Jup! Pm me je gegevens alvast ff, dan hoor je me morgenavond terug.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spring, mag ik dat shirtje van noppies en frendz?
Cathmaar ik heb nog wel wat dikke pakjes maat 50/56 (broekjes enbijpassend truitje), volgens mij geen jumpsuits. En een berenpakje van h&m met muts en waarbij je de handjes en voetjes in het pakje kunt stoppen. Ik zal straks foto's maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:00 schreef Cathmar het volgende:
De zomer moet nog beginnen, maar ik zoek winter pakjes maat 50-56. Jumpsuitjes (met voetjes), pakjes waar ze mee naar buiten kunnen of jasjes.
Evt ook winterpakjes maat 44 of 48.
En een (meisjes) winter voetenzak voor in de maxi cosi. Als iemand nog iets heeft liggen. Hoeft niet zoet roze te zijn (mag wel).
Hmm.. ligt er een beetje aan wat er tussen zit CM.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:30 schreef CrazyMoon het volgende:
iemand nog interesse in jongenskleding maat 62/68 (oa kleding dat ik heb overgenomen van KD)
Hier ook nog genoeg rompers in de aanbieding!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Op zich zou ik wat lange mouwrompers met een leuk printje ofzo nog kunnen gebruiken. Met dit maffe weer is dat toch voornamelijk wat ie aanheeft met een broekje.
Of effen kleuren.
Enlighten me!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier ook nog genoeg rompers in de aanbieding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |