En over onze liefdesbabyquote:
Wat een etter wordt datquote:
doe niet zo triest.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang? Bang?!
Ik vind je gewoon een simpel en zielig figuur en wil je niet eens op mijn FB hebben. Of je nou spamt of niet dat zal mij een rotzorg zijn!
Ik heb mensen op FB die doodleuk gaan roepen dat ze mij hebben bezwangerd en dat ze nu in de bijlmer bajes zitten maar dat ze op tijd vrij komen voor de bevalling. En nog heb ik liever dat mijn familie en vrienden DAT geloven dan dat ze zien dat ik vriendjes ben geworden met jou!
Capiche?
Terrorist eerste klas jaquote:
Oh want ik moet gewoon lief en aardig doen tegen iemand die ik eigenlijk gewoon heel simpel vind?quote:
je baseert je teveel op verhalen hier.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang? Bang?!
Ik vind je gewoon een simpel en zielig figuur en wil je niet eens op mijn FB hebben. Of je nou spamt of niet dat zal mij een rotzorg zijn!
Ik heb mensen op FB die doodleuk gaan roepen dat ze mij hebben bezwangerd en dat ze nu in de bijlmer bajes zitten maar dat ze op tijd vrij komen voor de bevalling. En nog heb ik liever dat mijn familie en vrienden DAT geloven dan dat ze zien dat ik vriendjes ben geworden met jou!
Capiche?
Ik vraag niet omdat ik niet wil vragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
je baseert je teveel op verhalen hier.
Je onderschat me teveel.
Wil het best uitleggen namelijk maar als je niet vraagt dan kom je ook niet meer te weten
nee omdat je me triest en simpel vindt....?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag niet omdat ik niet wil vragen
je kunt het ook gewoon negeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh want ik moet gewoon lief en aardig doen tegen iemand die ik eigenlijk gewoon heel simpel vind?
Ik heb het hem al vaker op een normale manier proberen duidelijk te maken en dat werkt blijkbaar niet.
Dus dan maar zo
en dit. kree en drammen. niet meer doen heh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kree, ze wil je fb niet. Laat het toch zitten joh
Mjah had ik kunnen doen. Sorry, volgende keer beter!quote:
nouja dat maakt me niet eens uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kree, ze wil je fb niet. Laat het toch zitten joh
En wat een goede modquote:
Ik haat je niet hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat maakt me niet eens uit.
Hoef er toch geen mensen op die me haten.
Maar kortzichtig is het wel.
Snap het gewoon niet.
Ik heb alles verteld naar waarheid namelijk en er is niks wat echt fout is.
Die mening die mensen over je hebben komt alleen door reacties namelijk (hier)
Het maakt je wel uit, anders had je niet om haar fb gevraagdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat maakt me niet eens uit.
Hoef er toch geen mensen op die me haten.
Maar kortzichtig is het wel.
Snap het gewoon niet.
Ik heb alles verteld naar waarheid namelijk en er is niks wat echt fout is.
Die mening die mensen over je hebben komt alleen door reacties namelijk (hier)
jawel maar vindt het gewoon jammer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het maakt je wel uit, anders had je niet om haar fb gevraagd
En ga eens naar meets dan
Doe eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |