Het is ook avond nu, dat helpt niet mee,quote:
Rotkwaaltje hè? Ik heb er helaas bij beide zwangerschappen veel last van (gehad). Dit keer al vanaf een week of 10...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Jammer Katy!
Haaaaat aan maagzuur! Heb het de hele zwangerschap niet echt gehad maar bwuuuhhhh happen vol in mijn mondzoo viessss
Succes met de voorbereidingen! Wanneer is hij "echt" jarig? Rond je uitgerekende datum, toch? Ik zit me af en toe ook af te vragen wat nou handig is, ik ben 28-8 uitgerekend en Liesje is 24-8 jarig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lekker joh die nachten gerbera!
Hopelijk blijft t zo!
Oh en meld!
Ik ben een beetje.moe. Beetje futloos. Beetje misselijk gevoel. Zal t weer wel zijn![]()
Gisteren bedacht dat we morgen de verjaardag van dreumes vierengewoon klein voor.de.familie voornamelijk. En voor mensen die nog kunnen hehe.
2 jaar geleden vierden we met t zelfde termijn de verjaardag van mn vriend en toen had k toch meer puf.
Denk dat ik de afgelopen dagen beetje teveel gedaan heb.
Oh en heb een hyperactiefje rondspringen *lol*
Zo maar even naar de bakker taart bestellen
Zo begon het bij mij bij Fleur. Elk 1,5 uur heb ik de fles met antagel moeten pakken. Een dag later had ik mijn meisje op mijn buik liggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Jammer Katy!
Haaaaat aan maagzuur! Heb het de hele zwangerschap niet echt gehad maar bwuuuhhhh happen vol in mijn mondzoo viessss
Hij is 11 juli jarig. En ik ben dus 17 juli uitgerekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:30 schreef Cantare het volgende:
[..]
Succes met de voorbereidingen! Wanneer is hij "echt" jarig? Rond je uitgerekende datum, toch? Ik zit me af en toe ook af te vragen wat nou handig is, ik ben 28-8 uitgerekend en Liesje is 24-8 jarig.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef Cantare het volgende:
Oh en ik maak me ook alvast druk over de bevalling en dan vooral over hoe we het doen met Liesje. Wanneer op laten halen of oppas hierheen halen, en wat als het 's nachts is en wat als het vals alarm is of juist heel snel gaat...
Trouwens, halleluja voor in het onderwijs werken: gisteren was mijn laatste werkdag in 2012!![]()
En voor mij mocht het ook wel, het werd meer overleven dan leven, zo moe.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef nytar het volgende:
verjaardagen vieren rond je uitgerekende datum is gevaarlijk! Wij moesten iedereen afbellen omdat ik weeën had!
Ik was de 14e uitgerekend en mn man was de 20ste jarig. Voor mn gevoel ging ik overtijd lopen dus vierden we het vast de 10e.
Ik zou een standaard smsje instellen of iets op mijn fb of iets dergelijks plaatsen dat men het vanzelf wel hoort als het er is. Anders zou ik zeer chagrijnig worden geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:01 schreef KatyM het volgende:
Ik vind het nu al zo vreselijk dat iedereen de hele dag belt, smst of appt. Dan voel je zelf al niks en krijg je alleen maar berichtjes "is er al iets gaande.? voel je al wat? Weeen aan het wegpuffen? Wanneer kom ie nou? "
Aaaaaghr! Tis lief bedoeld, maar o zo irritant.
Dus zou ook balen van zo'n situatie nytar. Iedereen weet gelijk dat je bezig bent.
Heb ik ook over nagedacht, maar dat triggert nog meer mensen, niet eens m'n hele fb weet dat ik zwanger ben. Maar idd, ik antwoord nu of niet (dan krijg je 2 uur later een bericht: je bent vast bezig nu, veeel succes!!) of met "je hoort het echt als het zover is! "quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou een standaard smsje instellen of iets op mijn fb of iets dergelijks plaatsen dat men het vanzelf wel hoort als het er is. Anders zou ik zeer chagrijnig worden geloof ik.
Ja helaas wel.. Ik blijf bezig zat gister op de wc voor een grote boodschap en kon het niet meer inhouden hele badkamer er onderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef Incantrix het volgende:
Logician, wat rot, I know the feelingGeef je ook veel over? Let op dat je blijft plassen, als dat minder wordt kun je uitgedroogd zijn. In dat geval moet je worden opgenomen en aan het infuus. Ik heb Primperan om dat te voorkomen, als jij veel overgeeft zou dat misschien ook voor jou een plan kunnen zijn?
Dorst heb ik ook, de godganse dagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja helaas wel.. Ik blijf bezig zat gister op de wc voor een grote boodschap en kon het niet meer inhouden hele badkamer er onderik ga maandag bellen met de HA als hij weer dienst heeft, ben er echt zo lam van. Ik drink wel heel veel heb telkens enorme dorst. Dank je voor het advies
Ja dat hoop ik ook.. 3 zwangerschappen gehad maar altijd van genoten. Tot nu toe dit keer alleen nog maar ziek geweest qua darmen en misselijkheid..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dorst heb ik ook, de godganse dagIk hoop dat je HA je iets voor kan schrijven.
Ik hoop het voor je. Hoop ook dat het hier nu snel klaar is!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook.. 3 zwangerschappen gehad maar altijd van genoten. Tot nu toe dit keer alleen nog maar ziek geweest qua darmen en misselijkheid..hoop echt dat dit na het 1 trimester afgelopen is...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja echt hoor![]()
Gelukkig had k 10 weken geleden nog.een hb van 7.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |