Gut dat lijkt me logischquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Keshet het volgende:
Hendrikje doet trouwens vrolijk mee! Hij is lekker druk ineens. Mijn adrenalinelevel zal ook wel wat hoger liggen dan normaal.
Dit dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Poezebeest het volgende:
Keshet; wat ontzettend fijn dat de uitslagen allemaal goed zijn! Nu benen over elkaar en nooduitgangen blokkeren tot de 38 weken en vooral niet vergeten om heel erg te genieten!
Doe je er weer 2??quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef klumsy het volgende:
Ow en als de echo van dinsdag goed is kom ik me hier ook melden
Er staan veel te weinig februaribaby's in de openingspost
Waar heb je ook alweer last van als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Goed nieuws keshet![]()
Hoop dat het allemaal goed is klumsy![]()
Hier gaat het wat minder.Sinds de laatste keer dat ze me hebben nagekeken lijkt de pijn met de dag te verergeren. Kan wel janken en moet nog 10 weken
Schattigquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoe vaak kan je baby de hik hebben zeg... Ik geloof serieus dat ze vandaag voor de 10e keer de hik heeften maar geďrriteerd die kont tegen mijn ribbenboog aangooien...
Jij gaat zó ontzettend gewoon een lekkere 7 of 8 ponder baren dit keerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:39 schreef Keshet het volgende:
Dank jullie wel!
Om eerlijk te zijn; genieten vind ik echt nog wel moeilijk. Ik ben zo bang dat 'ie stopt met groeien en dat we weer die ziekenhuishel in moeten met wellicht een hele andere afloop dan de vorige keer.
Maar toch probeer ik het; elke dag dat 'ie in mijn buik zit en groeit is er 1.
Ik heb net mijn zwangerschapsverlof aangevraagd.
Hmm welke serie is een aanrader? En piratebay is dood..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog wel nesteldrang tips?(die je gewoon zittend op je kont kunt doen?)
• Je hebt vast je computer nog niet geordend, alle foto's op alfabetische/datum/kleur volgorde gezet??
• Je boekenkast op kleur ingedeeld
• nog even snel een serie er doorheen jassen qua kijken?
Nog meer nodig?
Wat vervelend zeg...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Sinds 19 weken elke dag harde buiken, bekkeninstabiliteit, bandenpijn. Het voelt al heel lang als voorween aan en het was eerst als in een dag wel en dan weer vlagen met een paar uur tussen. Laatste keer dat ik bij de verloskundige in het ziekenhuis was zei ze dat ik een overgevoelige baarmoeder heb. Bij elke trigger begin ik te krampen en dat klinkt idd zoals ik me voel.
Oh dat heb ik allemaal nog niet gedaan, vooral schema voor bezoek is handig. Oh en muisjes heb ik eigenlijk niet in huis omdat ik er zelf geen fan van ben, maar ik zet t voor morgen op t lijstje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef mefke79 het volgende:
KatyM, je hebt vast niet al mapjes op de computer gemaakt om straks alle foto's makkelijk in op te slaan? Heb je al een geboortebord oid voor in de tuin? Schema op de computer gemaakt voor bezoekjes straks? Heel handig hoorGezorgd dat alle muisjes vast in een bak zitten? Dan hoef je niet te strooien op de beschuitjes. En, theezakjes in een mooie doos zitten?
Tot zover niet nee maar ik moet me steeds melden als het verergerd. Het is nu zover dat ik niets meer kan zonder te vergaan van de pijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg...Wat lastig! Stom dat het ook weer minder gaat zeg.. Maar de krampen doen dus nog niks qua ontsluiting enzo? Of wel?
He jeetjequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
[..]
Tot zover niet nee maar ik moet me steeds melden als het verergerd. Het is nu zover dat ik niets meer kan zonder te vergaan van de pijn.
Ben overigens heel benieuwd hoe het met Kersjes gaat.
Oh en KatyM als je zmovie googled dan kan je gratis films bekijken online
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef LeNeHe het volgende:
![]()
![]()
Mijn wederhelft is net doodleuk dé naam aan het vertellen tegen een vriend (type lult van alles door).
Oei, dat is niet leuk als je hebt afgesproken het voor je samen te houden... hier weet in onze privé bijna iedereen het al wel (schoonouders, schoonzus, werk enzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef LeNeHe het volgende:
![]()
![]()
Mijn wederhelft is net doodleuk dé naam aan het vertellen tegen een vriend (type lult van alles door).
Gelukkig, tis een mooie naamquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Hahaah ja, al kwam er gisteren ineens een naam voorbij dat we allebei éventjes zoiets hadden van: zullen we wisselen??
Maar nee, het is nog steeds hetzelfde en dat blijft het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |