abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:13:57 #251
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_113586396
Gefeliciteerd Kersjes!!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_113587206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.

Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op :P

8-)
Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijn *O*

Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh! :{

Vanmiddag maar even de hort op, van zitten wachten word je ook niet gezelliger.

Fijne dag iedereen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door KatyM op 30-06-2012 10:25:00 ]
pi_113587290
Gerb ongelooflijk, wat vliegt de tijd toch eigenlijk!

Pfff hier nog 1 dag klussen en dan is de hele bovenverdieping klaar en kan er een stukadoor komen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:37:13 #254
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113587592
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.

Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op :P

8-)
_O- Ik moest zo hard lachen dat mijn vriend het ook even wou lezen :D
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:38:24 #255
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113587615
quote:
18s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh! :{

Bleh kan me voorstellen dat je je zo voelt, hopelijk levert het uitje wat op :*
pi_113587664
Gefeliciteerd Kersjes O+ *O* *O*
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:44:41 #257
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113587720
*O* voor de goede uitslag van hendrikje van keshet

*O* voor kersjes, van harte met je zoon
blij dat je je weer helemaal goed voelt

*O* voor de meldplicht van gerbera

@menicole2 en en en heb je het aan je ouders verteld en hoe reageerde ze
beetje nieuwschierig sorry :@

hier is alles nog steeds helemaal ^O^
maandag 14 weken time flies

en weet iemand wanneer je ongeveer de afspraak voor de 20 weken echo moet maken, ik luisterde namelijk niet zo goed toen ze dat vertelde :@ zat naar m'n echo foto te staren O+
W
Z
E
pi_113587826
Katy, je faalt juist in zijn geheel niet.. Je lichaam zorgt zo goed voor je knul dat ie zo lang mogelijk bij je wil blijven! Hoe lastig ook; geniet nog even van het feit dat ie alleen van jou is O+ straks moet je hem delen met de wereld ;) :*
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:57:37 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_113587968
quote:
18s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:

[..]

st

Je weet toch dat dat niet zo is he? :P

Bij Willem heb ik tot bijna 43 weken gelopen en bij Piet bijna 42 weken. Neem je rust nog maar effe, het wordt druk zat na de bevalling ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:58:29 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_113587982
Oh en heul veul ijs eten helpt ook... Niet om de bevalling te bespoedigen, maar puur voor jezelf..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_113588022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

st

Je weet toch dat dat niet zo is he? :P

Bij Willem heb ik tot bijna 43 weken gelopen en bij Piet bijna 42 weken. Neem je rust nog maar effe, het wordt druk zat na de bevalling ;)
Ik weet het ook wel maar m'n relativeringsvermogen is wat gedaald de laatste dagen. En tot 43 weken? Wat een bikkel :*
Ik weet nog wel dat je het toen had over kleuterwerpen, zo voel ik me nu ook een beetje :+.

Vanmiddag ijsjes kopen dan maar :)

Thx gerb :*
pi_113588046
De meeste eerste kindjes worden geboren bij 40+5 wkn Katy, morgen dus "pas"!! Niks falen, als je straks dat kleine mannetje op je buik ziet liggen weet je 200% zeker dat falen wel t allerallerlaatste is wat je gedaan hebt! 't wachten voelt gewoon zo doelloos...Je zou je tijd zo veel nuttiger en fijner kunnen besteden met eindelijk je kindje in je armen!
:*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_113588058
Maar natuurlijk is je relativerings vermogen wat verminderd ;) maar daarvoor heb je ons :P
pi_113588063
Kersjes gefeliciteerd *O*

Lekker ijsjes eten KatyM, nog even genieten van de rust!

Ik ben echt lui hoor de laatste dagen.. heerlijk :)
pi_113588068
Tis nog geen 1 juli he Katy ;)
En kan me je gevoel voorstellen hoor :*
nog eventjes en hij is er echt!

Oh en meld ;)
pi_113588108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:02 schreef Poppedein het volgende:
De meeste eerste kindjes worden geboren bij 40+5 wkn Katy, morgen dus "pas"!! Niks falen, als je straks dat kleine mannetje op je buik ziet liggen weet je 200% zeker dat falen wel t allerallerlaatste is wat je gedaan hebt! 't wachten voelt gewoon zo doelloos...Je zou je tijd zo veel nuttiger en fijner kunnen besteden met eindelijk je kindje in je armen!
Ja dat is het, het wachten voelt doelloos, ik ben zo ontzettend benieuwd, ik wil hem nu gewoon vasthouden O+. Volgende week ben ik dit allemaal vergeten en aan het genieten, alleen nu zit je er middenin en is het echt vervelend. Ik hoop op morgen, wie weet.

Bedankt :*
pi_113588110
:* Katy, mijn lijf liet me juist in de steek doordat het mis ging met mijn bloeddruk, dat was ook klote. Dan doet jouw lijf het beter! Geniet nog van je buik en het gewriemel erin, dat ga je echt nog missen!

Gerberaatje, moet lukken zo te horen :D hoop dat je niet lang meer op je meisje hoeft te wachten!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113588126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis nog geen 1 juli he Katy ;)
En kan me je gevoel voorstellen hoor :*
nog eventjes en hij is er echt!

Oh en meld ;)
Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben he :+.
pi_113588250
Kersjes! Jullie mannetje is er! En wat ern geweldige naam! Geniet ervan en heerlijk dat de misselijkheid gelijk al minder is! *O*

Gerbera meldplicht! Gaat snel! *O*

Hier geen nieuws. Vandaag een dagje in huis rommelen!

Katy, nog eventjes volhouden he. Lang kan het echt niet meer duren! :*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_113588417
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef KatyM het volgende:

[..]

Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben he :+.
:Y
:+
pi_113588540
Pffff..... van mij mag dat zwanger zijn ook wel voorbij zijn.....

Ik ben doodmoe, alles doet pijn ( hoofdpijn blijft gewoon lekker stug elke dag aanhouden)
Ik voel me net een opgeblazen hangbuikzwijntje die ook nog eens een extra skippybal heeft ingeslikt...
Durf mn buik eik niet goed te laten zien, want het commentaar en de vooroordelen van iedereen ( hoewel de opmerkingen tot nu toe echt voornamelijk heel lief en positief zijn!!! )
Kids hebben vakantie en ik kan toch minder goed uit de weg als ik mezelf voorhou....
Verder spelen er nog wat zaken waar ik maar over blijf piekeren en wat door de hormonen ook niet makkelijker wordt....

maar ach...... het zonnetje schijnt *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_113588756
Gefeliciteerd met jullie zoon Kers, en heerlijk dat je je weer goed voelt! Het grote genieten is begonnen O+

Oh hai 8-) Bali was top: ik heb 3 weken ontzettend weinig gedaan. Slapen en eten als we daar zin in hadden, gewichtsloos zijn in het zwembad, uitdijen. Niks mis mee.
Ik voel me nog steeds kiplekker, hou wel wat vocht vast in mijn voetjes en af en toe maagzuur, maar dat mag geen naam hebben. :)

De Indonezen zijn echt grappig. Iedereen vragen of ik zwanger was, hoe ver dan (Oh! Still so small!), buik aanraken, me waarschuwen voor vanalles en vieze drankjes adviseren die gezond zouden zijn. Heb twee draagdoeken gescoord en een mini batik kimono :')

In ons eerste guesthouse had de eigenaresse een dochtertje van 5. Toen dat meiske erachter kwam dat er een baby in mijn buik zat werd ik eerst onderworpen aan een kruisverhoor (is the baby sleeping? Why is it not crying? How big is the baby? etc). Daarna was ze ervan overtuigd dat het dus een meisje zou worden. En dan had ze ook al een perfecte naam bedacht: Crystal Barbie. ^O^

Gisteren goedgekeurd door de vk, buikomvang is met 21cm prima, bloeddruk blijft netjes aan de lage kant, actieve baby die de doppler wegbokst. O+ Binnenkort de pretecho plannen die we de aanstaande oma's cadeau hebben gedaan voor moederdag.

Ik ben niet volledig bijgelezen, dus: welkom nieuwe zwangeren met een speciaal warm welkom voor Fieder O+
En een :* voor iedereen die het nodig heeft.
pi_113588778
Oh en iedereen nog bedankt voor de lieve reacties op trouw- en buikfoto! O+
pi_113589070
O+ Bedankt Mango!

Wat heerlijk dat je zo genoten hebt. Nogmaals van harte! :*

Vandaag voor t eerst gekotst, dat heb ik niet gemist zeg... Mn borsten voel ik minder dan de vorige keer dat ik zwanger was. T blijft nog heel eng. :{
Donderdag 1e echo met 6 weken 4 dagen. Benieuwd wat ze gaan zien.
pi_113589138
Spannend Fieder... in de tussentijd, gewoon lekker vanuit je tenen kotsen, je bent zwanger! O+
Hoop dat je je snel beter voelt, want die misselijkheid kan knap irritant zijn. :*
pi_113590709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik wilde toen ook heel graag het geslacht vroeg weten...en ja hoor ze zag het een meisje. Staat ook keurig op de echo gedrukt. HIJ heet Mika ;)
haha, dat had een teamgenootje van me ook, meerdere echos gehad en iedereen zei meisje... Die kregen een redelijke shock toen er piemel aan bleek te zitten :p en hij heeft aardig wat roze aan gehad in de eerste dagen ;)
pi_113590910
Kersjes gefeliciteerd met de geboorte van jullie derde zoon!! *O* Wat fijn ook dat je je zo goed voelt!
pi_113593310
Ahh Fieder ik hoop zo dat je nu 40 weken mag genieten! :*
Tis je echt gegund! En zeker ook al die anderen meiden in het 'Wachten op' topic!
Beetje jammer van dat kotsen, hopelijk wordt dat snel weer minder!

Mango weer terug van Bali :D .. Wat klinkt dat heerlijk zeg! Hoop dat je ervan hebt genoten, maar zo aan je verhaal te lezen zit dat wel goed.

Pffieuw, vandaag 2 keer onderuit gegaan :{ .. werkelijk doodeng en het went niet :{ .. Beide keren toen ik slechts een paar minuutjes stond te wachten bij een kassa samen met manlief. Die reacties erna van de mensen :o .. Omdat mijn buikje voort wel te zien is. Nu lekker thuis, lekker plat. Voel me slap. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet dan het advies van de VK en huisarts aannemen dat ik vooral goed en verdeeld over de dag moet eten, en dat doe ik zo veel mogelijk. Ijzer was niet direct aanleding om te beginnen met staaltabletten. Daarnaast slik ik iedere dag al 20 ml Floradix (ook op aanraden Gerb). Ik moet a.s. dinsdag weer naar vk. Eigenlijk is dat een soort van 'afscheid' aangezien ik vanaf nu in Radboud bij de gyn zit. Toch maar even vragen of ze wil meten :{
Ik maak me dan ook gelijk zo'n zorgen om onze meis, gaat dat wel allemaal goed? Plus dat ik natuurlijk niet kan bepalen hoe ik val .. Ben gelukkig niet op mijn buik terecht gekomen maar goed.

En dan durven ze op het werk van hogerhand nog te zeggen dat het aanstelleritus is (ja, heeft leidinggevende letterlijk tegen me gezegd.. ben daar ook tegenin gegaan met alle gevolgen van dien).

Gelukkig voel ik me verder wel lekker. Geen pijntjes, geen krampjes, geen waggelloopje. Een kindje wat de hele dag door ligt te spartelen in mijn buik wat nu nog aangenaam is.

Kheb wel steeds meer last van urineverlies :{ :')
Is het raadzaam om daar nu al iets van fysio voor in te schakelen? Ik zit ook op de pufclub en sinds vorige week doen we daar bekkenbodemoefeningen die ik nu meerdere keren per dag probeer te doen.

Zo, genoeg over mij, nu weer naar jullie :)

O ja Loodje mijn navel begint ook steeds meer naar buiten te komen :D .. Super grappig! Want ik had altijd een hele 'diepe'navel (da's lastig schoonmaken kan ik je vertellen :') ).. Maar hij ploept er nog niet uit :D
  zaterdag 30 juni 2012 @ 14:54:55 #279
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113593759
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Oh en heul veul ijs eten helpt ook... Niet om de bevalling te bespoedigen, maar puur voor jezelf..
:D :D

Loodje: ik heb nu al een week het gevoel alsof mn navel echt elk moment kan gaan ploppen :+ en ik ben bijna 23 weken. Het staat iig goed strak allemaal, zeker 's avonds :P Vanochtend hebben we nog een buikfoto gemaakt, en echt een enorm verschil met vorige week :o O+

Gerb goed bezig :7 Hoop dat t werkt! :D

Katy sterkte nog even met de laatste loodjes :*

Mango! :* Heerlijk dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad joh! :D
Whaha die naam die dat meisje bedacht had :D _O- O+ Te schattig!

Fieder he jammer weer dat kotsen -O-
Maar ook wel btje fijn denk ik, de symptomen? Voor je gemoedsrust
Oeh, spannend donderdag.. :*

He Twinkle! :o Alweer onderuit gegaan?? Wat heftig! :o Je eet nog steeds meer zout & drinkt ook voldoende?
Nee lastig is dat idd, je hebt er totaal geen controle over.. -O-
Whaha dat werk van jou :') Sukkolz. :6 :{w laat ze lekker lullen meis :*

Hier ben ik ff aan het opruimen geslagen, we hebben vandaag alweer 4 verhuisdozen uitgepakt! :D XD We moeten nog wel wat, maar er gaat zoveel weg :o Dat dacht ik al, want we hadden nog bijna niks gepakt uit die dozen :') :o Dus ja. We moeten nog wel wat meer kastruimte creeëren maar dat komt wel goed.

Oh, en voor 7,50 een luiertas gescoord op marktplaats! Echt een toffe, bruin ribstof met rood/oranje/roze/groene stiksels en bloemen erop O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_113599912
Kersjes, gefeliciteerd met je zoon! Mooie naam *G*

Loodje, fijn dat alles goed gaat met je.

Twinkle, wat naar dat je onderuit bent gegaan :{

Mango; welkom terug! Leuk dat je daar doeken hebt gekregen en het zo te lezen naar je zin hebt gehad.

Gerb, meldplicht! :o wat gaat dat hard zeg!

Hier alles oké, druk want middenin verbouwing keuken. Maar tot nu toe ligt alles op schema. En dan na de verbouwing gaan we beginnen aan de babykamer *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_113600348
Enfermera jij hebt toch dezelfde uitgerekende datum als ik? 23 oktober? Dan ben je bijna 24 weken :)

Twinkle20 bah wat eng! Gelukkig was je niet alleen!
pi_113600621
Ja dat kan kloppen want ik ben31-10 uitgerelend en ben ne 22+3 :-)
pi_113601286
Oh, Flower-ti-amo; ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd. Bij deze dus! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_113602903
Mango dat klinkt als een heerlijke huwelijksreis O+

bah Twinkle dat lijkt me heel naar....

Pffff moe. Maar de hele bovenverdieping is nu zo goed als "stuk klaar"
Morgen alleen in de gang nog de afwschuwelijke lambrisering eraf halen, dan laten we die gelijk ook maar even mee stuken... Zijn we eindelijk overal in huis van die lelijke lambrisering af!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:07:37 #285
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_113603879
KatyM Nog heel even volhouden :D

Die navel tja, ik had normaal gesproken ook een hele diepe navel, denk dat het nog een weekje duurt en dan is het toch echt plop haha.

Wow Mango klinkt echt heerlijk :D en die Slengdangs zijn geweldig:) Wel even goed leren knopen:D

Nu al mijn energie aan het bij elkaar schrapen om naar een verjaardag te gaan, hoop dat het mee gaat vallen:(

Fijn weekend ladies :D
Be dance |Be real| Be You
pi_113604077
Whoa Skoap, goed bezig :D

Twinkle, naar he? :X Ik ben de eerste 3 maanden een paar keer per dag plat gegaan (1 keer van de trap af :X ) ik voelde me er zo ontzettend onzeker door! Durfde ook echt niet autorijden.

Wordt het bij jou erger naar mate de zwangerschap vordert?
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2012 @ 20:37:04 #287
309370 Nanadu
pi_113604978
Mango wat klinkt je vakantie heerlijk!!! Wat fijn dat je zo genoten hebt.

Twinkle wat lijkt mij dat naar als je zo maar onderuit gaat. Ik heb wel meerdere keren gehad dat ik aan voelde komen dat ik ieder moment onderuit kon gaan, maar dat kon ik iedere keer wel opvangen door te zitten en rustig te ademen. Bij mij kwam het echt door mijn bloedarmoede. Voel jij het aankomen of helemaal niet?

Skoap wat ben jij goed bezig geweest ^O^

Ik heb vandaag een verschrikkelijke baaldag. Ik zit mezelf verschrikkelijk in de weg. Ik wil nog van alles gedaan hebben in huis voordat ik word ingeleid en ik krijg veel hulp van mensen om mij heen. Op sommige momenten heb ik alleen niet het geduld om hierop te wachten en dan ga ik het allemaal zelf doen en natuurlijk laat mijn lichaam dit niet toe en krijg ik veel last van harde buiken. Hier wordt ik dan weer boos om en baal ik van mijn lichaam :( Dit reageer ik dan natuurlijk leuk af op (8> en dan krijg ik weer heerlijke :'( buien. Maar goed morgen komt mijn vader weer verder helpen hier in huis en heb ik met (8> afgesproken wat ik graag wil dat er allemaal gedaan wordt, dus ik hoop dat het voor wat rust zorgt in mijn hoofd.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:08:58 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113606045
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Enfermera jij hebt toch dezelfde uitgerekende datum als ik? 23 oktober? Dan ben je bijna 24 weken :)

Twinkle20 bah wat eng! Gelukkig was je niet alleen!
Whaha ja idd zeg, ik zei het verkeerd :+ :') Heerlijk die hormonen XD

Nanadu :* Wat vervelend meis. Lastig is dat he.. -O- :*
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:39:53 #289
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113607070
helleuw,

:* voor alle baaldagen en flauwvallen en zo.

hier een toffe dag gehad, lekker druk, met de trein en tram naar Scheveningen geweest. Best een gesjouw zo, eerst met buggy en kind en al op de fiets naar station en daarna in en uit trein en tram. Was het ook nog veteranendag dus knetterdruk in de tram en allemaal boze mensen toen ik met kind en buggy wilde instappen. >:)
Was gewoon ff vergeten dat ik zwanger ben..... lekker hoor dat tweede trimester kom maar door met die energie!
pi_113607443
Ach Nanadu wat vervelend. Ik zou mezelf ook in de weg zitten dan. Ik hoop dat morgen een beetje loopt zoals je wilt :*
pi_113609792
Oei, idd een rotdag uitgekozen om met het ov te gaan becky. Wel de vliegtuigen nog over de zee zien vliegen?

Doe toch rustig aan Nanadu!

Sterkte met piekeren vamp. Haal je niet te gekke dingen in je hoofd? Misschien vinden mensen het juist wel leuk dat je zwanger bent. Ik wel iig:-)

Vanochtend ben ik gezellig naar ikea geweest,laatste spulletjes voor de babykamer gehaald, nu moet het nog opgehangen worden en is dat project ook weer klaar.
Verder alles aan het opruimen wat juist een enorme rotzooi geeft. Zou me doodschamen als ik nu ineens beval en morgen de kraamhulp komt:-)
pi_113610080
Mereltje, Son, Gerb, Troeta jullie mogen gewoon allemaal al ongeveer :o

Waar blijft de tijd?!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2012 @ 23:01:33 #293
43556 miss_dynastie
pi_113610199
Kersjes *O* Heel veel geluk met je mannen :*
pi_113610211
;( Net met afvegen helder bloed aan t papier. T komt nog niet op t maandverband, alleen met afvegen is t er steeds. Had vanavond al hele scherpe steken vanbinnen, alsof iemand er een mes in stak.
Heb verder niet gesekst ofzo, dus kan t niet logisch wegdenken.

Ik weet dat het vaker voorkomt maar kan even geen moed vinden. Kijken of ik kan slapen en dan morgen maar weer eens verder zien -O-
pi_113610385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef Fieder het volgende:
;( Net met afvegen helder bloed aan t papier. T komt nog niet op t maandverband, alleen met afvegen is t er steeds. Had vanavond al hele scherpe steken vanbinnen, alsof iemand er een mes in stak.

Ik weet dat het vaker voorkomt maar kan even geen moed vinden. Kijken of ik kan slapen en dan morgen maar weer eens verder zien -O-
;(

Ik duim mn duimen kapot om te hopen dat het niks betekent en je gewoon een plakkertje blijft houden :*
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:13:06 #296
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113610748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef Fieder het volgende:

Fiedertje! Nee toch! ;( :o
Pff, ik ga ook mijn duimen eraf draaien dat het gewoon iets heel onschuldigs is etc! :*
pi_113610867
Fieder! Ga heel hard duimen dat het niks is, sterkte :*
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:24:01 #298
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113611304
Oh Fieder wat eng! Hopelijk komt het nog van het innestellen, ik duim met je mee! :* :*
pi_113611433
Oh nee Fieder! Ik ga duimen dat het niks ernstigs is :*
pi_113614443
Nee Fieder.
Deze. Blijft. Zitten. Hoor je me, kleintje?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')