Dan zou het kunnen wmb iig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar stel voor dat je op een lijn zit (niet heel waarschijnlijk maar alles kan) met een 16 jarige?
En precies dat kwam niet echt bepaald duidelijk over kreequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
tja ben er onhandig in met reageren.
Maar denk dat jij/jullie wel snappen dat het niet mn intentie is om een 16-jarige te naaien.
ach ja wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En precies dat kwam niet echt bepaald duidelijk over kree
Wat het uit maakt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ach ja wat maakt het uit.
Ik vertel gewoon maar wat ik meemaak.
Wordt teveel verder over gedacht vaak hier.
Wil zelf liever een meid van mijn leeftijd als er ooit nog een relatie inzit.
Nouja zondag weer kans, maar eens kijken of die leuk is en vrij
klaag er ook niet over, frustreer me helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat het uit maakt?
Het maakt uit in de hoeveelheid frustratie die het je oplevert kree.
En je kunt niet zeggen dat er teveel over je opmerkingen wordt gedacht, daarmee leg je de schuld bij ons ipv bij jezelf. Zo.
Geil man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heloef, je ontmaagding wacht op je denk ik
Gisteren kwam je anders heel anders op me over kree.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
klaag er ook niet over, frustreer me helemaal niet.
Ik ben Cora van Mora en ik ben verslaafd aan bitterballen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:59 schreef Kola het volgende:
hallo ik ben norman en ik ben een alcoholist
haha heloef wil ballen in zijn mondquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Cora van Mora en ik ben verslaafd aan bitterballen.
hallo cora van mora, ik heb hier nog een groter dan gemiddelde frikandel met twee bitterballen voor je, heb je interesse? Veel liefs en kusjes van Normanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Cora van Mora en ik ben verslaafd aan bitterballen.
Ik zuig graag op bitterballen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha heloef wil ballen in zijn mond
Dat klinkt heel interessant. Jij krijgt zo een berichtje van mij. Kan ik joilu intereseren voor een mossel, twee meloenen en twee kadetjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:03 schreef Kola het volgende:
[..]
hallo cora van mora, ik heb hier nog een groter dan gemiddelde frikandel met twee bitterballen voor je, heb je interesse? Veel liefs en kusjes van Norman
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gisteren kwam je anders heel anders op me over kree.
Magoed, je moet het zelf maar weten...
Weet je het niet meer? We hebben gister een gesprek gehad weet je nog?quote:
weet ik veel, nee dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je het niet meer? We hebben gister een gesprek gehad weet je nog?
En als je het nu al vergeten bent, heeft het niet veel indruk gemaakt
hallo Cora van Mora.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt heel interessant. Jij krijgt zo een berichtje van mij. Kan ik joilu intereseren voor een mossel, twee meloenen en twee kadetjes?
Veel liefs Cora xxx
Een hint?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel, nee dus.
Doe ff een hint.
Ik kreeg zoveel anderen dingen er alweer tussendoor onderhand.
ok dan niet, nou goed ik ga slapen iig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een hint?
Nee, die ga ik je niet geven. Je weet het gewoon niet meer -_-
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:
Huppel hoooi haai haaai kiss kiss!
Joehoe!!!
Kusje en een goedemorgen
Als je het hele verhaal had geluisterd op het nieuws..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Bloemetje voor de agente die die dronken man aftuigde.
Dan??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het hele verhaal had geluisterd op het nieuws..
Klok, klepel, dit, dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Bloemetje voor de agente die die dronken man aftuigde.
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan??
Ik heb nog steeds niet het idee dat deze mate van geweld passend was voor de situatie.
En aan dat gedeelte van het verhaal twijfel ik dus. Ik wacht het onafhankelijke onderzoek wel af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...
Volgens mij had die man nogal moeite om overeind te blijven op het moment dat zij hem die keiharde trap gafquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet zelfverdediging, kom op, dat zou je zelf ook doen als je bijna voor je harses geslagen wordt door een dronken agressief persoon...
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij had die man nogal moeite om overeind te blijven op het moment dat zij hem die keiharde trap gaf
Geloof de ooggetuigen maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..
O..k...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik alleen de radioberichten erover ken, 't filmpje zelf niet..
Ja en die heeft volgens de politie gezegd dat die man heel agressief was terwijl zijzelf op het nieuws zegt dat ze dat dus niet gezegd heeft.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo bijster veel boeit...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en die heeft volgens de politie gezegd dat die man heel agressief was terwijl zijzelf op het nieuws zegt dat ze dat dus niet gezegd heeft.
Het is allemaal zeer dubieus.
Dat kan hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo bijster veel boeit...
Jup verder alles goed ja! Ik heb het idee dat er iemand over mij gedroomd heeft. Ken jij ook dat gevoel?quote:
Sowieso heb ik het idee dat ik dan de hoofdrol in die droom speeldequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup verder alles goed ja! Ik heb het idee dat er iemand over mij gedroomd heeft. Ken jij ook dat gevoel?
Best raar maar fijn gevoel
Vrij arrogant om je zelf meteen in de hoofdrol te zetten van iemand anders zijn/haar droomquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat ik dan de hoofdrol in die droom speelde
Mijn huisje was aanleiding van de droom dus ik heb de hoofdrol!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrij arrogant om je zelf meteen in de hoofdrol te zetten van iemand anders zijn/haar droom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |