Tja, je maakt er een geintje van maar het is gewoon waar. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die geen interesse hebben in dingen die werkelijk belangrijk zijn. Ik zie het wel, ja tot dat je erachter komt dat je ineens niets meer te vertellen hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoe kan ik überhaupt stemmen als ik de keuken niet eens mag verlaten?
waarom kan je nou niet frituren dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef bobbernaut het volgende:
Nog tips hoe je het beste een frikandel in t panini-ijzer kan doen?
Good for you!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja, je maakt er een geintje van maar het is gewoon waar. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die geen interesse hebben in dingen die werkelijk belangrijk zijn. Ik zie het wel, ja tot dat je erachter komt dat je ineens niets meer te vertellen hebt.
LOL HAHAHAHquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef TJV het volgende:
Is er in Driehuis een gozer voor de trein gesprongen, gaan koters er foto's van maken.
Kanker triest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef TJV het volgende:
Is er in Driehuis een gozer voor de trein gesprongen, gaan koters er foto's van maken.
HAHAHAHA PICS!quote:
nee, maar ik wil wel picsquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef MineraalWater het volgende:
Heb 10 keer erger gezien op het internet.
"mensen zoals jij"quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, zo reageren alle mensen zoals jij.Letterlijk allemaal.
Ja, Triest inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef TJV het volgende:
Meer het idee dat je daar foto's van gaat maken.
Ik vind het wel knap dat iedereen vind dat het anders moet en dat de politiek faalt maar dat niemand er iets aan doet. Goh, oja iedereen raakt spontaan zijn interesse kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"mensen zoals jij"
Politiek is belangrijk ja, en ik heb ook al eerder gestemd en naar alle standpunten van alle partijen gekeken, maar er verandert uiteindelijk niks en al helemaal niet in mijn voordeel, en dan raak je je interesse vanzelf wel kwijt. Sorry heur.
twitter:keesvdstaaij twitterde op donderdag 21-06-2012 om 15:18:53Zojuist op straat aangesproken door aangeschoten man: "U bent toch op het Binnenhof de minister van de kerk?" #kerkklokhorenluiden reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |