Vast welquote:
Het ging om een man?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar tot en metAlleen ging het dan niet om een wijf
Ik zet jou schaakmat schatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef Flippiee het volgende:
Niet weten dat schakers ontzettend veel profijt hebben bij bepaalde beroepen
Als ik mijn penis laat zien kom ik overal binnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef Flippiee het volgende:
Niet weten dat schakers ontzettend veel profijt hebben bij bepaalde beroepen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als ik mijn penis laat zien kom ik overal binnen
Ah crap ass echtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou maar niet zo zeker van zijn. Schaken kan ik wel
wel maargoed het werkte bij mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast
Ik stop al met onzin lullen want ik hoop niet dat je serieus was met je tips
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als ik mijn penis laat zien kom ik overal binnen
Je niet snappen jij nie snappen dat datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
wel maargoed het werkte bij mij.
Wat vindt je er raar aan aan de tips die ik geef?
Het gaat erom om een gesprekje op gang te houden vooral.
Kan met allerlei onderwerpen.
Als je wat verteld reageerd die meid wel en kun je daarop weer verder vragen.
Ik heb geen probleem met vrouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
wel maargoed het werkte bij mij.
Wat vindt je er raar aan aan de tips die ik geef?
Het gaat erom om een gesprekje op gang te houden vooral.
Kan met allerlei onderwerpen.
Als je wat verteld reageerd die meid wel en kun je daarop weer verder vragen.
Ja echtquote:
Heloef het is laat dadelijk ga ik nog over je fantaserenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat iedereen flauw valt omdat hij zo enorm is, en door dat de vrouwen die niet flauw vallen spontaan beginnen te soppen.
Wij moesten het ook op de basisschool doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja echtOp de basisschool hebben wij serieus middagen lang schaken etc. gespeeld. Gewoon omdat het tof was en niet een nerderig imago ofzo
En ik ben daar nooit echt meegestopt.
ok zelfde met mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met vrouwen
Gaat mij zelfs redelijk goed af
Verder ben ik vrij sociaal en kan ik goed gesprekken aanknopen
Ik zat je te flessen netquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok zelfde met mij.
Maar nu geef je geen antwoord.
Er zijn al meerdere vrouwen geweest die over mij droomden. Het is normaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heloef het is laat dadelijk ga ik nog over je fantaseren
Woensdagmiddag? Had je die niet vrij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij moesten het ook op de basisschool doen
Op Woensdagmiddag
Maar ik zorgde er altijd wel voor dat ik er geschopt werd
is niet zoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat doen die meidjes van 16 ook maar Kree snapt dat niet
I got your numberquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere vrouwen geweest die over mij droomden. Het is normaal.
Ik hoop het voor jequote:
Overblijf shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woensdagmiddag? Had je die niet vrij?
Hehe.![]()
De wet zegt dat het kan, dus het kan. Je laat je gewoon puur tegenhouden omdat je bang bent voor de reacties uit je omgeving en zelfs van FOK!. Dat is verder ook heel logisch hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:32 schreef kree het volgende:
er is niks mis met meisjes van 16.
Het kan gewoon alleen niet op mijn leeftijd en dat weet ik.
Ook niks mis met jongens van 16quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:32 schreef kree het volgende:
er is niks mis met meisjes van 16.
Het kan gewoon alleen niet op mijn leeftijd en dat weet ik.
Rustig maar, ik vraag het je alleen maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het is legaal volgens de wet dus niet zeuren
Met deze man kan ik praten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het is legaal volgens de wet dus niet zeuren
ja maar, weet ook dat meisjes van 16 anders denken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
De wet zegt dat het kan, dus het kan. Je laat je gewoon puur tegenhouden omdat je bang bent voor de reacties uit je omgeving en zelfs van FOK!. Dat is verder ook heel logisch hoor.
Ik ben zo rustig als het maar kan zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rustig maar, ik vraag het je alleen maar
18 is ook geen probleem Heloefquote:
Ik zou niet iets willen hebben met iemand van 16. Zijn mij veelste onvolwassenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar, weet ook dat meisjes van 16 anders denken.
Uiteindelijk gaat het erom dat je op 1 lijn zit.
En dat is vaker het geval met meiden die rond je eigen leeftijd zitten.
Jaartje of 5 verschil moet wel kunnen op mijn leeftijd.
Je reactie deed best wel opgefokt aan dus dacht dat je geagiteerd was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zo rustig als het maar kan zijn.
nouja dat probeer ik te zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou niet iets willen hebben met iemand van 16. Zijn mij veelste onvolwassen
Fuck the new me...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je reactie deed best wel opgefokt aan dus dacht dat je geagiteerd was.
Maar stel voor dat je op een lijn zit (niet heel waarschijnlijk maar alles kan) met een 16 jarige?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar, weet ook dat meisjes van 16 anders denken.
Uiteindelijk gaat het erom dat je op 1 lijn zit.
En dat is vaker het geval met meiden die rond je eigen leeftijd zitten.
Jaartje of 5 verschil moet wel kunnen op mijn leeftijd.
heloef, je ontmaagding wacht op je denk ikquote:
tja ben er onhandig in met reageren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kwam niet echt bepaald duidelijk over kree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |