Jup!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een stapel meisjeskleding in maat 74, het gaat nu toch maar echt de kast uit, ik ben t zat![]()
iemand interesse?
jaaa!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een stapel meisjeskleding in maat 74, het gaat nu toch maar echt de kast uit, ik ben t zat![]()
iemand interesse?
Welke jurkjes zijn dat kd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb 2 nieuwe jurkjes van GMK, alleen gewassen en 1 is een keer gedragen op koninginnedag. ik vind ze niet mooi staan bij mn spriet
maat 110 oranje en taupe
beide overneembaar voor 10 eur.
overslag lange mouw iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef mrien het volgende:
[..]
Welke jurkjes zijn dat kd?
Die overslag? Lange mouw ?
Ik heb een maat 116 maar die is echt nog erg groot nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68
Alles mag ook in 1 keer weg, totaalpakket is 30 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80 & 86
86: blouse hema, 2 euro
86: esprit, 2 euro
12-18 maanden, Hilfiger (geen idee of het echt is) 3 euro
80 Jasje van Mexx, met capuchon, 5 euro
86 Chino, H&M, 3 euro
80: oranje, 2 euro
80: esprit, 2 euro
En tot slot nog 1 92
92, Mexx vest, 5 euro
Maat 56/62 is er ook nog, dus mocht je nog iets nodig hebben...PM graag bij belangstelling!
[ Bericht 2% gewijzigd door mefke79 op 27-06-2012 17:16:19 (verkochte spullen eruit gehaald) ]* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand toevallig een etos waar ze het uv zwempakje maat 86/92 nog hebeen (meisje variant) en die hem naar mij wil opsturen?
Graag! Ik ga denk ik morgen zelf ook even de stad in naar geen h&m hier helaas dan moet ik verder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:20 schreef Keshet het volgende:
MamaPurk, ik werk zo ongeveer naast een H&M; zal ik zo even kijken voor die vleugels?
Ook nog even in de herhaling: ik kan morgen (en eventueel donderdag in een ander filiaal) wel even voor je kijken?quote:
Ik ben in slaap gevallen achter de laptopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef mignonne het volgende:
zal straks als k terug ben ff foto maken dan
Keshet, het is niet meer nodig, net wat gevonden online en besteldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Graag! Ik ga denk ik morgen zelf ook even de stad in naar geen h&m hier helaas dan moet ik verder.
75H wel, zowel met als zonder beugelquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok; kan het altijd proberen natuurlijk.... iemand voedingsbh's over? 75 G ongeveer? met beugel?
merk? model?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
75H wel, zowel met als zonder beugel
ik zit inmiddels op K
nicequote:
Anita, allemaal.quote:
die je in de eerste link post heb ik zelf idd ook en die zijn erg fijn! welke kleur heb je? en wat vraag je er voor? De mijne zijn echt versleten... en vind het zo zonde om nu nog weer nieuwe te kopen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Anita, allemaal.
3 met beugel zijn t-shirt bh's
1 zonder beugel is een mooie zwarte met 'kant' en dan nog een soort sportbeha ook zonder beugel.
Overigens zijn die laatste 2 wel erg fijne bh's (en dat terwijl ik normaal echt voorstander ben van beugels) en je tieten wijzen niet naar buiten zoals je dat vaak ziet bij bh's zonder beugel
Yes ikke! Mag het ook bij je opgehaald worden, woon volgens mij op een steenworp afstand?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Anyroad, is er nou nog iemand te porren voor die goodmoodkid overslagjurkjes lange mouw, oranje & taupe 110?
10 eur voor beide, zijn gewassen maar nieuw.
ja hoor maar dan volgende week...want nieuw huisquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:57 schreef geppie het volgende:
[..]
Yes ikke! Mag het ook bij je opgehaald worden, woon volgens mij op een steenworp afstand?!
Isgoe! Geef maar een gil over pm met je nieuwe adres en wanneer je evt zou kunnen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja hoor maar dan volgende week...want nieuw huis
quote:
Laat maar zien!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
En ik heb zojuist een tshirt van h&m maat 86.... en 2 broekjes maat 86 op de te klein stapel gemikt... Roep maar als iemand een foto wil..
maat 86quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Lamb29 op 29-06-2012 23:03:20 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
wij hebben een meerijplankje wat past op de quinny speed en die we niet meer gebruiken. van lascal ofzo. wat voor quinny heb je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:12 schreef bodpa09 het volgende:
Ach wat een humpiedumpie nog Karin!
Ik ben ook al op Marktplaats aan het neuzen, maar misschien is er hier iemand die onderstaande heeft en er nodig vanaf wil:
- by kay draagdoek, maat M
- dookie
- kiddieboard/ meerijplankje dat achter een quinny kinderwagen past.
15 euroquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:15 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, wij hebben een quinny speedy Simmu! Wat wil je voor het plankje hebben?
En jij voor het Dooky DML? Welke kleur heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |