Verder alles goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:
Huppel hoooi haai haaai kiss kiss!
Joehoe!!!
Kusje en een goedemorgen
Als je het hele verhaal had geluisterd op het nieuws..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Bloemetje voor de agente die die dronken man aftuigde.
Dan??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het hele verhaal had geluisterd op het nieuws..
Klok, klepel, dit, dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Bloemetje voor de agente die die dronken man aftuigde.
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan??
Ik heb nog steeds niet het idee dat deze mate van geweld passend was voor de situatie.
En aan dat gedeelte van het verhaal twijfel ik dus. Ik wacht het onafhankelijke onderzoek wel af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...
Volgens mij had die man nogal moeite om overeind te blijven op het moment dat zij hem die keiharde trap gafquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij had die man nogal moeite om overeind te blijven op het moment dat zij hem die keiharde trap gaf
Geloof de ooggetuigen maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..
O..k...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..
Ja en die heeft volgens de politie gezegd dat die man heel agressief was terwijl zijzelf op het nieuws zegt dat ze dat dus niet gezegd heeft.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo bijster veel boeit...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en die heeft volgens de politie gezegd dat die man heel agressief was terwijl zijzelf op het nieuws zegt dat ze dat dus niet gezegd heeft.
Het is allemaal zeer dubieus.
Dat kan hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo bijster veel boeit...
Jup verder alles goed ja! Ik heb het idee dat er iemand over mij gedroomd heeft. Ken jij ook dat gevoel?quote:
Sowieso heb ik het idee dat ik dan de hoofdrol in die droom speeldequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup verder alles goed ja! Ik heb het idee dat er iemand over mij gedroomd heeft. Ken jij ook dat gevoel?
Best raar maar fijn gevoel
Vrij arrogant om je zelf meteen in de hoofdrol te zetten van iemand anders zijn/haar droomquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat ik dan de hoofdrol in die droom speelde
Mijn huisje was aanleiding van de droom dus ik heb de hoofdrol!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrij arrogant om je zelf meteen in de hoofdrol te zetten van iemand anders zijn/haar droom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |