Kanker triest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef TJV het volgende:
Is er in Driehuis een gozer voor de trein gesprongen, gaan koters er foto's van maken.
HAHAHAHA PICS!quote:
nee, maar ik wil wel picsquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef MineraalWater het volgende:
Heb 10 keer erger gezien op het internet.
"mensen zoals jij"quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, zo reageren alle mensen zoals jij.Letterlijk allemaal.
Ja, Triest inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef TJV het volgende:
Meer het idee dat je daar foto's van gaat maken.
Ik vind het wel knap dat iedereen vind dat het anders moet en dat de politiek faalt maar dat niemand er iets aan doet. Goh, oja iedereen raakt spontaan zijn interesse kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"mensen zoals jij"
Politiek is belangrijk ja, en ik heb ook al eerder gestemd en naar alle standpunten van alle partijen gekeken, maar er verandert uiteindelijk niks en al helemaal niet in mijn voordeel, en dan raak je je interesse vanzelf wel kwijt. Sorry heur.
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 21-06-2012 om 15:18:53Zojuist op straat aangesproken door aangeschoten man: "U bent toch op het Binnenhof de minister van de kerk?" #kerkklokhorenluiden reageer retweet
Ik stem op de PVV, vooral omdat ze de enige partij zijn die echt tegen de EU in huidige vorm is.quote:
Je wilt me weg hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik stem op de PVV, vooral omdat ze de enige partij zijn die echt tegen de EU in huidige vorm is.
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 14-06-2012 om 15:29:30Zeven magere jaren (CPB). Jammer dat Nederland niet eerder Jozef-beleid volgde: opzij leggen in de vette jaren (Genesis 41). reageer retweet
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.quote:
Ja ik ben idd geboren in nederland, spreek ook normaal nederlands (ja tuurlijk geen ABN, maar wie kan dat dan wel 100%?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.
Ho eens even.. ik daarentegen ben geen geboren nederlander en ben ook pas op latere leeftijd hierheen gekomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.
FUCKING LEKKER G!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef bobbernaut het volgende:
Gok is wat ik nu eet?
Frikandel (goh) opgerold in een wrap met zo thaise pepersaus (naam kwijt..)
Nederlands met Mexicaans met Thais?
Dit sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij wilt mij gewoon weg hebben!
Ja. Maar het gaat er niet om dat ze Nederlanders zijn. Het gaat erom dat ze meestal kankerzooi schoppen. Wees eerlijk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik ben idd geboren in nederland, spreek ook normaal nederlands (ja tuurlijk geen ABN, maar wie kan dat dan wel 100%?)
Maar mokkie's zijn toch ook in NL geboren
Je kan zeggen wat je wil van de SGP. Het zijn wel bazen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 14-06-2012 om 15:29:30Zeven magere jaren (CPB). Jammer dat Nederland niet eerder Jozef-beleid volgde: opzij leggen in de vette jaren (Genesis 41). reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |