SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Lorrelies op 26-06-2012 23:56:13 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
shotgunner dit dat alles snel schieten snel herladen blijven vuren alles eronder letterlijk en figuurlijk overdag en des nachtsquote:
de nostalgie...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat wel vanzelf. Ik heb een cd'tje van ome Henk aan mogen horen. Hoera!
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 23:40:03In het echt ben ik goed en grappig, op #FOK! ben ik slecht en grappig. #Trollin' reageer retweet
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Dat is toch onvoldoende op de VU?
Verdorie, bij mij was dat gewoon standaard onvoldoende, behalve bij filosofie die werd als enige wel afgerond naar een 6 (Dan ook gehaald met een 5,5)quote:
Maar diploma's met 5,5'jes en 6'jes doen het niet zo goed toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat het mijn vijfde is.En nog een paar magere zesjes. Toen ik er februari/maart wat voor deed haalde ik 8 en 9ens, maar dat is zoveel werk.
Ach, een aardig gevulde cv is ook wat waard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar diploma's met 5,5'jes en 6'jes doen het niet zo goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |