Wat toevallig iddquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hehe grappig. Ik ken van vroeger 2 broers die zo heten (naam van jouw zoon dus.en 2e naam van Seth)
Kersjes, daar is ie.dan! Gefeliciteerd met Sethfijn dat alles goed gaat! Morgen lekker naar huis en gaan genieten van je 3 zoons
!
Zo hier is de vluchtkoffer gepakt, maxi cosi staat er naast, kunnen we die niet vergeten![]()
Alles.in de slaapkamer aan t klaarzetten. En dan kunnen we.morgen of zondag even stofzuigen en dan mag ze komen.
Oh en de bergen jongens kleren nog even verhuizendoe staan ook nog even in de weg
Oh en let.niet op de tijd dat ik dit allemaal doe![]()
Wauwquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:44 schreef freecell het volgende:
En hij keek nog zo moe en ongelukkig dat ik er volledig vrijwillig zelf ben uitgestapt.
Er zijn echobureau's waar je vanaf 15 weken terecht kunt voor een geslachtsbepaling dus ze kunnen het dan wel zien. Er is in ieder geval een kans dat ze je dan al wat kunnen zeggen als ze ernaar willen kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:43 schreef Incantrix het volgende:
Keshet, ah, dan zitten we net te vroeg, jammer.. Dan moeten we wachten tot de 20 wekenecho, maar die wordt gedaan door een arts waarvan ik niet zeker weet of ze wel naar het geslacht wil kijken. Is wel een superfijne arts hoor, maar wel heel erg bezig met het medische. En I'll be damned om een pretecho te regelen alleen daarvoor, met de hoeveelheid echo's die wij nu krijgen. Ah well..
Ik heb ditzelfde best vaak gehoord in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik wilde toen ook heel graag het geslacht vroeg weten...en ja hoor ze zag het een meisje. Staat ook keurig op de echo gedrukt. HIJ heet Mika
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik wilde toen ook heel graag het geslacht vroeg weten...en ja hoor ze zag het een meisje. Staat ook keurig op de echo gedrukt. HIJ heet Mika
Ik heb toen wel enorm kleertjes geshopped. Maar ik had steeds het gevoel dat het een jongen was, vanaf dag 1. We zijn 2 weken later terug gegaan en toen zagen we het meteen. Ze waren in de meeste winkels heel schappelijk met ruilen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:05 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ik heb ditzelfde best vaak gehoord in mijn omgeving.Dan maar hopen dat je de boel neutraal hebt gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |