Je wilt me weg hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik stem op de PVV, vooral omdat ze de enige partij zijn die echt tegen de EU in huidige vorm is.
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 14-06-2012 om 15:29:30Zeven magere jaren (CPB). Jammer dat Nederland niet eerder Jozef-beleid volgde: opzij leggen in de vette jaren (Genesis 41). reageer retweet
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.quote:
Ja ik ben idd geboren in nederland, spreek ook normaal nederlands (ja tuurlijk geen ABN, maar wie kan dat dan wel 100%?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.
Ho eens even.. ik daarentegen ben geen geboren nederlander en ben ook pas op latere leeftijd hierheen gekomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. En ik ben het ook niet overal mee eens trouwens. Jij bent trouwens ook gewoon een Nederlander, geboren in Nederland waarschijnlijk of iig opgegroeid, spreekt Nederlands etc. Over mensen zoals jij gaat het niet.
FUCKING LEKKER G!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef bobbernaut het volgende:
Gok is wat ik nu eet?
Frikandel (goh) opgerold in een wrap met zo thaise pepersaus (naam kwijt..)
Nederlands met Mexicaans met Thais?
Dit sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij wilt mij gewoon weg hebben!
Ja. Maar het gaat er niet om dat ze Nederlanders zijn. Het gaat erom dat ze meestal kankerzooi schoppen. Wees eerlijk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik ben idd geboren in nederland, spreek ook normaal nederlands (ja tuurlijk geen ABN, maar wie kan dat dan wel 100%?)
Maar mokkie's zijn toch ook in NL geboren
Je kan zeggen wat je wil van de SGP. Het zijn wel bazen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 14-06-2012 om 15:29:30Zeven magere jaren (CPB). Jammer dat Nederland niet eerder Jozef-beleid volgde: opzij leggen in de vette jaren (Genesis 41). reageer retweet
Werk je, doe je een opleiding, spreek je Nederlands? Ja, jij mag blijven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ho eens even.. ik daarentegen ben geen geboren nederlander en ben ook pas op latere leeftijd hierheen gekomen.
Jij wilt mij gewoon weg hebben!
Ja dat weet iedereenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja. Maar het gaat er niet om dat ze Nederlanders zijn. Het gaat erom dat ze meestal kankerzooi schoppen. Wees eerlijk!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Döner![]()
Kapsalon![]()
Wraps![]()
Frikandellen in tosti-ijzers![]()
SGP![]()
![]()
SGP'ers![]()
![]()
Komt omdat je de deur niet door komt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Lorrelies het volgende:
Kapsalon heb ik echt al lang niet meer op
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt omdat je de deur niet door komt.
Maar stomme reli-fundies. Vrouwen zijn vee en homo's zijn ziek.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SGP is VVD die de zorg wél snapt
Dat wel, daarom stem ik er op in de wetenschap dat ze toch nooit de grootste worden, maar dan tenminste wél hopelijk kunnen meeregeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maar stomme reli-fundies. Vrouwens zijn vee en homo's zijn ziek.
Had m net 2 minuten op, maar het is gewoon een zeik nummer.. niet eens de tekst maar hoe hij zingt..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, en een erg eenzijdige tekst al je het mij vraagt.
Nou dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt omdat je de deur niet door komt.
Jizz er over heen en je hebt ook bobbiaanland erbij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
Jep ik maak er nog een..
Wrap (Mexicaans)
Frikandel (Nederlands)
Chili saus (Thais)
MULTICULTI JWZ
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jizz er over heen en je hebt ook bobbiaanland erbij.
Been there, done that.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef bobbernaut het volgende:
Gaat iemand van jullie naar Albufeira?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |