quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijneven een beetje paniek zaaien
Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou natuurlijk zo ineens kunnen roepen dat mijn vliezen gebroken zijneven een beetje paniek zaaien
Nou ja, niet alleen hormonen lijkt me. Terechte woede ook wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die neigingen had ik toen ik mijn ex niet kon bereiken met 38 weken zwanger. En dan 4 uur later een keer terugbellen. Ik was woest. Hormonen.
3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met je bloedsuiker? De arts gister noemde op dat mijn bloedsuiker 3,6 was en ging er verder niet op in, maar volgens mij is dat best laag vlak na de lunch toch?
Ik ga tijdelijk uit dienst, dus eigenlijk ben ik werkeloosquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Enfermera het volgende:
Cantare nu al verlof??Wow, heerlijk! Met hoeveel weken is dat nu dan al? En is dat standaard of heb je dat zelf geregeld?
Dankje! Ik moet maandag toch even de verloskundige bellen, dan zal ik het eens voorleggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
3.6 is idd erg laag, zeker NA de maaltijd. Ik heb diabetes en onder de 4 moet je extra druivensuiker nemen (dan heb je een zogenaamde hypo) Normaal gesproken moet je tussen de 5 en de 8 zitten en net na een maaltijd mag je zelfs nog wat hoger zitten. Dus 3.6 na een maaltijd is echt heel erg laag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |