Maak ik hier iemand blij mee?
![DSC_1328.jpg]()
See Kai Run sandaaltjes, officieel maat 22, maar vallen ruim, Lena had ze bij maat 23 aan. Helaas wel maar heel weinig aangehad gezien onze prachtige zomer van vorig jaar... Ik wil er graag 10 euro ex verz voor hebben
En een hele fijne dubbelzijdige kolf van Ardo, genaamd Calypso-to-go met een garantie tot 400 kolfuren.
Ik heb intensief gekolfd tijdens mijn werkdagen van 3-8 maand en kwam er narekenend op uit dat ik max 100 uur "verbruikt" heb. Het is een zeer complete kolf, die in mijn beleving absoluut niet onder doet voor de Medela Freestyle. In meerdere standen instelbaar, vrij geruisloos en zelfs 3 soorten schelpen inclusief zachte siliconenschelpen, om zo goed en prettig mogelijk op elke borst te passen.
Omdat ook al mijn flesjes etc de deur uitgaan mag alles in 1 koop voor
100 euro de deur uit.
Een uitgebreider verhaal is
hier te lezen, waar de kolf nu in de aanbieding is voor 210 euro. Nieuwe opzet-onderdelen zijn daar ook te bestellen (dit is uiteraard, hoewel geen spruw tijdens kolfperiode, wel aan te raden). Je krijgt er van mij 2 nieuwe ventieltjes en 2 vacuum filters bij, die had ik vast op voorraad besteld omdat ik niet zo goed ben in omgaan met kleine losse onderdelen