Dat weet ik maar dan kan je toch nog wel voor Evie zingenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan kan je toch nog wel voor Evie zingen
Denk aan al de 16jarige groupie's die verliefd op je kunnen zijn daar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef kree het volgende:
ok berichte van de invalbassist gister.
Of ik een keertje kom kijken bij zijn band.
Lijkt me trouwens heel leuk maar dan moet ik iets anders laten vallen.
5 bands in een week wordt gewoon teveel.
Heb het nu al moeilijk met 4
ohw daar heb ik geen gebrek aan blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan al de 16jarige groupie's die verliefd op je kunnen zijn daar!
jepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
snarffffff!!! hoi
Is het nog gelukt met je filmpje?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, maar het klinkt het beste onder de douche.. dus euhm.
Hoe laat waar?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]o in dat geval mag je wel hier komen douchen
Waarom zou je dat niet willen? Liefde is liefde, ongeacht de leeftijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
ohw daar heb ik geen gebrek aan blijkbaar.
Wil het alleen zelf niet.
even kijken dan maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jepal baal ik van de bewerrtking van t muziekje, het t verstraagd en een galm toegevoegd, maar tis minder mooi dan enkelt vertraagd, maar toen werd t verwojderd
(wegens auteursrechten) heb nu t filmpje geplaatst met de minst lelijke muziekbewerking, maar tot nu toe niet verwijderd jeuh
O ik dacht dat ik koffie ging drinken ondertussen dat ik je concert vanuit mijn douche kon horenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe laat waar?
En dan moet jij wel mijn haar inzepen he!
Nee, dat is zo saai. Het is veel leuker als het interactief is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik dacht dat ik koffie ging drinken ondertussen dat ik je concert vanuit mijn douche kon horen
Eerst een foto en CV opsturen met motivatiebrief he?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat is zo saai. Het is veel leuker als het interactief is.
1990 is 22, beter dan 16, veel beter..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef kree het volgende:
haha nou ze is van "1990 nog jong maar ok dit leeftijdsverschil moet kunnen lijkt me.
scheelt maar 7 jaar.
Kan toch prima als ze 22 is en jij 7 jaar ouder bent? Of ben ik nu raar?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1990 is 22, beter dan 16, veel beter..
foto?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst een foto en CV opsturen met motivatiebrief he?!
Eefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan toch prima als ze 22 is en jij 7 jaar ouder bent? Of ben ik nu raar?!
gezien ja idd wat je zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef marbasnarf het volgende:
staat op mn facebook trouwens, te schattig al zeg ik t zelf...
edit: gewoon zoveel "typiische" dingen erin te zien van hoe ze met elkaar omgaan... gewoon blij met mn beesies![]()
Wil wel weten wie zn haar ik in moet zepen he?!quote:
muziek niet heel hinderlijk...? baal ervan elke keer als ik t filmpje ziequote:
Weekje vrij he?! She's back for 1 weekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EefJij hier
En ja, dat dacht ik dus ook..
Niet slaan, maar ik weet zeker dat je hem wil betasten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil wel weten wie zn haar ik in moet zepen he?!En of ik geen neigingen krijg om je voor je kont te slaan
![]()
quote:
Is een letter of recommendation van iemand anders ook goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst een foto en CV opsturen met motivatiebrief he?!
Mijn broeder.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is een letter of recommendation van iemand anders ook goed?
Ligt er maar net aan.. Wil er natuurlijk ook een foto en een motivatie brief bij ontvangenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is een letter of recommendation van iemand anders ook goed?
neuh valt mee hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
muziek niet heel hinderlijk...? baal ervan elke keer als ik t filmpje zie
Ik heb alleen een foto waarbij ik Mur in zijn kontje neuk maar die is privéquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan.. Wil er natuurlijk ook een foto en een motivatie brief bij ontvangen
Zeker niet, maar ik ga eens koffie maken en chiller wakker worden (ben ik al 4 uur mee bezigquote:
Hm bij deze is mijn douche voor je off limit natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto waarbij ik Mur in zijn kontje neuk maar die is privé
My milkshake brings all the boys to the yardquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga zometeen de stad eens in, kijken of die nieuwe milkshake smaak van de Mac wat is, en die nieuwe McFlurry
Ook al, ik ben ook sinds 10 uur al op aan het staan, en dan weer m'n bed in en dan weer eruit..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik ga eens koffie maken en chiller wakker worden (ben ik al 4 uur mee bezig)
je ziet ook dat ze steeds elkaar na doen, als de een gaat drinken, wil de ander dat ook, sprint de een over de boom, doet de ander het na.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
neuh valt mee hoor.
Maar ben nooit zo kritisch
Gaat meer om het filmpje als de muziek.
Ik herken een beetje hoe die honden met elkaar omgaan.
Zie ik ook bij ons.
Twee verschillende honden maar ze worden toch vriendjes met elkaar.
Niet iedereen ligt ook pas in de ochtend in bed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die nu al 4 uur wakker zijn? Ben nog niet eens 1 uur wakker
Kon om 9 uur pas mijn bedje weer in.. Hij was ingepikt door peu, dus ik was maar in mn slaapzak gaan slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook al, ik ben ook sinds 10 uur al op aan het staan, en dan weer m'n bed in en dan weer eruit..
Maar nu gaat het redelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |