hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef bobbernaut het volgende:
Mender kap is met heletijd de lapote doen.
Weet jij wat betersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef TJV het volgende:
Echt spam dit hele topic vol met die kutlinkjes.
beter hier als in het minecraft topic..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef TJV het volgende:
Echt spam dit hele topic vol met die kutlinkjes.
Ik bedoel, de rest van de posts hier zijn nooit veel nuttiger, en daarnaast, deze was ontopic zelfsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
film/serie kijken, game spelen, iets voor school doen etc etc etc
BTW sommige zou je alleen om de muziek al opslaan nietwaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef delano.888 het volgende:
Jah er is er ook 1 van minecraft
http://z0r.de/3373
Is dat niet van mrWeeble?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Ok, serieus, dit is de laatste, ik heb dit nu in me kop zitten de hele tijd
http://z0r.de/76
"have you seen the motherless breadfish.."
Wiequote:
http://www.youtube.com/user/mrweebl?feature=results_mainquote:
En anders perry grip ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/mrweebl?feature=results_main
Die heeft allemaal van dat soort maffe dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Lorrelies op 26-06-2012 23:56:13 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
shotgunner dit dat alles snel schieten snel herladen blijven vuren alles eronder letterlijk en figuurlijk overdag en des nachtsquote:
de nostalgie...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat wel vanzelf. Ik heb een cd'tje van ome Henk aan mogen horen. Hoera!
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 23:40:03In het echt ben ik goed en grappig, op #FOK! ben ik slecht en grappig. #Trollin' reageer retweet
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Dat is toch onvoldoende op de VU?
Verdorie, bij mij was dat gewoon standaard onvoldoende, behalve bij filosofie die werd als enige wel afgerond naar een 6 (Dan ook gehaald met een 5,5)quote:
Maar diploma's met 5,5'jes en 6'jes doen het niet zo goed toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat het mijn vijfde is.En nog een paar magere zesjes. Toen ik er februari/maart wat voor deed haalde ik 8 en 9ens, maar dat is zoveel werk.
Ach, een aardig gevulde cv is ook wat waard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar diploma's met 5,5'jes en 6'jes doen het niet zo goed toch?
True, het was ook maar een vraag. Uiteindelijk telt de ervaring.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Ach, een aardig gevulde cv is ook wat waard.
aan de andere kant: jobhoppers zijn werkgevers ook niet blij mee..quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, het was ook maar een vraag. Uiteindelijk telt de ervaring.
Je denkt kwantitatief, ik houd het liever bij kwalitatief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de andere kant: jobhoppers zijn werkgevers ook niet blij mee..
goed gevulde CV -> veel banen,quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Je denkt kwantitatief, ik houd het liever bij kwalitatief.
Gelukkig zijn er ook geen verschillende functies binnen bedrijven, dat scheelt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
goed gevulde CV -> veel banen,
een enkele baan voor 5 jaar maakt je CV niet (goed) gevuld..
True. Ik moet ook me best doen voor die ekte ekte cijfers. Als ik mijn motivatie uitteken dan zit het ongeveer zo:quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef TJV het volgende:
En ik moet heel eerlijk zeggen. Er zitten gozers tussen die aan de lopende band negens halen maar echt zo wereldvreemd als de tyfus zijn. Dan zijn die cijfers wel leuk, maar als je niet normaal kunt communiceren heb je er geen reet aan. Daarom volgend jaar naar de 7-7.5.
lol deze man, waarom so mad op mijn alpha, ik neem niks aan van beta's. lol, sktljequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe is het met je alpha spelen gozerrttt
Ehm, ik heb het over een schooljaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:34 schreef TJV het volgende:
O bij mij is het een rechte lijn rond de zes, tenzij ik een onvoldoende haal, dan wordt het een acht.Ik ben niet echt denderend gemotiveerd geweest.
ik ben niet mad manquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol deze man, waarom so mad op mijn alpha, ik neem niks aan van beta's. lol, sktlje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef tuut-chips het volgende:
Godverdomme Datdus ik kom jou ook op heel Reddit tegen.
Gisteren?quote:
En dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omigoshomigoshomigoshomigosh nog één nachtje slapen
quote:
Jij werkt ook bij de customer service van ziggo zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:21 schreef vogelkooi het volgende:
Ik bedoel donderdag is weiland pas jarig.
Ik zat dat topic toevallig net te lezen, Josjequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik overdrijf wel vaker, sorry
Uit ander topic
Trap ik geen 2e keer inquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat grappig, volgens je facebook ben je een stuk jonger
Klopte wel behalve dat geld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plex zit in de trein.
Daar is een mocro!
"Hallo mocro." zegt Plex.
"Geef je geld!" zegt de mocro.
Einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:ShellTherapie is door mij zelf ontwikkelt en is een proces waarin jij je diepste verborgen pijnen leert hanteren en verwerken op cel niveau.
Reeds jaren gebruik ik deze methode om mensen weer terug te krijgen in hun oude ik.
Allerhande methodieken zijn aanwezig en diverse werkzijze worden in praktijk gebracht.
Mijn Shell Therapie is er op gebasserd dat jij diegene bent die onderbewust heel goed weet wat er aan de hand is met je.
Door met jou af te dalen in je onderbewuste ik, je ziel, kom je tot de kern (cel) van waar je probleem is weggestopt.
Laagje voor laagje gaan we door het probleem, de oorzaak heen, waardoor je het kunt opsporen en verwerken, niet alleen, dat doen we samen.
Vanuit een veilige omgeving voel jij je rustig en zelfverzekerd voordat je er aan begint.
Door hier heel beheerst en onder leiding dit aan te pakken kom je tot inzicht en tot healing van binnenuit.
Jij bent de meester over je geest en lichaam, maar soms laten we de regie even over aan de invloeden van buitenaf, deze invloeden kunnen heel schadelijk zijn en zijn zelfs soms langdurig aanwezig en beheersen ons leven dusdanig waardoor je niet meer in balans kunt komen.
Ze nestelen zich graag diep weg in jou, daar waar jij liever niet komt: je angsten, vooroordelen, je zelfwaarde.
Ieder mens heeft deze gevoelens, de een kan er zelf iets aan doen, de ander niet, dat is helemaal geen schande, je bent niet alleen!
Jij bent juist de sterke persoon die er iets aan wil gaan doen.
Samen met mij ga jij je angsten en andere schimmen aanpakken en kom jij er sterker uit dan je ooit had gedacht.
Door meditatie kom je tot inzicht en krijg je de kracht om uit liefde en puurheid weer de regie in handen te nemen, zonder je daarbij af te moeten vragen of je het wel kunt.
Jouw leven zal als een nieuwe deken voelen die warm en vertrouwd om je heen zal hangen, vanuit je zelfbewustzijn zul jij je weer helemaal herboren voelen, zonder ketens in het verleden.
Emoties zullen niet meer zo zwaar zijn dat ze niet te dragen zijn.
De kosten van deze therapie zijn ¤145,--
De therapie duurt afhankelijk van wat er naar boven komt rond de 3 uur.
De therapie zal op 1 avond beleefd worden.
In de prijs is inbegrepen thee en een terugkom avond om samen met anderen die het proces ook hebben gevolgd te evalueren en nog meditaties te doen waaronder ademhaling oefeningen en zelfreflectie.
Bij Agenda:quote:Dit wekte wel mijn nieuwsgierigheid. Ze waren zo lief. De volgende dag ging ik er weer voor zitten. En ze kwam nogmaals met nieuwe informatie en verhalen. Maar deze keer liep het anders. Ze nam mij mee naar een ruimteschip. Iets waarvan ik aanvoelde dat ik daar moeite mee had. Niet omdat ik het niet leuk vond maar omdat ik voelde dat ik daar wel eens mijzelf zou terug vinden. En dat gebeurde. Ik voelde mij zo thuis dat ik in tranen uitbarstte. Eindelijk voelde ik mij thuis. Maar waar was dat eigenlijk? De lichtwezens op het schip gaven mij informatie die mij aandacht trok. Ik werd later weer terug gebracht en de volgende dag zou ik terug komen.
De volgende dag zat ik klaar om weer mee te gaan. Maar ze zei dat ik iets moest toelaten. Ik voelde al waar het heen ging. Ik moest accepteren dat ik ook tot deze familie behoorde en eerder op andere planeten had geleefd. Ik moest mijn mens-zijn loslaten. Ik zag mijzelf als een andere levensvorm en voelde mij meer mijzelf als ooit tevoren.
Er zijn gewoon bedrijven die dat boekenquote:Sterrencirkel (bedrijven)
Bijeenkomst sterrenmensen (vol) Deze groep heeft om de 6 weken een bijeenkomst op een vrijdagavond.
als een koe jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef TJV het volgende:
Nee, ik ben slechts de reïncarnatie van god.
Dat is pas les 1 in les drie waar ik ben, gaan we al huigduwen met en zeehond tijdens volle maan. Onder het genot van en rechtsdraaiende-Lynx satequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bobber mijn poepbroeder wil jij met mij naar de sterren vliegen om onze innerlijke magische band te versterken en de magie van de zon en de elfenkoningin haar werk te laten doen?
Dan graven wij een gat in de grond, dat is ons spirituele konijnenhol waarin we nadenken over het leven en daarna maken wij een spinneweb van roggel en tuf waarin wij psychische magie kristalliseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ik moest vandaag trouwens naar mijn vervolgopleiding, 2 dikke gothics in de klas.
Lui varken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:30 schreef Lorrelies het volgende:
Piratenpartij
Nee geen idee, nog niet over nagedacht. Ben ook niet zo van de politiekHoop beloven maar er gebeurt geen donder.
Hoe kan je het nou niet interessant vinden wat er voor jou wordt besloten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef Lorrelies het volgende:
Al zo vaak gedaan, maar ik kan het toch gewoon niet erg interessant vinden? Of mag dat niet in een democratie?
Ja en dan ineens wordt het kabinet weer omver geworpen en begint alle ellende opnieuwquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou niet interessant vinden wat er voor jou wordt besloten?
En als je dalijk nou ineens niet meer mag stemmen omdat je een vrouw bent of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja en dan ineens wordt het kabinet weer omver geworpen en begint alle ellende opnieuw
No thanks, ik heb betere dingen te doenIk zie het allemaal vanzelf wel.
Hoe kan ik überhaupt stemmen als ik de keuken niet eens mag verlaten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En als je dalijk nou ineens niet meer mag stemmen omdat je een vrouw bent of zo?vind je dat dan ook prima?
Al het vetgedrukte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt er iets niet? Let maar half op vandaag
Tja, je maakt er een geintje van maar het is gewoon waar. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die geen interesse hebben in dingen die werkelijk belangrijk zijn. Ik zie het wel, ja tot dat je erachter komt dat je ineens niets meer te vertellen hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoe kan ik überhaupt stemmen als ik de keuken niet eens mag verlaten?
waarom kan je nou niet frituren dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef bobbernaut het volgende:
Nog tips hoe je het beste een frikandel in t panini-ijzer kan doen?
Good for you!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja, je maakt er een geintje van maar het is gewoon waar. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die geen interesse hebben in dingen die werkelijk belangrijk zijn. Ik zie het wel, ja tot dat je erachter komt dat je ineens niets meer te vertellen hebt.
LOL HAHAHAHquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef TJV het volgende:
Is er in Driehuis een gozer voor de trein gesprongen, gaan koters er foto's van maken.
Kanker triest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef TJV het volgende:
Is er in Driehuis een gozer voor de trein gesprongen, gaan koters er foto's van maken.
HAHAHAHA PICS!quote:
nee, maar ik wil wel picsquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef MineraalWater het volgende:
Heb 10 keer erger gezien op het internet.
"mensen zoals jij"quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, zo reageren alle mensen zoals jij.Letterlijk allemaal.
Ja, Triest inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef TJV het volgende:
Meer het idee dat je daar foto's van gaat maken.
Ik vind het wel knap dat iedereen vind dat het anders moet en dat de politiek faalt maar dat niemand er iets aan doet. Goh, oja iedereen raakt spontaan zijn interesse kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"mensen zoals jij"
Politiek is belangrijk ja, en ik heb ook al eerder gestemd en naar alle standpunten van alle partijen gekeken, maar er verandert uiteindelijk niks en al helemaal niet in mijn voordeel, en dan raak je je interesse vanzelf wel kwijt. Sorry heur.
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 21-06-2012 om 15:18:53Zojuist op straat aangesproken door aangeschoten man: "U bent toch op het Binnenhof de minister van de kerk?" #kerkklokhorenluiden reageer retweet
Ik stem op de PVV, vooral omdat ze de enige partij zijn die echt tegen de EU in huidige vorm is.quote:
Je wilt me weg hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik stem op de PVV, vooral omdat ze de enige partij zijn die echt tegen de EU in huidige vorm is.
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 14-06-2012 om 15:29:30Zeven magere jaren (CPB). Jammer dat Nederland niet eerder Jozef-beleid volgde: opzij leggen in de vette jaren (Genesis 41). reageer retweet
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.quote:
Ja ik ben idd geboren in nederland, spreek ook normaal nederlands (ja tuurlijk geen ABN, maar wie kan dat dan wel 100%?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.
Ho eens even.. ik daarentegen ben geen geboren nederlander en ben ook pas op latere leeftijd hierheen gekomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.
FUCKING LEKKER G!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef bobbernaut het volgende:
Gok is wat ik nu eet?
Frikandel (goh) opgerold in een wrap met zo thaise pepersaus (naam kwijt..)
Nederlands met Mexicaans met Thais?
Dit sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij wilt mij gewoon weg hebben!
Ja. Maar het gaat er niet om dat ze Nederlanders zijn. Het gaat erom dat ze meestal kankerzooi schoppen. Wees eerlijk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik ben idd geboren in nederland, spreek ook normaal nederlands (ja tuurlijk geen ABN, maar wie kan dat dan wel 100%?)
Maar mokkie's zijn toch ook in NL geboren
Je kan zeggen wat je wil van de SGP. Het zijn wel bazen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 14-06-2012 om 15:29:30Zeven magere jaren (CPB). Jammer dat Nederland niet eerder Jozef-beleid volgde: opzij leggen in de vette jaren (Genesis 41). reageer retweet
Werk je, doe je een opleiding, spreek je Nederlands? Ja, jij mag blijven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ho eens even.. ik daarentegen ben geen geboren nederlander en ben ook pas op latere leeftijd hierheen gekomen.
Jij wilt mij gewoon weg hebben!
Ja dat weet iedereenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja. Maar het gaat er niet om dat ze Nederlanders zijn. Het gaat erom dat ze meestal kankerzooi schoppen. Wees eerlijk!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Döner![]()
Kapsalon![]()
Wraps![]()
Frikandellen in tosti-ijzers![]()
SGP![]()
![]()
SGP'ers![]()
![]()
Komt omdat je de deur niet door komt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Lorrelies het volgende:
Kapsalon heb ik echt al lang niet meer op
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt omdat je de deur niet door komt.
Maar stomme reli-fundies. Vrouwen zijn vee en homo's zijn ziek.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SGP is VVD die de zorg wél snapt
Dat wel, daarom stem ik er op in de wetenschap dat ze toch nooit de grootste worden, maar dan tenminste wél hopelijk kunnen meeregeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maar stomme reli-fundies. Vrouwens zijn vee en homo's zijn ziek.
Had m net 2 minuten op, maar het is gewoon een zeik nummer.. niet eens de tekst maar hoe hij zingt..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, en een erg eenzijdige tekst al je het mij vraagt.
Nou dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt omdat je de deur niet door komt.
Jizz er over heen en je hebt ook bobbiaanland erbij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
Jep ik maak er nog een..
Wrap (Mexicaans)
Frikandel (Nederlands)
Chili saus (Thais)
MULTICULTI JWZ
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jizz er over heen en je hebt ook bobbiaanland erbij.
Been there, done that.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef bobbernaut het volgende:
Gaat iemand van jullie naar Albufeira?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
Semi-alternatief?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand nog leuk cadeau idee voor semi-alternatief zusjes van 20 die 21 wordt?
Inb4 bobber.
SCHEERMESJES!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand nog leuk cadeau idee voor semi-alternatief zusjes van 20 die 21 wordt?
Inb4 bobber.
Serieus dit geloof je niet maar ik had dus precies hetzelfde ideequote:
Menderquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef Mender het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren![]()
Datdus![]()
Ame_thyst![]()
MineraalWater![]()
Berend![]()
Lorrelies![]()
Mordecai![]()
Delano![]()
Bobbernaut![]()
![]()
Mender
Vogelkooi![]()
DrumstickNL![]()
![]()
Dnbrainwash![]()
gogosweden![]()
![]()
looniar![]()
Topiek![]()
![]()
Maurisioo![]()
![]()
Mrearcheese![]()
HL_Dog43![]()
Flodder![]()
Sting![]()
Johan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nice!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.behance.net/gallery/Westeros-Football-League/4071413
Baas!
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik klikte op ja en er stond een nieuwe bij nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |