Jup!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een stapel meisjeskleding in maat 74, het gaat nu toch maar echt de kast uit, ik ben t zat![]()
iemand interesse?
jaaa!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een stapel meisjeskleding in maat 74, het gaat nu toch maar echt de kast uit, ik ben t zat![]()
iemand interesse?
Welke jurkjes zijn dat kd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb 2 nieuwe jurkjes van GMK, alleen gewassen en 1 is een keer gedragen op koninginnedag. ik vind ze niet mooi staan bij mn spriet
maat 110 oranje en taupe
beide overneembaar voor 10 eur.
overslag lange mouw iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef mrien het volgende:
[..]
Welke jurkjes zijn dat kd?
Die overslag? Lange mouw ?
Ik heb een maat 116 maar die is echt nog erg groot nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68
Alles mag ook in 1 keer weg, totaalpakket is 30 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80 & 86
86: blouse hema, 2 euro
86: esprit, 2 euro
12-18 maanden, Hilfiger (geen idee of het echt is) 3 euro
80 Jasje van Mexx, met capuchon, 5 euro
86 Chino, H&M, 3 euro
80: oranje, 2 euro
80: esprit, 2 euro
En tot slot nog 1 92
92, Mexx vest, 5 euro
Maat 56/62 is er ook nog, dus mocht je nog iets nodig hebben...PM graag bij belangstelling!
[ Bericht 2% gewijzigd door mefke79 op 27-06-2012 17:16:19 (verkochte spullen eruit gehaald) ]* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand toevallig een etos waar ze het uv zwempakje maat 86/92 nog hebeen (meisje variant) en die hem naar mij wil opsturen?
Graag! Ik ga denk ik morgen zelf ook even de stad in naar geen h&m hier helaas dan moet ik verder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:20 schreef Keshet het volgende:
MamaPurk, ik werk zo ongeveer naast een H&M; zal ik zo even kijken voor die vleugels?
Ook nog even in de herhaling: ik kan morgen (en eventueel donderdag in een ander filiaal) wel even voor je kijken?quote:
Ik ben in slaap gevallen achter de laptopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef mignonne het volgende:
zal straks als k terug ben ff foto maken dan
Keshet, het is niet meer nodig, net wat gevonden online en besteldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Graag! Ik ga denk ik morgen zelf ook even de stad in naar geen h&m hier helaas dan moet ik verder.
75H wel, zowel met als zonder beugelquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok; kan het altijd proberen natuurlijk.... iemand voedingsbh's over? 75 G ongeveer? met beugel?
merk? model?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
75H wel, zowel met als zonder beugel
ik zit inmiddels op K
nicequote:
Anita, allemaal.quote:
die je in de eerste link post heb ik zelf idd ook en die zijn erg fijn! welke kleur heb je? en wat vraag je er voor? De mijne zijn echt versleten... en vind het zo zonde om nu nog weer nieuwe te kopen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Anita, allemaal.
3 met beugel zijn t-shirt bh's
1 zonder beugel is een mooie zwarte met 'kant' en dan nog een soort sportbeha ook zonder beugel.
Overigens zijn die laatste 2 wel erg fijne bh's (en dat terwijl ik normaal echt voorstander ben van beugels) en je tieten wijzen niet naar buiten zoals je dat vaak ziet bij bh's zonder beugel
Yes ikke! Mag het ook bij je opgehaald worden, woon volgens mij op een steenworp afstand?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Anyroad, is er nou nog iemand te porren voor die goodmoodkid overslagjurkjes lange mouw, oranje & taupe 110?
10 eur voor beide, zijn gewassen maar nieuw.
ja hoor maar dan volgende week...want nieuw huisquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:57 schreef geppie het volgende:
[..]
Yes ikke! Mag het ook bij je opgehaald worden, woon volgens mij op een steenworp afstand?!
Isgoe! Geef maar een gil over pm met je nieuwe adres en wanneer je evt zou kunnen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja hoor maar dan volgende week...want nieuw huis
quote:
Laat maar zien!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
En ik heb zojuist een tshirt van h&m maat 86.... en 2 broekjes maat 86 op de te klein stapel gemikt... Roep maar als iemand een foto wil..
maat 86quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Lamb29 op 29-06-2012 23:03:20 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
wij hebben een meerijplankje wat past op de quinny speed en die we niet meer gebruiken. van lascal ofzo. wat voor quinny heb je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:12 schreef bodpa09 het volgende:
Ach wat een humpiedumpie nog Karin!
Ik ben ook al op Marktplaats aan het neuzen, maar misschien is er hier iemand die onderstaande heeft en er nodig vanaf wil:
- by kay draagdoek, maat M
- dookie
- kiddieboard/ meerijplankje dat achter een quinny kinderwagen past.
15 euroquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:15 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, wij hebben een quinny speedy Simmu! Wat wil je voor het plankje hebben?
En jij voor het Dooky DML? Welke kleur heb je?
Ah ok. Maar die is toch gewoon in de winkel te koop dan? Of wil je hem 2e hands?quote:
Mocht je 2ehands niet slagen, dan kan ik je aanraden bij lingerievoortwee.nl te bestellen. Fantastische servicequote:Op maandag 2 juli 2012 10:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben op zoek naar voedings BH's maat 80E, iemand?
Goeie.site!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mocht je 2ehands niet slagen, dan kan ik je aanraden bij lingerievoortwee.nl te bestellen. Fantastische service
Ja, ik ben hartstikke blij met de ontdekking want ik heb eindelijk eens mooie (voedings)bh's in mijn bijna onmogelijke maat 70Kquote:Op maandag 2 juli 2012 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Goeie.site!
Hebben ze tenminste ook een beetje leuke!
Moest k ook nog hebben
Verrek die zoek ik ook! Maar dan niet de roze, maar met blauw en groen. Maar ik had het kaartje er al afgeknipt en wist niet waar ie van was.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kan het hier natuurlijk ook proberen... Wie-o-wie heeft er toevallig dit knuffelkonijn van de Prenatal (Anna Club) ongebruikt in de kast liggen en wil deze aan Saartje verkopen?Er is een reserve-exemplaar zoek geraakt en gezien haar verknochtheid aan het ding is het prettig om een goede back-up te hebben...
[ afbeelding ]
De foto boven jequote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je ook een meisjespakket maat 80 draakje?
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verrek die zoek ik ook! Maar dan niet de roze, maar met blauw en groen. Maar ik had het kaartje er al afgeknipt en wist niet waar ie van was.
Heldin jij TM.
Ik had ze al een berichtje gestuurd Juud, thanks! Bij een webwinkeltje hier in de buurt sporen ze niet helemaal, daar vragen ze er 15 euro incl. verzenden voor...quote:
Geinteresseerd in 74.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:48 schreef DraakjePaprika het volgende:
[..]
Welke maat zoek je? Zowel 74 als 80? Zal ik mijn best voor je doen snel te fotograferen
kijk anders eens bij de Action. heb ik er ook een aantal weg van.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:21 schreef YPPY het volgende:
Heeft er toevallig iemand boekjes over voor beginnende lezers? Avi 1 of 2? Ze is er helemaal dol op.
Mag ik een optie op de zwarte? De witte heb ik al 2, moet even kijken of ik nou de 75 of 80 hebquote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef Asyniur het volgende:
TK: 2 voedingsbh's zonder beugel van Anita, maat 75H.
Hmmm, heb nu 90 H...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mag ik een optie op de zwarte? De witte heb ik al 2, moet even kijken of ik nou de 75 of 80 heb
Heb je de zwarte ooit in de droger gedaan?
een zonder flits en zonder vaste handquote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef Marrije het volgende:
met wat voor toestel krijg je het voor elkaar zulke foto's te nemen?
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef Marrije het volgende:
met wat voor toestel krijg je het voor elkaar zulke foto's te nemen?
Met mijn telefoon...quote:
Ik heb de andere variant met drukknopen in het beige/zandkleur en grijs!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand nog H&M vestjes in maat 74?
Ik heb ze ongeveer in alle kleuren in maat 62.... ik vind ze zo leuk!
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb eens een leenpuckababy op Fok! gegooid. Hij is begonnen bij Vlindur en zij heeft m weer doorgegeven. Geen idee waar ie nu is alleen. Iemand een idee?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef sproet-je het volgende:
Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
DAt klinkt wel heel erg ja......daardoor ook wel weer grappig trouwens. De foto is idd niet zoals je hem zou willen hebben. Gisteravond laat genomen (eindelijk tijd )wel met licht en als het goed is flitser aan. Ik zal morgen een betere nemen. Jij (of iemand anders) mag wat mij betreft ook beide pakketten voor in totaal 20,- hebben. Ben er ook wel klaar mee, nog genoeg op te ruimen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Kyara het volgende:
Draakje, als je beide jongenspakketten in 1 keer kunt verkopen dan vooral doen, anders heb ik eventueel interesse in het 2e pakket.
Ik vind de foto alleen te onduidelijk. Hij is echt niet scherp en daardoor kan ik bijvoorbeeld niet zien hoe de vestjes er uit zien en wat het materiaal is. Ik kan amper het jasje van de vestjes onderscheiden. Dus als je een duidelijkere foto hebt, heel graag.
die wil ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:05 schreef Draakjuh het volgende:
ik heb een bebejou tummy tube waar ik niets mee doe.
hij is gratis af te halen in dongen, versturen is geen optie.
bij intresse graag reacties via PM.
pmmetje gestuurdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:05 schreef Draakjuh het volgende:
ik heb een bebejou tummy tube waar ik niets mee doe.
hij is gratis af te halen in dongen, versturen is geen optie.
bij intresse graag reacties via PM.
Oh.... ik had jouw reaktie nog niet gelezen!quote:
Sarah zit broeken in maat 80 en bovenkleding 86 en ik hoop dat ze voor de winter nog evne een flinke groeisprint krijgt van mt 92/98 heb ik flink wat winterkledeing vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
d8 ik aljammer....Liene zit in 74 broekjes en boven 74 en 80 (per merk verschillend, maar voornamelijk 80)...
Oeh +1quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef kaatjejannie het volgende:
iemand zo'n mooie buntingbag van dpam te koop? Voor mijn jommetje?
Oe, ook meisjeskleren maat 98-104-110?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef mrien het volgende:
Ik heb net alle bakken met kleertjes uit gesorteerd op maat, m'n hele zolder ligt vol.
Ik zal eens kijken of ik er nog wat foto's van kan maken
Ik vind dat een heel leuk modelletje, maar ik weet niet of de kleur goed zal staan hier, dus ik twijfel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef mrien het volgende:
Ik heb pas dit jurkje op marktplaats gekocht, ontzettend leuk maar helaas ook te klein voor mijn meisje.
Het is een jurkje van de Hema, in het label staat 110/116 maar vind hem eerder vallen als 98/104
Ik wil er graag 6 euro voor hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oe, ook meisjeskleren maat 98-104-110?
ik binnenkort, een zeegroene en een zwartequote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand nog H&M vestjes in maat 74?
Ik heb ze ongeveer in alle kleuren in maat 62.... ik vind ze zo leuk!
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook nog eentje die je wel mag hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oh.... ik had jouw reaktie nog niet gelezen!
Nope, die past nog steeds heel goed en die is echt voor jouquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zit mijn uberdibs er al bij Mrien?(zeg Roodkapje waar ga je henen...)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik binnenkort, een zeegroene en een zwarte
Ja. Te leen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef sproet-je het volgende:
Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
Ik heb een spijkerbroek en een zwarte broek (geen zomerstof) van noppies in XS en een mamalicious spijkerbroek in 27. Je zou ze van me mogen lenen, want wie weet heb ik ze nog nodig voor een volgende zwangerschap. Ik heb wel korte beentjes, dus de broeken zijn ingekort. Als je interesse hebt, kan ik de binnenbeenlengte opmeten (en foto's regelen)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Twinkly het volgende:
Gezocht!
Positiebroek/-jeans in maat 26 of 27 (34).
O ja en ruilen tegen jongenskleding maat 122/128 is ook een optie. Dat kan ik namelijk altijd gebruiken...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef DraakjePaprika het volgende:
Stuur me een pm als je geïnteresseerd bent in (een van) de volgende kleding pakketten:
maat 68 of 74 voor jongens
maat 62, 74 of 80 voor meisjes
dan kan ik iemand vragen om goede fotos te maken....;)
Ga ik dit weekend even makenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef moi80 het volgende:
Ik heb belangstelling mrien. Heb je een foto?
Ohhh Evaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef danic het volgende:
Lamb, kijk!
Eva showt een volledige outfit van O, zowel broekje, shirtje als romper (puur toevallig).
[ afbeelding ]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.quote:Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
Dat weet ik niet, maar ik heb er wel 1 te leen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Kan niet quoten, dus ff zo:
[..]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.
Ik had op een gegeven moment een roze en twee blauwen en die zijn allemaal maar Keshet gegaan. Of ze daar nu nog zijn weet ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Kan niet quoten, dus ff zo:
[..]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef moi80 het volgende:
Ik heb belangstelling mrien. Heb je een foto?
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef bitterend het volgende:
ohhh mrien wat heb je super leuke spul! veel te groot jammer genoeg anders wist ik het wel!
aanvulling: Gebruikte jongensschoenen, blauw, met klittenband, in goede staat, voorkant/binnenkant wel licht afgesleten, verder nog prima, zie foto.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:00 schreef Cooki het volgende:
iemand interesse in deze jongensschoenen, maat 22?
[ afbeelding ]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Nirak het volgende:
Zijn er dames die het gratis nutricia schaaltje niet gebruiken? Ik vind het nml een superfijn ding om uit te scheppen en wil er nog wel ene
Zat dat in de babydoos dan? Ik heb een bambix doos gehad van nutricia...uit de prenatal baby doos...Viel een beetje tegen trouwensquote:Op maandag 9 juli 2012 09:34 schreef Popples het volgende:
[..]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?
Tja, B is een echte kerel en kan dus roze best hebben maar dan ga ik toch even kijken of ik een blauwe ergens kan lenen. Maar nog wel bedankt!quote:
wil je perse de puckababy? Ik heb een pacco doek voor je te leen. Een wittequote:Op maandag 9 juli 2012 14:41 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Tja, B is een echte kerel en kan dus roze best hebben maar dan ga ik toch even kijken of ik een blauwe ergens kan lenen. Maar nog wel bedankt!
http://www.nietzoduur.nl/(...)aprol--N_art_208.phpquote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dank je we hebben alleen een bobike stoeltje
ik heb geen idee welke ze bedoelt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:00 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Zat dat in de babydoos dan? Ik heb een bambix doos gehad van nutricia...uit de prenatal baby doos...Viel een beetje tegen trouwens
In een doos.. Weet niet meer welke, erg he.. Maar het is dezequote:Op maandag 9 juli 2012 09:34 schreef Popples het volgende:
[..]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?
Ik heb er een bij prenatal gekocht! En ook meteen 4 nieuwe lepeltjes, iets grotere variant dan in het pakket zat. Er staat een konijn op afgebeeldquote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
In een doos.. Weet niet meer welke, erg he.. Maar het is deze
[ afbeelding ]
Als iemand mij kan vertellen waar ik zo'n ding kan kopen: ook goed
Laatst bij de babydump gekeken maar dat was het dan weer niet..
Nee iddquote:Op maandag 9 juli 2012 15:57 schreef mrien het volgende:
Die heb ik wel voor je nirak, maar past geloof ik niet door de brievenbus (:
Mijn ouder wonen in Veldhovenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:07 schreef NotTheSame het volgende:
Nirak, mocht Popples hebben wat jij zoekt, ik kan wel koerier spelen? Dan is het iig al in Veldhoven?
PM!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Morretje het volgende:
Meisjespakket maat 80 https://picasaweb.google.(...)177/KleertjesMaat80#
Met onder andere:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het liefst verkoop ik het pakket in 1 keer, ¤25 had ik in gedachten. Graag PM bij belangstelling.
Er wordt niet gerookt in huis, en ik heb geen droger.
Prima, sluit het maar kort met Popples en dan hoor ik vanzelf wel wanneer ik nodig ben ;-)!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mijn ouder wonen in Veldhoven, dus ik kom daar nog wel regelmatig
En ik tot 8 jaar geleden ook (maar huizen in vhv waren toen te duur voor ons).
Dus mocht popples het kwijt willen hou ik me zeker aanbevolen voor jou aanbod!
Jup! Pm me je gegevens alvast ff, dan hoor je me morgenavond terug.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spring, mag ik dat shirtje van noppies en frendz?
Cathmaar ik heb nog wel wat dikke pakjes maat 50/56 (broekjes enbijpassend truitje), volgens mij geen jumpsuits. En een berenpakje van h&m met muts en waarbij je de handjes en voetjes in het pakje kunt stoppen. Ik zal straks foto's maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:00 schreef Cathmar het volgende:
De zomer moet nog beginnen, maar ik zoek winter pakjes maat 50-56. Jumpsuitjes (met voetjes), pakjes waar ze mee naar buiten kunnen of jasjes.
Evt ook winterpakjes maat 44 of 48.
En een (meisjes) winter voetenzak voor in de maxi cosi. Als iemand nog iets heeft liggen. Hoeft niet zoet roze te zijn (mag wel).
Hmm.. ligt er een beetje aan wat er tussen zit CM.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:30 schreef CrazyMoon het volgende:
iemand nog interesse in jongenskleding maat 62/68 (oa kleding dat ik heb overgenomen van KD)
Hier ook nog genoeg rompers in de aanbieding!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Op zich zou ik wat lange mouwrompers met een leuk printje ofzo nog kunnen gebruiken. Met dit maffe weer is dat toch voornamelijk wat ie aanheeft met een broekje.
Of effen kleuren.
Enlighten me!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier ook nog genoeg rompers in de aanbieding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |