abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:13:57 #251
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_113586396
Gefeliciteerd Kersjes!!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_113587206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.

Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op :P

8-)
Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijn *O*

Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh! :{

Vanmiddag maar even de hort op, van zitten wachten word je ook niet gezelliger.

Fijne dag iedereen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door KatyM op 30-06-2012 10:25:00 ]
pi_113587290
Gerb ongelooflijk, wat vliegt de tijd toch eigenlijk!

Pfff hier nog 1 dag klussen en dan is de hele bovenverdieping klaar en kan er een stukadoor komen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:37:13 #254
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113587592
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.

Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op :P

8-)
_O- Ik moest zo hard lachen dat mijn vriend het ook even wou lezen :D
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:38:24 #255
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113587615
quote:
18s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh! :{

Bleh kan me voorstellen dat je je zo voelt, hopelijk levert het uitje wat op :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113587664
Gefeliciteerd Kersjes O+ *O* *O*
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:44:41 #257
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113587720
*O* voor de goede uitslag van hendrikje van keshet

*O* voor kersjes, van harte met je zoon
blij dat je je weer helemaal goed voelt

*O* voor de meldplicht van gerbera

@menicole2 en en en heb je het aan je ouders verteld en hoe reageerde ze
beetje nieuwschierig sorry :@

hier is alles nog steeds helemaal ^O^
maandag 14 weken time flies

en weet iemand wanneer je ongeveer de afspraak voor de 20 weken echo moet maken, ik luisterde namelijk niet zo goed toen ze dat vertelde :@ zat naar m'n echo foto te staren O+
W
Z
E
pi_113587826
Katy, je faalt juist in zijn geheel niet.. Je lichaam zorgt zo goed voor je knul dat ie zo lang mogelijk bij je wil blijven! Hoe lastig ook; geniet nog even van het feit dat ie alleen van jou is O+ straks moet je hem delen met de wereld ;) :*
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:57:37 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_113587968
quote:
18s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:

[..]

st

Je weet toch dat dat niet zo is he? :P

Bij Willem heb ik tot bijna 43 weken gelopen en bij Piet bijna 42 weken. Neem je rust nog maar effe, het wordt druk zat na de bevalling ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:58:29 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_113587982
Oh en heul veul ijs eten helpt ook... Niet om de bevalling te bespoedigen, maar puur voor jezelf..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_113588022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

st

Je weet toch dat dat niet zo is he? :P

Bij Willem heb ik tot bijna 43 weken gelopen en bij Piet bijna 42 weken. Neem je rust nog maar effe, het wordt druk zat na de bevalling ;)
Ik weet het ook wel maar m'n relativeringsvermogen is wat gedaald de laatste dagen. En tot 43 weken? Wat een bikkel :*
Ik weet nog wel dat je het toen had over kleuterwerpen, zo voel ik me nu ook een beetje :+.

Vanmiddag ijsjes kopen dan maar :)

Thx gerb :*
pi_113588046
De meeste eerste kindjes worden geboren bij 40+5 wkn Katy, morgen dus "pas"!! Niks falen, als je straks dat kleine mannetje op je buik ziet liggen weet je 200% zeker dat falen wel t allerallerlaatste is wat je gedaan hebt! 't wachten voelt gewoon zo doelloos...Je zou je tijd zo veel nuttiger en fijner kunnen besteden met eindelijk je kindje in je armen!
:*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_113588058
Maar natuurlijk is je relativerings vermogen wat verminderd ;) maar daarvoor heb je ons :P
pi_113588063
Kersjes gefeliciteerd *O*

Lekker ijsjes eten KatyM, nog even genieten van de rust!

Ik ben echt lui hoor de laatste dagen.. heerlijk :)
pi_113588068
Tis nog geen 1 juli he Katy ;)
En kan me je gevoel voorstellen hoor :*
nog eventjes en hij is er echt!

Oh en meld ;)
pi_113588108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:02 schreef Poppedein het volgende:
De meeste eerste kindjes worden geboren bij 40+5 wkn Katy, morgen dus "pas"!! Niks falen, als je straks dat kleine mannetje op je buik ziet liggen weet je 200% zeker dat falen wel t allerallerlaatste is wat je gedaan hebt! 't wachten voelt gewoon zo doelloos...Je zou je tijd zo veel nuttiger en fijner kunnen besteden met eindelijk je kindje in je armen!
:*
Ja dat is het, het wachten voelt doelloos, ik ben zo ontzettend benieuwd, ik wil hem nu gewoon vasthouden O+. Volgende week ben ik dit allemaal vergeten en aan het genieten, alleen nu zit je er middenin en is het echt vervelend. Ik hoop op morgen, wie weet.

Bedankt :*
pi_113588110
:* Katy, mijn lijf liet me juist in de steek doordat het mis ging met mijn bloeddruk, dat was ook klote. Dan doet jouw lijf het beter! Geniet nog van je buik en het gewriemel erin, dat ga je echt nog missen!

Gerberaatje, moet lukken zo te horen :D hoop dat je niet lang meer op je meisje hoeft te wachten!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113588126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis nog geen 1 juli he Katy ;)
En kan me je gevoel voorstellen hoor :*
nog eventjes en hij is er echt!

Oh en meld ;)
Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben he :+.
pi_113588250
Kersjes! Jullie mannetje is er! En wat ern geweldige naam! Geniet ervan en heerlijk dat de misselijkheid gelijk al minder is! *O*

Gerbera meldplicht! Gaat snel! *O*

Hier geen nieuws. Vandaag een dagje in huis rommelen!

Katy, nog eventjes volhouden he. Lang kan het echt niet meer duren! :*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_113588417
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef KatyM het volgende:

[..]

Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben he :+.
:Y
:+
pi_113588540
Pffff..... van mij mag dat zwanger zijn ook wel voorbij zijn.....

Ik ben doodmoe, alles doet pijn ( hoofdpijn blijft gewoon lekker stug elke dag aanhouden)
Ik voel me net een opgeblazen hangbuikzwijntje die ook nog eens een extra skippybal heeft ingeslikt...
Durf mn buik eik niet goed te laten zien, want het commentaar en de vooroordelen van iedereen ( hoewel de opmerkingen tot nu toe echt voornamelijk heel lief en positief zijn!!! )
Kids hebben vakantie en ik kan toch minder goed uit de weg als ik mezelf voorhou....
Verder spelen er nog wat zaken waar ik maar over blijf piekeren en wat door de hormonen ook niet makkelijker wordt....

maar ach...... het zonnetje schijnt *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_113588756
Gefeliciteerd met jullie zoon Kers, en heerlijk dat je je weer goed voelt! Het grote genieten is begonnen O+

Oh hai 8-) Bali was top: ik heb 3 weken ontzettend weinig gedaan. Slapen en eten als we daar zin in hadden, gewichtsloos zijn in het zwembad, uitdijen. Niks mis mee.
Ik voel me nog steeds kiplekker, hou wel wat vocht vast in mijn voetjes en af en toe maagzuur, maar dat mag geen naam hebben. :)

De Indonezen zijn echt grappig. Iedereen vragen of ik zwanger was, hoe ver dan (Oh! Still so small!), buik aanraken, me waarschuwen voor vanalles en vieze drankjes adviseren die gezond zouden zijn. Heb twee draagdoeken gescoord en een mini batik kimono :')

In ons eerste guesthouse had de eigenaresse een dochtertje van 5. Toen dat meiske erachter kwam dat er een baby in mijn buik zat werd ik eerst onderworpen aan een kruisverhoor (is the baby sleeping? Why is it not crying? How big is the baby? etc). Daarna was ze ervan overtuigd dat het dus een meisje zou worden. En dan had ze ook al een perfecte naam bedacht: Crystal Barbie. ^O^

Gisteren goedgekeurd door de vk, buikomvang is met 21cm prima, bloeddruk blijft netjes aan de lage kant, actieve baby die de doppler wegbokst. O+ Binnenkort de pretecho plannen die we de aanstaande oma's cadeau hebben gedaan voor moederdag.

Ik ben niet volledig bijgelezen, dus: welkom nieuwe zwangeren met een speciaal warm welkom voor Fieder O+
En een :* voor iedereen die het nodig heeft.
pi_113588778
Oh en iedereen nog bedankt voor de lieve reacties op trouw- en buikfoto! O+
pi_113589070
O+ Bedankt Mango!

Wat heerlijk dat je zo genoten hebt. Nogmaals van harte! :*

Vandaag voor t eerst gekotst, dat heb ik niet gemist zeg... Mn borsten voel ik minder dan de vorige keer dat ik zwanger was. T blijft nog heel eng. :{
Donderdag 1e echo met 6 weken 4 dagen. Benieuwd wat ze gaan zien.
pi_113589138
Spannend Fieder... in de tussentijd, gewoon lekker vanuit je tenen kotsen, je bent zwanger! O+
Hoop dat je je snel beter voelt, want die misselijkheid kan knap irritant zijn. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')