Ah oke...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:30 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik geloof al wel rond de 7/7,5 pondmaandag zal ie haar wel weer opmeten....
Geloof me, als je richting einde gaat voelt het nog veeeeeeeeel gekker! Vandaag was ze ook wat drukkig aan het trappelen met haar voeten, en er is natuurlijk weinig ruimte meer en dat voelt echt heel raar, ondanks 2e zwangerschap, moet ik er nog steeds aan wennen...
Kwisted, tof!laat nog
Ben echt zoooo benieuwd naar t verschil tussen onze meisjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ook als ik op de bank zit (zoals nu) dat ik heel Aliën achtig een voetje van links naar rechts he-le-maal bovenin mijn buik voel gaan, soort oprekken wat ze doet
(kan nog meeeeer ruimte bij mama
)
Oh, nou ja. Ik heb sowieso 'last' van wat puffy worden zodra het echt warm wordtquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Coco
Ohjee, nu al geen enkels meer? Last van de warmte joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet voor de volledigheid wel even aangeven dat ik nooit heel slanke voetjes heb gehad hoor, dus botjes in mijn voeten zag je al niet heel goed (jaloers op botjesvoeten dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Oei Coco! Wat een verschil met hoe het hier is.. hier 0,0 vocht vasthouden, je ziet zelfs al mijn botjes nog gewoon in mijn enkels en voeten zitten
Ik ben stiekem blij dat ik eindelijk een echt excuus heb voor de oncharmantheid van mijn voetenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:07 schreef Cantare het volgende:
Die dikke voeten voelen vooral zo olifanterig, vind ik...
Das het enige wat bij mij botterig is hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet voor de volledigheid wel even aangeven dat ik nooit heel slanke voetjes heb gehad hoor, dus botjes in mijn voeten zag je al niet heel goed (jaloers op botjesvoeten dus). Maar tis wel een stukje extremer dan normaal. Vind het niet echt erg ofzo, alleen wat onhandig met schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |