Dat weet ik maar dan kan je toch nog wel voor Evie zingenquote:

quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan kan je toch nog wel voor Evie zingen

Denk aan al de 16jarige groupie's die verliefd op je kunnen zijn daar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef kree het volgende:
ok berichte van de invalbassist gister.
Of ik een keertje kom kijken bij zijn band.
Lijkt me trouwens heel leuk maar dan moet ik iets anders laten vallen.
5 bands in een week wordt gewoon teveel.
Heb het nu al moeilijk met 4

ohw daar heb ik geen gebrek aan blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan al de 16jarige groupie's die verliefd op je kunnen zijn daar!

jepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
snarffffff!!! hoi
Is het nog gelukt met je filmpje?

quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, maar het klinkt het beste onder de douche.. dus euhm.

Hoe laat waar?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]o in dat geval mag je wel hier komen douchen

Waarom zou je dat niet willen? Liefde is liefde, ongeacht de leeftijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
ohw daar heb ik geen gebrek aan blijkbaar.
Wil het alleen zelf niet.

even kijken dan maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jepal baal ik van de bewerrtking van t muziekje, het t verstraagd en een galm toegevoegd, maar tis minder mooi dan enkelt vertraagd, maar toen werd t verwojderd
(wegens auteursrechten) heb nu t filmpje geplaatst met de minst lelijke muziekbewerking, maar tot nu toe niet verwijderd jeuh

O ik dacht dat ik koffie ging drinken ondertussen dat ik je concert vanuit mijn douche kon horenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe laat waar?
En dan moet jij wel mijn haar inzepen he!

Nee, dat is zo saai. Het is veel leuker als het interactief is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik dacht dat ik koffie ging drinken ondertussen dat ik je concert vanuit mijn douche kon horen

Eerst een foto en CV opsturen met motivatiebrief he?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat is zo saai. Het is veel leuker als het interactief is.

1990 is 22, beter dan 16, veel beter..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef kree het volgende:
haha nou ze is van "1990 nog jong maar ok dit leeftijdsverschil moet kunnen lijkt me.
scheelt maar 7 jaar.

Kan toch prima als ze 22 is en jij 7 jaar ouder bent? Of ben ik nu raar?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1990 is 22, beter dan 16, veel beter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |