leeftijd.
heloef, je ontmaagding wacht op je denk ikquote:
tja ben er onhandig in met reageren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kwam niet echt bepaald duidelijk over kree
Dan zou het kunnen wmb iig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar stel voor dat je op een lijn zit (niet heel waarschijnlijk maar alles kan) met een 16 jarige?
En precies dat kwam niet echt bepaald duidelijk over kreequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
tja ben er onhandig in met reageren.
Maar denk dat jij/jullie wel snappen dat het niet mn intentie is om een 16-jarige te naaien.
ach ja wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En precies dat kwam niet echt bepaald duidelijk over kree
Wat het uit maakt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ach ja wat maakt het uit.
Ik vertel gewoon maar wat ik meemaak.
Wordt teveel verder over gedacht vaak hier.
Wil zelf liever een meid van mijn leeftijd als er ooit nog een relatie inzit.
Nouja zondag weer kans, maar eens kijken of die leuk is en vrij
klaag er ook niet over, frustreer me helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat het uit maakt?
Het maakt uit in de hoeveelheid frustratie die het je oplevert kree.
En je kunt niet zeggen dat er teveel over je opmerkingen wordt gedacht, daarmee leg je de schuld bij ons ipv bij jezelf. Zo.
Geil man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heloef, je ontmaagding wacht op je denk ik
Gisteren kwam je anders heel anders op me over kree.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
klaag er ook niet over, frustreer me helemaal niet.
Ik ben Cora van Mora en ik ben verslaafd aan bitterballen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:59 schreef Kola het volgende:
hallo ik ben norman en ik ben een alcoholist
haha heloef wil ballen in zijn mondquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Cora van Mora en ik ben verslaafd aan bitterballen.
hallo cora van mora, ik heb hier nog een groter dan gemiddelde frikandel met twee bitterballen voor je, heb je interesse? Veel liefs en kusjes van Normanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Cora van Mora en ik ben verslaafd aan bitterballen.
Ik zuig graag op bitterballen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha heloef wil ballen in zijn mond
Dat klinkt heel interessant. Jij krijgt zo een berichtje van mij. Kan ik joilu intereseren voor een mossel, twee meloenen en twee kadetjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:03 schreef Kola het volgende:
[..]
hallo cora van mora, ik heb hier nog een groter dan gemiddelde frikandel met twee bitterballen voor je, heb je interesse? Veel liefs en kusjes van Norman
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gisteren kwam je anders heel anders op me over kree.
Magoed, je moet het zelf maar weten...
Weet je het niet meer? We hebben gister een gesprek gehad weet je nog?quote:
weet ik veel, nee dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je het niet meer? We hebben gister een gesprek gehad weet je nog?
En als je het nu al vergeten bent, heeft het niet veel indruk gemaakt
hallo Cora van Mora.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt heel interessant. Jij krijgt zo een berichtje van mij. Kan ik joilu intereseren voor een mossel, twee meloenen en twee kadetjes?
Veel liefs Cora xxx
Een hint?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel, nee dus.
Doe ff een hint.
Ik kreeg zoveel anderen dingen er alweer tussendoor onderhand.
ok dan niet, nou goed ik ga slapen iig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een hint?
Nee, die ga ik je niet geven. Je weet het gewoon niet meer -_-
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:
Huppel hoooi haai haaai kiss kiss!
Joehoe!!!
Kusje en een goedemorgen
Als je het hele verhaal had geluisterd op het nieuws..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Bloemetje voor de agente die die dronken man aftuigde.
Dan??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het hele verhaal had geluisterd op het nieuws..
Klok, klepel, dit, dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Bloemetje voor de agente die die dronken man aftuigde.
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan??
Ik heb nog steeds niet het idee dat deze mate van geweld passend was voor de situatie.
En aan dat gedeelte van het verhaal twijfel ik dus. Ik wacht het onafhankelijke onderzoek wel af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...
Volgens mij had die man nogal moeite om overeind te blijven op het moment dat zij hem die keiharde trap gafquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij had die man nogal moeite om overeind te blijven op het moment dat zij hem die keiharde trap gaf
Geloof de ooggetuigen maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..
O..k...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..
Ja en die heeft volgens de politie gezegd dat die man heel agressief was terwijl zijzelf op het nieuws zegt dat ze dat dus niet gezegd heeft.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo bijster veel boeit...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en die heeft volgens de politie gezegd dat die man heel agressief was terwijl zijzelf op het nieuws zegt dat ze dat dus niet gezegd heeft.
Het is allemaal zeer dubieus.
Dat kan hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo bijster veel boeit...
Jup verder alles goed ja! Ik heb het idee dat er iemand over mij gedroomd heeft. Ken jij ook dat gevoel?quote:
Sowieso heb ik het idee dat ik dan de hoofdrol in die droom speeldequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup verder alles goed ja! Ik heb het idee dat er iemand over mij gedroomd heeft. Ken jij ook dat gevoel?
Best raar maar fijn gevoel
Vrij arrogant om je zelf meteen in de hoofdrol te zetten van iemand anders zijn/haar droomquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat ik dan de hoofdrol in die droom speelde
Mijn huisje was aanleiding van de droom dus ik heb de hoofdrol!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrij arrogant om je zelf meteen in de hoofdrol te zetten van iemand anders zijn/haar droom
Jajaja dat zou ik ook snel zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn huisje was aanleiding van de droom dus ik heb de hoofdrol!
Oehhhh als dit geen neuken wordt, een fb toevoeging mensen ja jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:00 schreef kree het volgende:
aaah musical meisje heeft me toegevoegd op facebook.
Eens even kijken
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehhhh als dit geen neuken wordt, een fb toevoeging mensen ja jaaaaaaaaa
Keiharde porno
Hmm. Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehhhh als dit geen neuken wordt, een fb toevoeging mensen ja jaaaaaaaaa
Keiharde porno
Hoezo?quote:
Volgens die logica moet ik dus ook keiharde porno met bijvoorbeeld een jofu hebbenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens die logica moet ik dus ook keiharde porno met bijvoorbeeld een jofu hebben![]()
Dat wil ik echt niet hoor
Ze heeft dan iig een volwassen leeftijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef kree het volgende:
haha nou ze is van "1990 nog jong maar ok dit leeftijdsverschil moet kunnen lijkt me.
scheelt maar 7 jaar.
Ik doe echt huilen nu hoorquote:
Juist daar zoek ik ook naar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft dan iig een volwassen leeftijd.
Ik dacht dat de vrouwtjes juist jou altijd zochtenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
Juist daar zoek ik ook naar.
Nouja kansje misschien, van haar facebook te zien heeft ze geen vriendje volgens mij.
Ja want alles op zhe interwebz is waarheidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
Juist daar zoek ik ook naar.
Nouja kansje misschien, van haar facebook te zien heeft ze geen vriendje volgens mij.
was het maar waarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vrouwtjes juist jou altijd zochten
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want alles op zhe interwebz is waarheid
jawel facebook klopt meestal wel, want sociale controle via "vrienden" of noem het mensen die je kennen en je erover gaan vragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want alles op zhe interwebz is waarheid
Volgens mijn facebook heb ik een open relatie! Al een half jaar ofzo. Ben zo single als maar zijn kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
jawel facebook klopt meestal wel, want sociale controle via "vrienden" of noem het mensen die je kennen en je erover gaan vragen.
Maargoed, kom op het is een leuke kans of er wat in zit geen idee nog.
Dat je mij gewoon ff moet toevoegenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mijn facebook heb ik een open relatie! Al een half jaar ofzo. Ben zo single als maar zijn kan.
Heb er toevallig 1 keer een opmerking over gehad van toevallig een FOK!ker, die dacht dat ik een open relatie met een andere FOK!ker had.
Familie en vrienden hebben er nog nooit iets over gezegd.
Je punt is?
Is goed, doe ik zodra varkens vliegen, hel ijskoud is geworden door een extreme vorst en als pasen en pinksteren op 1 dag vallen!!quote:
haha waarom zo bang?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed, doe ik zodra varkens vliegen, hel ijskoud is geworden door een extreme vorst en als pasen en pinksteren op 1 dag vallen!!
Bang? Bang?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
haha waarom zo bang?
Ik spam niemand hoor vraag maar aan myr of CA
Heeequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang? Bang?!
Ik vind je gewoon een simpel en zielig figuur en wil je niet eens op mijn FB hebben. Of je nou spamt of niet dat zal mij een rotzorg zijn!
Ik heb mensen op FB die doodleuk gaan roepen dat ze mij hebben bezwangerd en dat ze nu in de bijlmer bajes zitten maar dat ze op tijd vrij komen voor de bevalling. En nog heb ik liever dat mijn familie en vrienden DAT geloven dan dat ze zien dat ik vriendjes ben geworden met jou!
Capiche?
En over onze liefdesbabyquote:
Wat een etter wordt datquote:
doe niet zo triest.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang? Bang?!
Ik vind je gewoon een simpel en zielig figuur en wil je niet eens op mijn FB hebben. Of je nou spamt of niet dat zal mij een rotzorg zijn!
Ik heb mensen op FB die doodleuk gaan roepen dat ze mij hebben bezwangerd en dat ze nu in de bijlmer bajes zitten maar dat ze op tijd vrij komen voor de bevalling. En nog heb ik liever dat mijn familie en vrienden DAT geloven dan dat ze zien dat ik vriendjes ben geworden met jou!
Capiche?
Terrorist eerste klas jaquote:
Oh want ik moet gewoon lief en aardig doen tegen iemand die ik eigenlijk gewoon heel simpel vind?quote:
je baseert je teveel op verhalen hier.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang? Bang?!
Capiche?
Ik vraag niet omdat ik niet wil vragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
je baseert je teveel op verhalen hier.
Je onderschat me teveel.
Wil het best uitleggen namelijk maar als je niet vraagt dan kom je ook niet meer te weten
nee omdat je me triest en simpel vindt....?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag niet omdat ik niet wil vragen
je kunt het ook gewoon negeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh want ik moet gewoon lief en aardig doen tegen iemand die ik eigenlijk gewoon heel simpel vind?
Ik heb het hem al vaker op een normale manier proberen duidelijk te maken en dat werkt blijkbaar niet.
Dus dan maar zo
en dit. kree en drammen. niet meer doen heh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kree, ze wil je fb niet. Laat het toch zitten joh
Mjah had ik kunnen doen. Sorry, volgende keer beter!quote:
nouja dat maakt me niet eens uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kree, ze wil je fb niet. Laat het toch zitten joh
En wat een goede modquote:
Ik haat je niet hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat maakt me niet eens uit.
Hoef er toch geen mensen op die me haten.
Maar kortzichtig is het wel.
Snap het gewoon niet.
Ik heb alles verteld naar waarheid namelijk en er is niks wat echt fout is.
Die mening die mensen over je hebben komt alleen door reacties namelijk (hier)
Het maakt je wel uit, anders had je niet om haar fb gevraagdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat maakt me niet eens uit.
Hoef er toch geen mensen op die me haten.
Maar kortzichtig is het wel.
Snap het gewoon niet.
Ik heb alles verteld naar waarheid namelijk en er is niks wat echt fout is.
Die mening die mensen over je hebben komt alleen door reacties namelijk (hier)
jawel maar vindt het gewoon jammer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het maakt je wel uit, anders had je niet om haar fb gevraagd
En ga eens naar meets dan
Doe eensquote:
Dat weet ik maar dan kan je toch nog wel voor Evie zingenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan kan je toch nog wel voor Evie zingen
Denk aan al de 16jarige groupie's die verliefd op je kunnen zijn daar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef kree het volgende:
ok berichte van de invalbassist gister.
Of ik een keertje kom kijken bij zijn band.
Lijkt me trouwens heel leuk maar dan moet ik iets anders laten vallen.
5 bands in een week wordt gewoon teveel.
Heb het nu al moeilijk met 4
ohw daar heb ik geen gebrek aan blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan al de 16jarige groupie's die verliefd op je kunnen zijn daar!
jepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
snarffffff!!! hoi
Is het nog gelukt met je filmpje?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, maar het klinkt het beste onder de douche.. dus euhm.
Hoe laat waar?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]o in dat geval mag je wel hier komen douchen
Waarom zou je dat niet willen? Liefde is liefde, ongeacht de leeftijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
ohw daar heb ik geen gebrek aan blijkbaar.
Wil het alleen zelf niet.
even kijken dan maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jepal baal ik van de bewerrtking van t muziekje, het t verstraagd en een galm toegevoegd, maar tis minder mooi dan enkelt vertraagd, maar toen werd t verwojderd
(wegens auteursrechten) heb nu t filmpje geplaatst met de minst lelijke muziekbewerking, maar tot nu toe niet verwijderd jeuh
O ik dacht dat ik koffie ging drinken ondertussen dat ik je concert vanuit mijn douche kon horenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe laat waar?
En dan moet jij wel mijn haar inzepen he!
Nee, dat is zo saai. Het is veel leuker als het interactief is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik dacht dat ik koffie ging drinken ondertussen dat ik je concert vanuit mijn douche kon horen
Eerst een foto en CV opsturen met motivatiebrief he?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat is zo saai. Het is veel leuker als het interactief is.
1990 is 22, beter dan 16, veel beter..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef kree het volgende:
haha nou ze is van "1990 nog jong maar ok dit leeftijdsverschil moet kunnen lijkt me.
scheelt maar 7 jaar.
Kan toch prima als ze 22 is en jij 7 jaar ouder bent? Of ben ik nu raar?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1990 is 22, beter dan 16, veel beter..
foto?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst een foto en CV opsturen met motivatiebrief he?!
Eefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan toch prima als ze 22 is en jij 7 jaar ouder bent? Of ben ik nu raar?!
gezien ja idd wat je zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef marbasnarf het volgende:
staat op mn facebook trouwens, te schattig al zeg ik t zelf...
edit: gewoon zoveel "typiische" dingen erin te zien van hoe ze met elkaar omgaan... gewoon blij met mn beesies![]()
Wil wel weten wie zn haar ik in moet zepen he?!quote:
muziek niet heel hinderlijk...? baal ervan elke keer als ik t filmpje ziequote:
Weekje vrij he?! She's back for 1 weekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EefJij hier
En ja, dat dacht ik dus ook..
Niet slaan, maar ik weet zeker dat je hem wil betasten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil wel weten wie zn haar ik in moet zepen he?!En of ik geen neigingen krijg om je voor je kont te slaan
![]()
quote:
Is een letter of recommendation van iemand anders ook goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst een foto en CV opsturen met motivatiebrief he?!
Mijn broeder.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is een letter of recommendation van iemand anders ook goed?
Ligt er maar net aan.. Wil er natuurlijk ook een foto en een motivatie brief bij ontvangenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is een letter of recommendation van iemand anders ook goed?
neuh valt mee hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
muziek niet heel hinderlijk...? baal ervan elke keer als ik t filmpje zie
Ik heb alleen een foto waarbij ik Mur in zijn kontje neuk maar die is privéquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan.. Wil er natuurlijk ook een foto en een motivatie brief bij ontvangen
Zeker niet, maar ik ga eens koffie maken en chiller wakker worden (ben ik al 4 uur mee bezigquote:
Hm bij deze is mijn douche voor je off limit natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto waarbij ik Mur in zijn kontje neuk maar die is privé
My milkshake brings all the boys to the yardquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga zometeen de stad eens in, kijken of die nieuwe milkshake smaak van de Mac wat is, en die nieuwe McFlurry
Ook al, ik ben ook sinds 10 uur al op aan het staan, en dan weer m'n bed in en dan weer eruit..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik ga eens koffie maken en chiller wakker worden (ben ik al 4 uur mee bezig)
je ziet ook dat ze steeds elkaar na doen, als de een gaat drinken, wil de ander dat ook, sprint de een over de boom, doet de ander het na.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
neuh valt mee hoor.
Maar ben nooit zo kritisch
Gaat meer om het filmpje als de muziek.
Ik herken een beetje hoe die honden met elkaar omgaan.
Zie ik ook bij ons.
Twee verschillende honden maar ze worden toch vriendjes met elkaar.
Niet iedereen ligt ook pas in de ochtend in bed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die nu al 4 uur wakker zijn? Ben nog niet eens 1 uur wakker
Kon om 9 uur pas mijn bedje weer in.. Hij was ingepikt door peu, dus ik was maar in mn slaapzak gaan slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook al, ik ben ook sinds 10 uur al op aan het staan, en dan weer m'n bed in en dan weer eruit..
Maar nu gaat het redelijk..
allabeiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga zometeen de stad eens in, kijken of die nieuwe milkshake smaak van de Mac wat is, en die nieuwe McFlurry
Het zal ook eens nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Kon om 9 uur pas mijn bedje weer in.. Hij was ingepikt door peu, dus ik was maar in mn slaapzak gaan slapen
Nee, als eten ga ik denk ik voor een frietje met de EK snackboxquote:
Nee ik was lief! En houd stiekem heel erg van in mn slaapzak slapen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het zal ook eens nietGewoon op de grond laten slapen die crasher
Wie is peu?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Kon om 9 uur pas mijn bedje weer in.. Hij was ingepikt door peu, dus ik was maar in mn slaapzak gaan slapen
Dat is iemand!quote:
Niet mijn bed? Kan je meteen onder mijn douche komen zingen, aangezien murdera niet meer wilquote:
jaja laaste was duidelijk en prima ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef ook_gek het volgende:
Hey Kree effe kleine reactie op eerder verhaaltje wat ik tegen kwam over, ik snap het niet, is geem, kort zichtig enz.
Ik vind je ook in en in triest. En zo heb ik nog wel wat meningen over jou. En dan valt triest nog in het niets bij de rest. Mijn simpele mening.
Net als dat er mensen zijn die mij in en in triest vinden en van alles van me denken.
Maar wat boeit het nou? Ik slaap er niet minder om. Mij. Leven is even geweldig met of zonder die negatieve meningen.
Dus waarom zou je er in gods naam druk om maken, of het nog willen gaan uitleggen ook? Boeit toch allemaal niet? Zonde om je druk over te maken! Maak het je zelf niet moeilijk!
In dit geval wilt huppel geval je niet op facebook. Nou prima toch
ik heb ook een douche. en een groot bed. enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef Evie het volgende:
Niet mijn bed? Kan je meteen onder mijn douche komen zingen, aangezien murdera niet meer wil![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kwam laatst per abuis een yt van hasselhof tegen, brullend in het duits.
Een doucheconcurrent?quote:
Is me vast veels te verweg.. bovendien ben ik net koffie aan het makenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ook een douche. en een groot bed. enzo.
Nee geen doucheconcurentquote:
Mensen die niet Groningenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet iedereen ligt ook pas in de ochtend in bed.
Dan ben ik nog steeds aan in de race.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Is me vast veels te verweg.. bovendien ben ik net koffie aan het maken
[..]
Nee geen doucheconcurent
Dat denk je maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds aan in de race.
Mensen die wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet Groningen
Vanavond even soepeltjes herhalen
Toch niet PeuRac he?quote:
nou en. 1x zeggen en klaar. Jij blijft dan door hameren op iets. Fuck it en laat gaan!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
jaja laaste was duidelijk en prima ook.
Wil alleen misverstanden uit de wereld helpen over wat ik vertel.
Het zijn geen standaard verhalen namelijk.
jij gaat je zelf extreem verdedigen, dat is iets andersquote:En ja als niemand wat verteld hier dan gaan we het hebben over??
Niks denk...
dat vraag ik me af, want je blijft er keer op keer tot vervelends toe door gaan daar overquote:Ik neem niemand iets kwalijk als ik het ermee gehad had dan was ik al gestopt met posten hier.
Denk ook niet dat die daarmee een enorme verrijking in zijn leven mistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef ook_gek het volgende:
Hey Kree effe kleine reactie op eerder verhaaltje wat ik tegen kwam over, ik snap het niet, is geem, kort zichtig enz.
Ik vind je ook in en in triest. En zo heb ik nog wel wat meningen over jou. En dan valt triest nog in het niets bij de rest. Mijn simpele mening.
Net als dat er mensen zijn die mij in en in triest vinden en van alles van me denken.
Maar wat boeit het nou? Ik slaap er niet minder om. Mij. Leven is even geweldig met of zonder die negatieve meningen.
Dus waarom zou je er in gods naam druk om maken, of het nog willen gaan uitleggen ook? Boeit toch allemaal niet? Zonde om je druk over te maken! Maak het je zelf niet moeilijk!
In dit geval wilt huppel geval je niet op facebook. Nou prima toch
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die daarmee een enorme verrijking in zijn leven mist
Betreffende mijn uiterlijk, en met name mijn billen, kunnen de meesten hier wel bevestigen dat je niet snel beter zal vinden.quote:
je bent nog niks veranderd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Is me vast veels te verweg.. bovendien ben ik net koffie aan het maken
Dat hoor ik dan graag van anderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Betreffende mijn uiterlijk, en met name mijn billen, kunnen de meesten hier wel bevestigen dat je niet snel beter zal vinden.
Drom, kaneel, twi, myr, C_A.. Back me up brah'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan graag van anderen
KOFFIE!!!
Het is waar met uitzondering van zijn billen want hij squat nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan graag van anderen
KOFFIE!!!
Die zijn wellicht nog niet zo perfect als de jouwe, maar het scheelt niet veel. Wellicht dat even squatten ze naar dat hoogtepunt kan brengen, maar aan de andere kant.. Te mooie mensen schrikken af he..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is waar met uitzondering van zijn billen want hij squat niet
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is waar met uitzondering van zijn billen want hij squat niet
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die daarmee een enorme verrijking in zijn leven mist
Kree, je doet niks verkeerd. Ik zou het net zoals jou doen maar dan met veel meer hossels. Grijp gewoon je kansen ventquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar ok ja jullie vinden dat ik te ver door ga.
Tsja is een beetje het laatste woord hebben natuurlijk.
Ik vindt sommige meningen te kortzichtig en daarom probeer ik het te verduidelijken.
Daar komt weer discussie over.
Kan iemand mij nu vertellen wat ik verkeerd doe?
(Nee niet posts, maar over hoe het gaat en wat ik doe)
Ga er maar van uit dat alles eerlijk is wat ik hier vertelde.
ja als ik niet zou denken dan had ik die gehad onderhand....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, je doet niks verkeerd. Ik zou het net zoals jou doen maar dan met veel meer hossels. Grijp gewoon je kansen vent
Stop met denken en uitleg vragen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja als ik niet zou denken dan had ik die gehad onderhand....
Ongelovige.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]O JIJ!!!!! Als je nu hierheen komt dan beloof ik je een pak slaag
[..]
Je moet dan ook niet te veel denken. Laat dat maar aan de vrouwtjes over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja als ik niet zou denken dan had ik die gehad onderhand....
nee hoor althans niet met meiden die ik nu meemaak.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stop met denken en uitleg vragen!
Gewoon blind varen!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor althans niet met meiden die ik nu meemaak.
jaaa zuchtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet te veel denken. Laat dat maar aan de vrouwtjes over.
Leer van deze dame.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet te veel denken. Laat dat maar aan de vrouwtjes over.
QFTquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik alles zou posten wat ik doe zouden mensen me ook kapot veroordelen maar je moet gewoon doen wat jou gelukkig maakt
Wie is iedereen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:05 schreef kree het volgende:
waarom hoor ik van iedereen dat ik een leuke jongen ben.
En trek ik meiden aan die dikke problemen hebben of die veels te jong zijn??
Verdomde kut.
Ga wel met snarf trouwen..
quote:
Dan zorgen dat je die niet meer aantrekt of gewoon zelf niet meer dan de nodige aandacht geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa zuchtdie zijn te jong gewoon.
Weet het ook niet trek ze aan ofzo.
iedereen die ik ken via hobby.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie is iedereen?
Is snarf wel je type?
Eerder andersom.. Is hij wel Snarf's type?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie is iedereen?
Is snarf wel je type?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder andersom.. Is hij wel Snarf's type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |