Ja. Te leen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef sproet-je het volgende:
Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
Ik heb een spijkerbroek en een zwarte broek (geen zomerstof) van noppies in XS en een mamalicious spijkerbroek in 27. Je zou ze van me mogen lenen, want wie weet heb ik ze nog nodig voor een volgende zwangerschap. Ik heb wel korte beentjes, dus de broeken zijn ingekort. Als je interesse hebt, kan ik de binnenbeenlengte opmeten (en foto's regelen)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Twinkly het volgende:
Gezocht!
Positiebroek/-jeans in maat 26 of 27 (34).
O ja en ruilen tegen jongenskleding maat 122/128 is ook een optie. Dat kan ik namelijk altijd gebruiken...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef DraakjePaprika het volgende:
Stuur me een pm als je geīnteresseerd bent in (een van) de volgende kleding pakketten:
maat 68 of 74 voor jongens
maat 62, 74 of 80 voor meisjes
dan kan ik iemand vragen om goede fotos te maken....;)
Ga ik dit weekend even makenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef moi80 het volgende:
Ik heb belangstelling mrien. Heb je een foto?
Ohhh Evaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef danic het volgende:
Lamb, kijk!
Eva showt een volledige outfit van O, zowel broekje, shirtje als romper (puur toevallig).
[ afbeelding ]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.quote:Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
Dat weet ik niet, maar ik heb er wel 1 te leen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Kan niet quoten, dus ff zo:
[..]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.
Ik had op een gegeven moment een roze en twee blauwen en die zijn allemaal maar Keshet gegaan. Of ze daar nu nog zijn weet ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Kan niet quoten, dus ff zo:
[..]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef moi80 het volgende:
Ik heb belangstelling mrien. Heb je een foto?
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef bitterend het volgende:
ohhh mrien wat heb je super leuke spul! veel te groot jammer genoeg anders wist ik het wel!
aanvulling: Gebruikte jongensschoenen, blauw, met klittenband, in goede staat, voorkant/binnenkant wel licht afgesleten, verder nog prima, zie foto.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:00 schreef Cooki het volgende:
iemand interesse in deze jongensschoenen, maat 22?
[ afbeelding ]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Nirak het volgende:
Zijn er dames die het gratis nutricia schaaltje niet gebruiken? Ik vind het nml een superfijn ding om uit te scheppen en wil er nog wel ene
Zat dat in de babydoos dan? Ik heb een bambix doos gehad van nutricia...uit de prenatal baby doos...Viel een beetje tegen trouwensquote:Op maandag 9 juli 2012 09:34 schreef Popples het volgende:
[..]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?
Tja, B is een echte kerel en kan dus roze best hebben maar dan ga ik toch even kijken of ik een blauwe ergens kan lenen. Maar nog wel bedankt!quote:
wil je perse de puckababy? Ik heb een pacco doek voor je te leen. Een wittequote:Op maandag 9 juli 2012 14:41 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Tja, B is een echte kerel en kan dus roze best hebben maar dan ga ik toch even kijken of ik een blauwe ergens kan lenen. Maar nog wel bedankt!
http://www.nietzoduur.nl/(...)aprol--N_art_208.phpquote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dank je we hebben alleen een bobike stoeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |