Dat wel, daarom stem ik er op in de wetenschap dat ze toch nooit de grootste worden, maar dan tenminste wél hopelijk kunnen meeregeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maar stomme reli-fundies. Vrouwens zijn vee en homo's zijn ziek.
Had m net 2 minuten op, maar het is gewoon een zeik nummer.. niet eens de tekst maar hoe hij zingt..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, en een erg eenzijdige tekst al je het mij vraagt.
Nou dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt omdat je de deur niet door komt.
Jizz er over heen en je hebt ook bobbiaanland erbij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
Jep ik maak er nog een..
Wrap (Mexicaans)
Frikandel (Nederlands)
Chili saus (Thais)
MULTICULTI JWZ
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jizz er over heen en je hebt ook bobbiaanland erbij.
Been there, done that.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef bobbernaut het volgende:
Gaat iemand van jullie naar Albufeira?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |