je bent nog niks veranderd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Is me vast veels te verweg.. bovendien ben ik net koffie aan het maken
Dat hoor ik dan graag van anderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Betreffende mijn uiterlijk, en met name mijn billen, kunnen de meesten hier wel bevestigen dat je niet snel beter zal vinden.
Drom, kaneel, twi, myr, C_A.. Back me up brah'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan graag van anderen
KOFFIE!!!
Het is waar met uitzondering van zijn billen want hij squat nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan graag van anderen
KOFFIE!!!
Die zijn wellicht nog niet zo perfect als de jouwe, maar het scheelt niet veel. Wellicht dat even squatten ze naar dat hoogtepunt kan brengen, maar aan de andere kant.. Te mooie mensen schrikken af he..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is waar met uitzondering van zijn billen want hij squat niet
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is waar met uitzondering van zijn billen want hij squat niet
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die daarmee een enorme verrijking in zijn leven mist
Kree, je doet niks verkeerd. Ik zou het net zoals jou doen maar dan met veel meer hossels. Grijp gewoon je kansen ventquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar ok ja jullie vinden dat ik te ver door ga.
Tsja is een beetje het laatste woord hebben natuurlijk.
Ik vindt sommige meningen te kortzichtig en daarom probeer ik het te verduidelijken.
Daar komt weer discussie over.
Kan iemand mij nu vertellen wat ik verkeerd doe?
(Nee niet posts, maar over hoe het gaat en wat ik doe)
Ga er maar van uit dat alles eerlijk is wat ik hier vertelde.
ja als ik niet zou denken dan had ik die gehad onderhand....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, je doet niks verkeerd. Ik zou het net zoals jou doen maar dan met veel meer hossels. Grijp gewoon je kansen vent
Stop met denken en uitleg vragen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja als ik niet zou denken dan had ik die gehad onderhand....
Ongelovige.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]O JIJ!!!!! Als je nu hierheen komt dan beloof ik je een pak slaag
[..]
Je moet dan ook niet te veel denken. Laat dat maar aan de vrouwtjes over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja als ik niet zou denken dan had ik die gehad onderhand....
nee hoor althans niet met meiden die ik nu meemaak.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stop met denken en uitleg vragen!
Gewoon blind varen!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor althans niet met meiden die ik nu meemaak.
jaaa zuchtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet te veel denken. Laat dat maar aan de vrouwtjes over.
Leer van deze dame.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet te veel denken. Laat dat maar aan de vrouwtjes over.
QFTquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik alles zou posten wat ik doe zouden mensen me ook kapot veroordelen maar je moet gewoon doen wat jou gelukkig maakt
Wie is iedereen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:05 schreef kree het volgende:
waarom hoor ik van iedereen dat ik een leuke jongen ben.
En trek ik meiden aan die dikke problemen hebben of die veels te jong zijn??
Verdomde kut.
Ga wel met snarf trouwen..
quote:
Dan zorgen dat je die niet meer aantrekt of gewoon zelf niet meer dan de nodige aandacht geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa zuchtdie zijn te jong gewoon.
Weet het ook niet trek ze aan ofzo.
iedereen die ik ken via hobby.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie is iedereen?
Is snarf wel je type?
Eerder andersom.. Is hij wel Snarf's type?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie is iedereen?
Is snarf wel je type?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |