quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijneven een beetje paniek zaaien
Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijneven een beetje paniek zaaien
Nou ja, niet alleen hormonen lijkt me. Terechte woede ook wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.
3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met je bloedsuiker? De arts gister noemde op dat mijn bloedsuiker 3,6 was en ging er verder niet op in, maar volgens mij is dat best laag vlak na de lunch toch?
Ik ga tijdelijk uit dienst, dus eigenlijk ben ik werkeloosquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Enfermera het volgende:
Cantare nu al verlof??Wow, heerlijk! Met hoeveel weken is dat nu dan al? En is dat standaard of heb je dat zelf geregeld?
Dankje! Ik moet maandag toch even de verloskundige bellen, dan zal ik het eens voorleggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!
Ooopsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:17 schreef -Spring het volgende:
Is je zoon een plantje?
Serieus: da's vreemd idd. Weet je zeker dat ie het netjes heeft gevraagd? Dat heb je alleen van hem gehoord, toch?
Ah okequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik ga tijdelijk uit dienst, dus eigenlijk ben ik werkeloosmaar ook als ik nog wel een contract had gehad, had ik nu zomervakantie omdat ik in het onderwijs werk. Ik heb vanaf maandag, met 32 weken, eerst 4 weken vakantie en daarna nog mijn verlof. Na mijn verlof blijf ik nog wat langer thuis en na de kerstvakantie ga ik weer aan het werk.
Wowquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef Logician78 het volgende:
Ik weet niet of het mijn hormonen zijn of niet maar het is dat school dicht is nu anders had ik er heeeeel boos gestaan![]()
Mijn zoon is vegetarier en omdat hij het vlees gerecht niet wou maken/proeven (had netjes gevraagd of het ook zonder vlees mocht) werd hij er gewoon uitgestuurd!
Ik kan niet wachten tot het maandag is.
Ik had rond 12 gegeten en denk ergens tussen 1 en half 2 laten prikken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef Goddelijker het volgende:
Even over die bloedsuiker, normaal gesproken ligt hij tussen de 3,5 en 6,5 (verschilt per bron/boek/dokter). Hoelang geleden was die maaltijd? Want als het kort er voor was, kan het zijn dat de suiker nog niet is opgenomen in 't bloed, dus vandaar de lagere bloedsuiker. Ook als je gegeten hebt en dan een hoge bloedsuiker krijgt, gaat het lichaam deze dmv insuline omlaag brengen en kan deze ook iets lager zijn, door deze correctie. Op gegeven moment stabiliseert hij, dus het ligt een beetje aan het moment van de maaltijd en het meten.
Proficiat! Hopelijk eindelijk van de misselijkheid afquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Kersjes het volgende:
Hai! Mama van 3 meldt zich. Donderdag omiets voor 4 uur is onze prachtige zoon geboren: Seth Micha.Helemaal verliefd!!!!
Jeuj!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:47 schreef Kersjes het volgende:
Bedankt! Ik voel me geweldig, misselijkheid is over!!! Jochie doet het goed, morgen naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |