shotgunner dit dat alles snel schieten snel herladen blijven vuren alles eronder letterlijk en figuurlijk overdag en des nachtsquote:
de nostalgie...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat wel vanzelf. Ik heb een cd'tje van ome Henk aan mogen horen. Hoera!
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 23:40:03In het echt ben ik goed en grappig, op #FOK! ben ik slecht en grappig. #Trollin' reageer retweet
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Dat is toch onvoldoende op de VU?
Verdorie, bij mij was dat gewoon standaard onvoldoende, behalve bij filosofie die werd als enige wel afgerond naar een 6 (Dan ook gehaald met een 5,5)quote:
Maar diploma's met 5,5'jes en 6'jes doen het niet zo goed toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat het mijn vijfde is.En nog een paar magere zesjes. Toen ik er februari/maart wat voor deed haalde ik 8 en 9ens, maar dat is zoveel werk.
Ach, een aardig gevulde cv is ook wat waard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar diploma's met 5,5'jes en 6'jes doen het niet zo goed toch?
True, het was ook maar een vraag. Uiteindelijk telt de ervaring.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Ach, een aardig gevulde cv is ook wat waard.
aan de andere kant: jobhoppers zijn werkgevers ook niet blij mee..quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, het was ook maar een vraag. Uiteindelijk telt de ervaring.
Je denkt kwantitatief, ik houd het liever bij kwalitatief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de andere kant: jobhoppers zijn werkgevers ook niet blij mee..
goed gevulde CV -> veel banen,quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Je denkt kwantitatief, ik houd het liever bij kwalitatief.
Gelukkig zijn er ook geen verschillende functies binnen bedrijven, dat scheelt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
goed gevulde CV -> veel banen,
een enkele baan voor 5 jaar maakt je CV niet (goed) gevuld..
True. Ik moet ook me best doen voor die ekte ekte cijfers. Als ik mijn motivatie uitteken dan zit het ongeveer zo:quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef TJV het volgende:
En ik moet heel eerlijk zeggen. Er zitten gozers tussen die aan de lopende band negens halen maar echt zo wereldvreemd als de tyfus zijn. Dan zijn die cijfers wel leuk, maar als je niet normaal kunt communiceren heb je er geen reet aan. Daarom volgend jaar naar de 7-7.5.
lol deze man, waarom so mad op mijn alpha, ik neem niks aan van beta's. lol, sktljequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe is het met je alpha spelen gozerrttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |