Gut dat lijkt me logischquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Keshet het volgende:
Hendrikje doet trouwens vrolijk mee! Hij is lekker druk ineens. Mijn adrenalinelevel zal ook wel wat hoger liggen dan normaal.
Dit dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Poezebeest het volgende:
Keshet; wat ontzettend fijn dat de uitslagen allemaal goed zijn! Nu benen over elkaar en nooduitgangen blokkeren tot de 38 weken en vooral niet vergeten om heel erg te genieten!
Doe je er weer 2??quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef klumsy het volgende:
Ow en als de echo van dinsdag goed is kom ik me hier ook melden
Er staan veel te weinig februaribaby's in de openingspost
Waar heb je ook alweer last van als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Goed nieuws keshet![]()
Hoop dat het allemaal goed is klumsy![]()
Hier gaat het wat minder.Sinds de laatste keer dat ze me hebben nagekeken lijkt de pijn met de dag te verergeren. Kan wel janken en moet nog 10 weken
Schattigquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoe vaak kan je baby de hik hebben zeg... Ik geloof serieus dat ze vandaag voor de 10e keer de hik heeften maar geïrriteerd die kont tegen mijn ribbenboog aangooien...
Jij gaat zó ontzettend gewoon een lekkere 7 of 8 ponder baren dit keerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:39 schreef Keshet het volgende:
Dank jullie wel!
Om eerlijk te zijn; genieten vind ik echt nog wel moeilijk. Ik ben zo bang dat 'ie stopt met groeien en dat we weer die ziekenhuishel in moeten met wellicht een hele andere afloop dan de vorige keer.
Maar toch probeer ik het; elke dag dat 'ie in mijn buik zit en groeit is er 1.
Ik heb net mijn zwangerschapsverlof aangevraagd.
Hmm welke serie is een aanrader? En piratebay is dood..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog wel nesteldrang tips?(die je gewoon zittend op je kont kunt doen?)
• Je hebt vast je computer nog niet geordend, alle foto's op alfabetische/datum/kleur volgorde gezet??
• Je boekenkast op kleur ingedeeld
• nog even snel een serie er doorheen jassen qua kijken?
Nog meer nodig?
Wat vervelend zeg...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Sinds 19 weken elke dag harde buiken, bekkeninstabiliteit, bandenpijn. Het voelt al heel lang als voorween aan en het was eerst als in een dag wel en dan weer vlagen met een paar uur tussen. Laatste keer dat ik bij de verloskundige in het ziekenhuis was zei ze dat ik een overgevoelige baarmoeder heb. Bij elke trigger begin ik te krampen en dat klinkt idd zoals ik me voel.
Oh dat heb ik allemaal nog niet gedaan, vooral schema voor bezoek is handig. Oh en muisjes heb ik eigenlijk niet in huis omdat ik er zelf geen fan van ben, maar ik zet t voor morgen op t lijstje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef mefke79 het volgende:
KatyM, je hebt vast niet al mapjes op de computer gemaakt om straks alle foto's makkelijk in op te slaan? Heb je al een geboortebord oid voor in de tuin? Schema op de computer gemaakt voor bezoekjes straks? Heel handig hoorGezorgd dat alle muisjes vast in een bak zitten? Dan hoef je niet te strooien op de beschuitjes. En, theezakjes in een mooie doos zitten?
Tot zover niet nee maar ik moet me steeds melden als het verergerd. Het is nu zover dat ik niets meer kan zonder te vergaan van de pijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg...Wat lastig! Stom dat het ook weer minder gaat zeg.. Maar de krampen doen dus nog niks qua ontsluiting enzo? Of wel?
He jeetjequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
[..]
Tot zover niet nee maar ik moet me steeds melden als het verergerd. Het is nu zover dat ik niets meer kan zonder te vergaan van de pijn.
Ben overigens heel benieuwd hoe het met Kersjes gaat.
Oh en KatyM als je zmovie googled dan kan je gratis films bekijken online
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef LeNeHe het volgende:
![]()
![]()
Mijn wederhelft is net doodleuk dé naam aan het vertellen tegen een vriend (type lult van alles door).
Oei, dat is niet leuk als je hebt afgesproken het voor je samen te houden... hier weet in onze privé bijna iedereen het al wel (schoonouders, schoonzus, werk enzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef LeNeHe het volgende:
![]()
![]()
Mijn wederhelft is net doodleuk dé naam aan het vertellen tegen een vriend (type lult van alles door).
Gelukkig, tis een mooie naamquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Hahaah ja, al kwam er gisteren ineens een naam voorbij dat we allebei éventjes zoiets hadden van: zullen we wisselen??
Maar nee, het is nog steeds hetzelfde en dat blijft het ook
misschien had ze het zelf willen vertellen... Ik hou express mijn mond dicht..quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:40 schreef danic het volgende:
Ik mag als eerste:![]()
Kersjes gefeliciteerd met je mannetje!!
![]()
Mooie naam ook
![]()
Hoop dat je je nu ook beter gaat voelen![]()
Geniet ervan meis!
feestboekquote:
Jeetjequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien had ze het zelf willen vertellen... Ik hou express mijn mond dicht..
Dat zie ik zo vaak de laatste tijd, ik heb nu geblokkeerd dat mensen zelf wat op m'n wall kunnen zettenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op fb is ze zelf ook nog niet geweest. Daar gooit ook een ander de naam online. Altijd jammer zulke acties
nee dat niet maar het lijkt me dat een verse mleder het graag zelf wil aankondigen.. Nou ja.. Ik iig welquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:44 schreef danic het volgende:
[..]
JeetjeIk feliciteer d'r alleen maar. Tis nou niet zo dat ik gelijk alles vertel hier of wel?
Heel slim voor dit moment jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dat zie ik zo vaak de laatste tijd, ik heb nu geblokkeerd dat mensen zelf wat op m'n wall kunnen zetten
Hier was het andersom, ik heb eerst jullie geupdate en voordat ik het wist had ook iemand al wat op fb gezet.... En toen werd ik gebeld door een vriendin... Best jammer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee dat niet maar het lijkt me dat een verse mleder het graag zelf wil aankondigen.. Nou ja.. Ik iig wel
He johquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Pfff... Effe emobui hier. De hele wereld is effe stom![]()
En hoe zou het met Kersjes zijn?
Hoop dat ze haar hummeltje al heeft!
Je bedoelde het goed en hebt er niet bij nagedacht in je enthousiasmequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef danic het volgende:
Jeumig solly. Zal het nooit meer doen zeg![]()
Is volgens mij niet voor het eerst dat het zo ging, dus was me van geen kwaad bewust. Ben alweer weg hier.
Nou, wat Oognip zegtquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bedoelde het goed en hebt er niet bij nagedacht in je enthousiasme
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Oeiiii mijn buik staat op spanningik vrees voor nóg een groeispurt
![]()
Oeh, wat leuk! Heel veel plezier!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef Kwisted het volgende:
Ohhh wat gaat de tijd toch langzaam!! Ik moet wachten tot 21.30u dan hebben we de pretecho! Nu alweer 8 weken geleden dat ik ons meisje heb gezien. Ik heb er zin in!!!
Altijd fijn dat mensen in je directe omgeving nog eens hardop benadrukken niet in je plannen te geloven .. net als jouw vertrouwen al op een zwaar dieptepunt zit (en dat weten ze)quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He johKus
Eet wat chocola, dat helpt!
Pff, he bah... Daar heb je ook niks aan he.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Altijd fijn dat mensen in je directe omgeving nog eens hardop benadrukken niet in je plannen te geloven .. net als jouw vertrouwen al op een zwaar dieptepunt zit (en dat weten ze)![]()
Kwisted veel plezier bij de pretecho!
Ik geloof al wel rond de 7/7,5 pondquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hoe groot schatten ze haar inmiddels? ^^
Apart vind ik dat toch nog steeds, die spanning op je buikBen er nu enigzins aan gewend maar eerst vond ik dat gevoel zo gek!
[..]
Oeh, wat leuk! Heel veel plezier!!![]()
Ah oke...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:30 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik geloof al wel rond de 7/7,5 pondmaandag zal ie haar wel weer opmeten....
Geloof me, als je richting einde gaat voelt het nog veeeeeeeeel gekker! Vandaag was ze ook wat drukkig aan het trappelen met haar voeten, en er is natuurlijk weinig ruimte meer en dat voelt echt heel raar, ondanks 2e zwangerschap, moet ik er nog steeds aan wennen...
Kwisted, tof!laat nog
Ben echt zoooo benieuwd naar t verschil tussen onze meisjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ook als ik op de bank zit (zoals nu) dat ik heel Aliën achtig een voetje van links naar rechts he-le-maal bovenin mijn buik voel gaan, soort oprekken wat ze doet
(kan nog meeeeer ruimte bij mama
)
Oh, nou ja. Ik heb sowieso 'last' van wat puffy worden zodra het echt warm wordtquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Coco
Ohjee, nu al geen enkels meer? Last van de warmte joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet voor de volledigheid wel even aangeven dat ik nooit heel slanke voetjes heb gehad hoor, dus botjes in mijn voeten zag je al niet heel goed (jaloers op botjesvoeten dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Oei Coco! Wat een verschil met hoe het hier is.. hier 0,0 vocht vasthouden, je ziet zelfs al mijn botjes nog gewoon in mijn enkels en voeten zitten
Ik ben stiekem blij dat ik eindelijk een echt excuus heb voor de oncharmantheid van mijn voetenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:07 schreef Cantare het volgende:
Die dikke voeten voelen vooral zo olifanterig, vind ik...
Das het enige wat bij mij botterig is hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet voor de volledigheid wel even aangeven dat ik nooit heel slanke voetjes heb gehad hoor, dus botjes in mijn voeten zag je al niet heel goed (jaloers op botjesvoeten dus). Maar tis wel een stukje extremer dan normaal. Vind het niet echt erg ofzo, alleen wat onhandig met schoenen
Het is ook avond nu, dat helpt niet mee,quote:
Rotkwaaltje hè? Ik heb er helaas bij beide zwangerschappen veel last van (gehad). Dit keer al vanaf een week of 10...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Jammer Katy!
Haaaaat aan maagzuur! Heb het de hele zwangerschap niet echt gehad maar bwuuuhhhh happen vol in mijn mondzoo viessss
Succes met de voorbereidingen! Wanneer is hij "echt" jarig? Rond je uitgerekende datum, toch? Ik zit me af en toe ook af te vragen wat nou handig is, ik ben 28-8 uitgerekend en Liesje is 24-8 jarig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lekker joh die nachten gerbera!
Hopelijk blijft t zo!
Oh en meld!
Ik ben een beetje.moe. Beetje futloos. Beetje misselijk gevoel. Zal t weer wel zijn![]()
Gisteren bedacht dat we morgen de verjaardag van dreumes vierengewoon klein voor.de.familie voornamelijk. En voor mensen die nog kunnen hehe.
2 jaar geleden vierden we met t zelfde termijn de verjaardag van mn vriend en toen had k toch meer puf.
Denk dat ik de afgelopen dagen beetje teveel gedaan heb.
Oh en heb een hyperactiefje rondspringen *lol*
Zo maar even naar de bakker taart bestellen
Zo begon het bij mij bij Fleur. Elk 1,5 uur heb ik de fles met antagel moeten pakken. Een dag later had ik mijn meisje op mijn buik liggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Jammer Katy!
Haaaaat aan maagzuur! Heb het de hele zwangerschap niet echt gehad maar bwuuuhhhh happen vol in mijn mondzoo viessss
Hij is 11 juli jarig. En ik ben dus 17 juli uitgerekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:30 schreef Cantare het volgende:
[..]
Succes met de voorbereidingen! Wanneer is hij "echt" jarig? Rond je uitgerekende datum, toch? Ik zit me af en toe ook af te vragen wat nou handig is, ik ben 28-8 uitgerekend en Liesje is 24-8 jarig.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef Cantare het volgende:
Oh en ik maak me ook alvast druk over de bevalling en dan vooral over hoe we het doen met Liesje. Wanneer op laten halen of oppas hierheen halen, en wat als het 's nachts is en wat als het vals alarm is of juist heel snel gaat...
Trouwens, halleluja voor in het onderwijs werken: gisteren was mijn laatste werkdag in 2012!![]()
En voor mij mocht het ook wel, het werd meer overleven dan leven, zo moe.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef nytar het volgende:
verjaardagen vieren rond je uitgerekende datum is gevaarlijk! Wij moesten iedereen afbellen omdat ik weeën had!
Ik was de 14e uitgerekend en mn man was de 20ste jarig. Voor mn gevoel ging ik overtijd lopen dus vierden we het vast de 10e.
Ik zou een standaard smsje instellen of iets op mijn fb of iets dergelijks plaatsen dat men het vanzelf wel hoort als het er is. Anders zou ik zeer chagrijnig worden geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:01 schreef KatyM het volgende:
Ik vind het nu al zo vreselijk dat iedereen de hele dag belt, smst of appt. Dan voel je zelf al niks en krijg je alleen maar berichtjes "is er al iets gaande.? voel je al wat? Weeen aan het wegpuffen? Wanneer kom ie nou? "
Aaaaaghr! Tis lief bedoeld, maar o zo irritant.
Dus zou ook balen van zo'n situatie nytar. Iedereen weet gelijk dat je bezig bent.
Heb ik ook over nagedacht, maar dat triggert nog meer mensen, niet eens m'n hele fb weet dat ik zwanger ben. Maar idd, ik antwoord nu of niet (dan krijg je 2 uur later een bericht: je bent vast bezig nu, veeel succes!!) of met "je hoort het echt als het zover is! "quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou een standaard smsje instellen of iets op mijn fb of iets dergelijks plaatsen dat men het vanzelf wel hoort als het er is. Anders zou ik zeer chagrijnig worden geloof ik.
Ja helaas wel.. Ik blijf bezig zat gister op de wc voor een grote boodschap en kon het niet meer inhouden hele badkamer er onderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef Incantrix het volgende:
Logician, wat rot, I know the feelingGeef je ook veel over? Let op dat je blijft plassen, als dat minder wordt kun je uitgedroogd zijn. In dat geval moet je worden opgenomen en aan het infuus. Ik heb Primperan om dat te voorkomen, als jij veel overgeeft zou dat misschien ook voor jou een plan kunnen zijn?
Dorst heb ik ook, de godganse dagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja helaas wel.. Ik blijf bezig zat gister op de wc voor een grote boodschap en kon het niet meer inhouden hele badkamer er onderik ga maandag bellen met de HA als hij weer dienst heeft, ben er echt zo lam van. Ik drink wel heel veel heb telkens enorme dorst. Dank je voor het advies
Ja dat hoop ik ook.. 3 zwangerschappen gehad maar altijd van genoten. Tot nu toe dit keer alleen nog maar ziek geweest qua darmen en misselijkheid..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dorst heb ik ook, de godganse dagIk hoop dat je HA je iets voor kan schrijven.
Ik hoop het voor je. Hoop ook dat het hier nu snel klaar is!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook.. 3 zwangerschappen gehad maar altijd van genoten. Tot nu toe dit keer alleen nog maar ziek geweest qua darmen en misselijkheid..hoop echt dat dit na het 1 trimester afgelopen is...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja echt hoor![]()
Gelukkig had k 10 weken geleden nog.een hb van 7.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijneven een beetje paniek zaaien
Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijneven een beetje paniek zaaien
Nou ja, niet alleen hormonen lijkt me. Terechte woede ook wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.
3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met je bloedsuiker? De arts gister noemde op dat mijn bloedsuiker 3,6 was en ging er verder niet op in, maar volgens mij is dat best laag vlak na de lunch toch?
Ik ga tijdelijk uit dienst, dus eigenlijk ben ik werkeloosquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Enfermera het volgende:
Cantare nu al verlof??Wow, heerlijk! Met hoeveel weken is dat nu dan al? En is dat standaard of heb je dat zelf geregeld?
Dankje! Ik moet maandag toch even de verloskundige bellen, dan zal ik het eens voorleggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!
Ooopsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:17 schreef -Spring het volgende:
Is je zoon een plantje?
Serieus: da's vreemd idd. Weet je zeker dat ie het netjes heeft gevraagd? Dat heb je alleen van hem gehoord, toch?
Ah okequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik ga tijdelijk uit dienst, dus eigenlijk ben ik werkeloosmaar ook als ik nog wel een contract had gehad, had ik nu zomervakantie omdat ik in het onderwijs werk. Ik heb vanaf maandag, met 32 weken, eerst 4 weken vakantie en daarna nog mijn verlof. Na mijn verlof blijf ik nog wat langer thuis en na de kerstvakantie ga ik weer aan het werk.
Wowquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef Logician78 het volgende:
Ik weet niet of het mijn hormonen zijn of niet maar het is dat school dicht is nu anders had ik er heeeeel boos gestaan![]()
Mijn zoon is vegetarier en omdat hij het vlees gerecht niet wou maken/proeven (had netjes gevraagd of het ook zonder vlees mocht) werd hij er gewoon uitgestuurd!
Ik kan niet wachten tot het maandag is.
Ik had rond 12 gegeten en denk ergens tussen 1 en half 2 laten prikken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef Goddelijker het volgende:
Even over die bloedsuiker, normaal gesproken ligt hij tussen de 3,5 en 6,5 (verschilt per bron/boek/dokter). Hoelang geleden was die maaltijd? Want als het kort er voor was, kan het zijn dat de suiker nog niet is opgenomen in 't bloed, dus vandaar de lagere bloedsuiker. Ook als je gegeten hebt en dan een hoge bloedsuiker krijgt, gaat het lichaam deze dmv insuline omlaag brengen en kan deze ook iets lager zijn, door deze correctie. Op gegeven moment stabiliseert hij, dus het ligt een beetje aan het moment van de maaltijd en het meten.
Proficiat! Hopelijk eindelijk van de misselijkheid afquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Kersjes het volgende:
Hai! Mama van 3 meldt zich. Donderdag omiets voor 4 uur is onze prachtige zoon geboren: Seth Micha.Helemaal verliefd!!!!
Jeuj!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:47 schreef Kersjes het volgende:
Bedankt! Ik voel me geweldig, misselijkheid is over!!! Jochie doet het goed, morgen naar huis.
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb besloten dat ik vind dat sonde genoeg is
hopelijk vindt mijn grote vriendin de dieetiste dat ook maandag of dinsdag
Hehe grappig. Ik ken van vroeger 2 broers die zo heten (naam van jouw zoon dus.en 2e naam van Sethquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef Phaidra het volgende:
Kersjes, gefeliciteerd![]()
![]()
Wat een prachtige namen (de tweede is bij mij lang favoriet geweest, maar m'n lief wilde niet) en wat heerlijk dat de misselijkheid al weg is. Eindelijk is het zover, genieten als gezin van 5
Haha de vluchtkoffer is nog niet nodig geweest toch;)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hehe grappig. Ik ken van vroeger 2 broers die zo heten (naam van jouw zoon dus.en 2e naam van Seth)
Kersjes, daar is ie.dan! Gefeliciteerd met Sethfijn dat alles goed gaat! Morgen lekker naar huis en gaan genieten van je 3 zoons
!
Zo hier is de vluchtkoffer gepakt, maxi cosi staat er naast, kunnen we die niet vergeten![]()
Alles.in de slaapkamer aan t klaarzetten. En dan kunnen we.morgen of zondag even stofzuigen en dan mag ze komen.
Oh en de bergen jongens kleren nog even verhuizendoe staan ook nog even in de weg
Oh en let.niet op de tijd dat ik dit allemaal doe![]()
Wat toevallig iddquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hehe grappig. Ik ken van vroeger 2 broers die zo heten (naam van jouw zoon dus.en 2e naam van Seth)
Kersjes, daar is ie.dan! Gefeliciteerd met Sethfijn dat alles goed gaat! Morgen lekker naar huis en gaan genieten van je 3 zoons
!
Zo hier is de vluchtkoffer gepakt, maxi cosi staat er naast, kunnen we die niet vergeten![]()
Alles.in de slaapkamer aan t klaarzetten. En dan kunnen we.morgen of zondag even stofzuigen en dan mag ze komen.
Oh en de bergen jongens kleren nog even verhuizendoe staan ook nog even in de weg
Oh en let.niet op de tijd dat ik dit allemaal doe![]()
Wauwquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:44 schreef freecell het volgende:
En hij keek nog zo moe en ongelukkig dat ik er volledig vrijwillig zelf ben uitgestapt.
Er zijn echobureau's waar je vanaf 15 weken terecht kunt voor een geslachtsbepaling dus ze kunnen het dan wel zien. Er is in ieder geval een kans dat ze je dan al wat kunnen zeggen als ze ernaar willen kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:43 schreef Incantrix het volgende:
Keshet, ah, dan zitten we net te vroeg, jammer.. Dan moeten we wachten tot de 20 wekenecho, maar die wordt gedaan door een arts waarvan ik niet zeker weet of ze wel naar het geslacht wil kijken. Is wel een superfijne arts hoor, maar wel heel erg bezig met het medische. En I'll be damned om een pretecho te regelen alleen daarvoor, met de hoeveelheid echo's die wij nu krijgen. Ah well..
Ik heb ditzelfde best vaak gehoord in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik wilde toen ook heel graag het geslacht vroeg weten...en ja hoor ze zag het een meisje. Staat ook keurig op de echo gedrukt. HIJ heet Mika
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik wilde toen ook heel graag het geslacht vroeg weten...en ja hoor ze zag het een meisje. Staat ook keurig op de echo gedrukt. HIJ heet Mika
Ik heb toen wel enorm kleertjes geshopped. Maar ik had steeds het gevoel dat het een jongen was, vanaf dag 1. We zijn 2 weken later terug gegaan en toen zagen we het meteen. Ze waren in de meeste winkels heel schappelijk met ruilen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:05 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ik heb ditzelfde best vaak gehoord in mijn omgeving.Dan maar hopen dat je de boel neutraal hebt gehouden
Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.
Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.
Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op
Bleh kan me voorstellen dat je je zo voelt, hopelijk levert het uitje wat opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijn
Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh!![]()
Vanmiddag maar even de hort op, van zitten wachten word je ook niet gezelliger.
Fijne dag iedereen
stquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijn
Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh!![]()
Vanmiddag maar even de hort op, van zitten wachten word je ook niet gezelliger.
Fijne dag iedereen
Ik weet het ook wel maar m'n relativeringsvermogen is wat gedaald de laatste dagen. En tot 43 weken? Wat een bikkelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
st
Je weet toch dat dat niet zo is he?
Bij Willem heb ik tot bijna 43 weken gelopen en bij Piet bijna 42 weken. Neem je rust nog maar effe, het wordt druk zat na de bevalling
Ja dat is het, het wachten voelt doelloos, ik ben zo ontzettend benieuwd, ik wil hem nu gewoon vasthoudenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:02 schreef Poppedein het volgende:
De meeste eerste kindjes worden geboren bij 40+5 wkn Katy, morgen dus "pas"!! Niks falen, als je straks dat kleine mannetje op je buik ziet liggen weet je 200% zeker dat falen wel t allerallerlaatste is wat je gedaan hebt! 't wachten voelt gewoon zo doelloos...Je zou je tijd zo veel nuttiger en fijner kunnen besteden met eindelijk je kindje in je armen!
Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis nog geen 1 juli he Katy![]()
En kan me je gevoel voorstellen hoor![]()
nog eventjes en hij is er echt!
Oh en meld
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef KatyM het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben he.
haha, dat had een teamgenootje van me ook, meerdere echos gehad en iedereen zei meisje... Die kregen een redelijke shock toen er piemel aan bleek te zitten :p en hij heeft aardig wat roze aan gehad in de eerste dagenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Oh en heul veul ijs eten helpt ook... Niet om de bevalling te bespoedigen, maar puur voor jezelf..
Whaha ja idd zeg, ik zei het verkeerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Enfermera jij hebt toch dezelfde uitgerekende datum als ik? 23 oktober? Dan ben je bijna 24 weken![]()
Twinkle20 bah wat eng! Gelukkig was je niet alleen!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef Fieder het volgende:
Net met afvegen helder bloed aan t papier. T komt nog niet op t maandverband, alleen met afvegen is t er steeds. Had vanavond al hele scherpe steken vanbinnen, alsof iemand er een mes in stak.
Heb verder niet gesekst ofzo, dus kan t niet logisch wegdenken.
Ik weet dat het vaker voorkomt maar kan even geen moed vinden. Kijken of ik kan slapen en dan morgen maar weer eens verder zien
Fiedertje! Nee toch!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef Fieder het volgende:
Net met afvegen helder bloed aan t papier. T komt nog niet op t maandverband, alleen met afvegen is t er steeds. Had vanavond al hele scherpe steken vanbinnen, alsof iemand er een mes in stak.
Heb verder niet gesekst ofzo, dus kan t niet logisch wegdenken.
Ik weet dat het vaker voorkomt maar kan even geen moed vinden. Kijken of ik kan slapen en dan morgen maar weer eens verder zien
Nou wat mango zegt dusquote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Mangostine het volgende:
Nee Fieder.
Deze. Blijft. Zitten. Hoor je me, kleintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |