Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.
Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken, vanavond naar de snackbar. Zelfstrippoging 1 gaan we vanmiddag doen, meneer moet zo even 50 flessen tonic en 50 flessen bitterlemon halen en daar vullen we het bad mee. Sexen tot we erbij neervallen, 3 liter wonderolie naar binnen gieten en nog op een ananashart of 10 gaan zitten.
Als ze dán nog niet komt eet ik mijn schoen op
Bleh kan me voorstellen dat je je zo voelt, hopelijk levert het uitje wat opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijn
Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh!![]()
Vanmiddag maar even de hort op, van zitten wachten word je ook niet gezelliger.
Fijne dag iedereen
stquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:15 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het werkt! Zou mooi zijn
Hier nog steeds niks, het is vast omdat de baby t nog heerlijk naar z'n zin heeft, maar het voelt toch alsof je lichaam faalt. Bij iedereen komt die baby d'r uit met 40 weken en bij mij weer niet hoor, bleh!![]()
Vanmiddag maar even de hort op, van zitten wachten word je ook niet gezelliger.
Fijne dag iedereen
Ik weet het ook wel maar m'n relativeringsvermogen is wat gedaald de laatste dagen. En tot 43 weken? Wat een bikkelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
st
Je weet toch dat dat niet zo is he?
Bij Willem heb ik tot bijna 43 weken gelopen en bij Piet bijna 42 weken. Neem je rust nog maar effe, het wordt druk zat na de bevalling
Ja dat is het, het wachten voelt doelloos, ik ben zo ontzettend benieuwd, ik wil hem nu gewoon vasthoudenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:02 schreef Poppedein het volgende:
De meeste eerste kindjes worden geboren bij 40+5 wkn Katy, morgen dus "pas"!! Niks falen, als je straks dat kleine mannetje op je buik ziet liggen weet je 200% zeker dat falen wel t allerallerlaatste is wat je gedaan hebt! 't wachten voelt gewoon zo doelloos...Je zou je tijd zo veel nuttiger en fijner kunnen besteden met eindelijk je kindje in je armen!
Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis nog geen 1 juli he Katy![]()
En kan me je gevoel voorstellen hoor![]()
nog eventjes en hij is er echt!
Oh en meld
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef KatyM het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als ie er maandag nog niet is ik echt niet te genieten ben he.
haha, dat had een teamgenootje van me ook, meerdere echos gehad en iedereen zei meisje... Die kregen een redelijke shock toen er piemel aan bleek te zitten :p en hij heeft aardig wat roze aan gehad in de eerste dagenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik wilde toen ook heel graag het geslacht vroeg weten...en ja hoor ze zag het een meisje. Staat ook keurig op de echo gedrukt. HIJ heet Mika
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Oh en heul veul ijs eten helpt ook... Niet om de bevalling te bespoedigen, maar puur voor jezelf..
Whaha ja idd zeg, ik zei het verkeerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Enfermera jij hebt toch dezelfde uitgerekende datum als ik? 23 oktober? Dan ben je bijna 24 weken![]()
Twinkle20 bah wat eng! Gelukkig was je niet alleen!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef Fieder het volgende:
Net met afvegen helder bloed aan t papier. T komt nog niet op t maandverband, alleen met afvegen is t er steeds. Had vanavond al hele scherpe steken vanbinnen, alsof iemand er een mes in stak.
Heb verder niet gesekst ofzo, dus kan t niet logisch wegdenken.
Ik weet dat het vaker voorkomt maar kan even geen moed vinden. Kijken of ik kan slapen en dan morgen maar weer eens verder zien
Fiedertje! Nee toch!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef Fieder het volgende:
Net met afvegen helder bloed aan t papier. T komt nog niet op t maandverband, alleen met afvegen is t er steeds. Had vanavond al hele scherpe steken vanbinnen, alsof iemand er een mes in stak.
Heb verder niet gesekst ofzo, dus kan t niet logisch wegdenken.
Ik weet dat het vaker voorkomt maar kan even geen moed vinden. Kijken of ik kan slapen en dan morgen maar weer eens verder zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |