abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113562228
Gerbera :D
Moet stiekem wel lachen :P
Arme.M ;) (en arme.jij)

Hier.zitten dreumes en ik lekker in de tuin. Meneer wilde in de zandbak en maakte.m zelf.maar even open voor t gemak :D
Maar t weer is.zo goed.te doen :D zelfs.in de schaduw is t.lekker.
Dus wordt straks weer stofzuigen (al tig keer mieren gezogen en ook glas.dus)
pi_113562282
Ben d'r gek zet echt niks klaar :D mag ie helemaal zelf uitzoeken....

En niks niet arme M.! Ging ie net buiten vegen, helft van de tuin nog gewoon onder de rotzooi :') heb ik net gisteren strak aangeveegd enzo! Normaal kan ik best goed accepteren dat het niet de beste schoonmaker is, maar zo hoogzwanger echt niet :( :6
pi_113562368
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijn :7 even een beetje paniek zaaien })
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:19:20 #155
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113562521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijn :7 even een beetje paniek zaaien })
_O- _O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:28:31 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113562864
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113562902
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.
Nou ja, niet alleen hormonen lijkt me. Terechte woede ook wel.
pi_113563091
Sonnetje succes morgen dan met de verjaardag! Wij hebben over twee weken de verjaardag van de oudste en zie er nu al tegen op eerlijk gezegd en dan ben ik niet eens zo ver als jij!

Gerberaatje oooh logisch dat je kwaad was!! (Tcootje ook trouwens!)

Ik heb vandaag ook aardig last van mijn hormomen en kan me niet herinneren dat dat de eerste keer ook zo was.

Weet iemand trouwens hoe het zit met je bloedsuiker? De arts gister noemde op dat mijn bloedsuiker 3,6 was en ging er verder niet op in, maar volgens mij is dat best laag vlak na de lunch toch?
pi_113563163
Ja dat heb ik bij muppet gehad.. hij ging nog een ritje doen met een groep motorvrienden, en ik had gezegd, check even regelmatig je telefoon, wil je? (ik was toen 36 weken zwanger..) bleek zijn telefoon op stil te staan en natuurlijk had ik nog een dringende vraag per sms gestuurd... die hij dus op het verzamelpunt had gemist.... 2,5 uur later nam ie een keer contact op :') bij de eerste stop.....

Doet ie nooooit meer kan ik je vertellen })
pi_113563316
Oww Gerb ik zou ook LAAIEND zijn hoor, zwanger of niet zwanger. Mag ie mooi zelf opknappen.

3,6 is volgens mij niet heel hoog als je ook nog eens net een lunch achter je kiezen hebt toch? :?

Maagzuur, gelukkig nog geen last van gehad hier. Maar kan zomaar veranderen natuurlijk })

Zo, tuin is grotendeels klaar. Maandag komt de hovenier nog even terug voor het aantrillen van de tegels + invegen ervan. Dinsdag graszoden erin en dan hebben we echt vakantie.

Zei al tegen mijn vent .. Zullen we dan 's nachts aanrijden voor nog een paar dagen Italie? Keek me aan of ik gek was geworden 8)7 .. Dus dat zal hem wel niet worden :+
pi_113563325
Verder overigens niks dan lof over mijn meneer hoor O+ ben echt heel heel blij met hem. Maar dit soort dingen trekken mijn hormonen momenteel gewoon even niet, ofzo :')
pi_113563525
Heeft.mijn vriend t nog makkelijk met mij :D
Of.ik met hem, hij neemt nu juist sneller zn,telefoon op.
En dan begin k over de taart die k wil bestellen en dan is t: ja k ben in overleg. Waarop k pissig wordt dat ie m opneemt *lol*

Hoop trouwens dat k morgen meer energie heb. Ben echt zo futloos vandaag, bleh.
Moet.nog eten maken ook, helemaaaaaal geen zin in...en tis alleen maar groente snijden, in een braadzak,mikken, kruiden, olie en kip erbij en hop de oven in. :')

Oh en wil mn was.in de.droger mikken en de volgende in de wasmachine. Maar de hele dag is kind binnen (nu ook, hij wilde tv.kijken :')) en doe.k de schuifpui dicht gaat ie driftkikkereren dat ie naar buiten wil. Dus dan kan k niet even snel naar boven sneaken :')
*zucht* drama's :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Sonnetje85 op 29-06-2012 16:49:57 ]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:48:32 #163
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113563693
Oh das een goede voor morgen. Braadzak. Pin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113563788
Ja lekker.makkelijk :D
Eten we.hier als.ik geen inspiratie heb :P of.geen zin heb om eten te maken.
Enige.nadeel is dat t 40 minuten in de oven moet en ik nu dus moet beginnen. Ben mezelf.aan t motiveren :P
pi_113564380
Handig, snel en zelfs voor leken bij weinig inspiratie en geen kooktijd: kipfiletje bakken, pak diepvries spinazie erbij, groot pakje boursin. Pasta koken. Voila. Echt nog geen 10 minuten werk ofzo, gezond en lekkah :9
pi_113564516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Weet iemand trouwens hoe het zit met je bloedsuiker? De arts gister noemde op dat mijn bloedsuiker 3,6 was en ging er verder niet op in, maar volgens mij is dat best laag vlak na de lunch toch?
3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!
pi_113564890
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Enfermera het volgende:

Cantare nu al verlof?? :o Wow, heerlijk! Met hoeveel weken is dat nu dan al? En is dat standaard of heb je dat zelf geregeld?
Ik ga tijdelijk uit dienst, dus eigenlijk ben ik werkeloos :+ maar ook als ik nog wel een contract had gehad, had ik nu zomervakantie omdat ik in het onderwijs werk. Ik heb vanaf maandag, met 32 weken, eerst 4 weken vakantie en daarna nog mijn verlof. Na mijn verlof blijf ik nog wat langer thuis en na de kerstvakantie ga ik weer aan het werk.
pi_113564964
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!
Dankje! Ik moet maandag toch even de verloskundige bellen, dan zal ik het eens voorleggen
pi_113565072
Lekker hoor Cantare! Ik hoef zelf ook pas 2 januari weer aan de slag.... heerlijk! Al vliegt de tijd om weet ik nog van bij muppet, toen had ik ook dezelfde periode extra verlof :)
pi_113565308
Werken, oh ja :')
Wij moeten nog.definitief de opvang gaan rondkrijgen :')
Voor.de.oudste dan, jongste komt.wel goed. Al gaat t om 1 dag die een 'probleem' is.
Oudste gaat in principe 1 dag,dan naar kdv, op zich prima, maar ergens vind k t ook weer zielig voor m :')
Maar k schuif t beetje voor me uit (nou weet k wel dat op kdv waar schoonzus werkt gelijk plek is en dat is enigszins in de buurt van mn werk. Maar wil wel even gaan kijken nog).
  vrijdag 29 juni 2012 @ 17:51:24 #171
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113565791
Ik weet niet of het mijn hormonen zijn of niet maar het is dat school dicht is nu anders had ik er heeeeel boos gestaan :(

Mijn zoon is vegetarier en omdat hij het vlees gerecht niet wou maken/proeven (had netjes gevraagd of het ook zonder vlees mocht) werd hij er gewoon uitgestuurd! :(

Ik kan niet wachten tot het maandag is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Logician78 op 29-06-2012 18:28:34 ]
pi_113566229
Oww fijn is dat als scholen het toch op die manier proberen op te dringen (ja hier ook een vegetarier!) :(
pi_113566492
Is je zoon een plantje? :+

Serieus: da's vreemd idd. Weet je zeker dat ie het netjes heeft gevraagd? Dat heb je alleen van hem gehoord, toch?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:20:41 #174
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113566596
Ik werd zelfs door andere ouders gebeld omdat hun kind er van slag van was.. Dus ik neem aan dat zijn verhaal dan wel klopt aangezien het allemaal kinderen met autisme zijn...
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:28:12 #175
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_113566812
Even over die bloedsuiker, normaal gesproken ligt hij tussen de 3,5 en 6,5 (verschilt per bron/boek/dokter). Hoelang geleden was die maaltijd? Want als het kort er voor was, kan het zijn dat de suiker nog niet is opgenomen in 't bloed, dus vandaar de lagere bloedsuiker. Ook als je gegeten hebt en dan een hoge bloedsuiker krijgt, gaat het lichaam deze dmv insuline omlaag brengen en kan deze ook iets lager zijn, door deze correctie. Op gegeven moment stabiliseert hij, dus het ligt een beetje aan het moment van de maaltijd en het meten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')