Mocht je 2ehands niet slagen, dan kan ik je aanraden bij lingerievoortwee.nl te bestellen. Fantastische servicequote:Op maandag 2 juli 2012 10:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben op zoek naar voedings BH's maat 80E, iemand?
Goeie.site!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mocht je 2ehands niet slagen, dan kan ik je aanraden bij lingerievoortwee.nl te bestellen. Fantastische service
Ja, ik ben hartstikke blij met de ontdekking want ik heb eindelijk eens mooie (voedings)bh's in mijn bijna onmogelijke maat 70Kquote:Op maandag 2 juli 2012 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Goeie.site!
Hebben ze tenminste ook een beetje leuke!
Moest k ook nog hebben
Verrek die zoek ik ook! Maar dan niet de roze, maar met blauw en groen. Maar ik had het kaartje er al afgeknipt en wist niet waar ie van was.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kan het hier natuurlijk ook proberen... Wie-o-wie heeft er toevallig dit knuffelkonijn van de Prenatal (Anna Club) ongebruikt in de kast liggen en wil deze aan Saartje verkopen?Er is een reserve-exemplaar zoek geraakt en gezien haar verknochtheid aan het ding is het prettig om een goede back-up te hebben...
[ afbeelding ]
De foto boven jequote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je ook een meisjespakket maat 80 draakje?
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verrek die zoek ik ook! Maar dan niet de roze, maar met blauw en groen. Maar ik had het kaartje er al afgeknipt en wist niet waar ie van was.
Heldin jij TM.
Ik had ze al een berichtje gestuurd Juud, thanks! Bij een webwinkeltje hier in de buurt sporen ze niet helemaal, daar vragen ze er 15 euro incl. verzenden voor...quote:
Geinteresseerd in 74.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:48 schreef DraakjePaprika het volgende:
[..]
Welke maat zoek je? Zowel 74 als 80? Zal ik mijn best voor je doen snel te fotograferen
kijk anders eens bij de Action. heb ik er ook een aantal weg van.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:21 schreef YPPY het volgende:
Heeft er toevallig iemand boekjes over voor beginnende lezers? Avi 1 of 2? Ze is er helemaal dol op.
Mag ik een optie op de zwarte? De witte heb ik al 2, moet even kijken of ik nou de 75 of 80 hebquote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef Asyniur het volgende:
TK: 2 voedingsbh's zonder beugel van Anita, maat 75H.
Hmmm, heb nu 90 H...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mag ik een optie op de zwarte? De witte heb ik al 2, moet even kijken of ik nou de 75 of 80 heb
Heb je de zwarte ooit in de droger gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |