een zonder flits en zonder vaste handquote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef Marrije het volgende:
met wat voor toestel krijg je het voor elkaar zulke foto's te nemen?
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef Marrije het volgende:
met wat voor toestel krijg je het voor elkaar zulke foto's te nemen?
Met mijn telefoon...quote:
Ik heb de andere variant met drukknopen in het beige/zandkleur en grijs!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand nog H&M vestjes in maat 74?
Ik heb ze ongeveer in alle kleuren in maat 62.... ik vind ze zo leuk!
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb eens een leenpuckababy op Fok! gegooid. Hij is begonnen bij Vlindur en zij heeft m weer doorgegeven. Geen idee waar ie nu is alleen. Iemand een idee?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef sproet-je het volgende:
Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
DAt klinkt wel heel erg ja......daardoor ook wel weer grappig trouwens. De foto is idd niet zoals je hem zou willen hebben. Gisteravond laat genomen (eindelijk tijd )wel met licht en als het goed is flitser aan. Ik zal morgen een betere nemen. Jij (of iemand anders) mag wat mij betreft ook beide pakketten voor in totaal 20,- hebben. Ben er ook wel klaar mee, nog genoeg op te ruimen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Kyara het volgende:
Draakje, als je beide jongenspakketten in 1 keer kunt verkopen dan vooral doen, anders heb ik eventueel interesse in het 2e pakket.
Ik vind de foto alleen te onduidelijk. Hij is echt niet scherp en daardoor kan ik bijvoorbeeld niet zien hoe de vestjes er uit zien en wat het materiaal is. Ik kan amper het jasje van de vestjes onderscheiden. Dus als je een duidelijkere foto hebt, heel graag.
die wil ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:05 schreef Draakjuh het volgende:
ik heb een bebejou tummy tube waar ik niets mee doe.
hij is gratis af te halen in dongen, versturen is geen optie.
bij intresse graag reacties via PM.
pmmetje gestuurdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:05 schreef Draakjuh het volgende:
ik heb een bebejou tummy tube waar ik niets mee doe.
hij is gratis af te halen in dongen, versturen is geen optie.
bij intresse graag reacties via PM.
Oh.... ik had jouw reaktie nog niet gelezen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |