Ja. Te leen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef sproet-je het volgende:
Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
Ik heb een spijkerbroek en een zwarte broek (geen zomerstof) van noppies in XS en een mamalicious spijkerbroek in 27. Je zou ze van me mogen lenen, want wie weet heb ik ze nog nodig voor een volgende zwangerschap. Ik heb wel korte beentjes, dus de broeken zijn ingekort. Als je interesse hebt, kan ik de binnenbeenlengte opmeten (en foto's regelen)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Twinkly het volgende:
Gezocht!
Positiebroek/-jeans in maat 26 of 27 (34).
O ja en ruilen tegen jongenskleding maat 122/128 is ook een optie. Dat kan ik namelijk altijd gebruiken...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef DraakjePaprika het volgende:
Stuur me een pm als je geīnteresseerd bent in (een van) de volgende kleding pakketten:
maat 68 of 74 voor jongens
maat 62, 74 of 80 voor meisjes
dan kan ik iemand vragen om goede fotos te maken....;)
Ga ik dit weekend even makenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef moi80 het volgende:
Ik heb belangstelling mrien. Heb je een foto?
Ohhh Evaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef danic het volgende:
Lamb, kijk!
Eva showt een volledige outfit van O, zowel broekje, shirtje als romper (puur toevallig).
[ afbeelding ]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.quote:Ik gooi mijn vraag er ook nog een keer in. Iemand een puckababy mini te koop?
Dat weet ik niet, maar ik heb er wel 1 te leen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Kan niet quoten, dus ff zo:
[..]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.
Ik had op een gegeven moment een roze en twee blauwen en die zijn allemaal maar Keshet gegaan. Of ze daar nu nog zijn weet ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Kan niet quoten, dus ff zo:
[..]
Ik dus mss ook. Als iemand énig idee heeft waar die Puckababy is gebleven die z'n Fok!ronde bij Vlinder is begonnen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef moi80 het volgende:
Ik heb belangstelling mrien. Heb je een foto?
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef bitterend het volgende:
ohhh mrien wat heb je super leuke spul! veel te groot jammer genoeg anders wist ik het wel!
aanvulling: Gebruikte jongensschoenen, blauw, met klittenband, in goede staat, voorkant/binnenkant wel licht afgesleten, verder nog prima, zie foto.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:00 schreef Cooki het volgende:
iemand interesse in deze jongensschoenen, maat 22?
[ afbeelding ]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Nirak het volgende:
Zijn er dames die het gratis nutricia schaaltje niet gebruiken? Ik vind het nml een superfijn ding om uit te scheppen en wil er nog wel ene
Zat dat in de babydoos dan? Ik heb een bambix doos gehad van nutricia...uit de prenatal baby doos...Viel een beetje tegen trouwensquote:Op maandag 9 juli 2012 09:34 schreef Popples het volgende:
[..]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?
Tja, B is een echte kerel en kan dus roze best hebben maar dan ga ik toch even kijken of ik een blauwe ergens kan lenen. Maar nog wel bedankt!quote:
wil je perse de puckababy? Ik heb een pacco doek voor je te leen. Een wittequote:Op maandag 9 juli 2012 14:41 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Tja, B is een echte kerel en kan dus roze best hebben maar dan ga ik toch even kijken of ik een blauwe ergens kan lenen. Maar nog wel bedankt!
http://www.nietzoduur.nl/(...)aprol--N_art_208.phpquote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dank je we hebben alleen een bobike stoeltje
ik heb geen idee welke ze bedoelt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:00 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Zat dat in de babydoos dan? Ik heb een bambix doos gehad van nutricia...uit de prenatal baby doos...Viel een beetje tegen trouwens
In een doos.. Weet niet meer welke, erg he.. Maar het is dezequote:Op maandag 9 juli 2012 09:34 schreef Popples het volgende:
[..]
welke bedoel je? die je in de babydoos krijgt?
Ik heb er een bij prenatal gekocht! En ook meteen 4 nieuwe lepeltjes, iets grotere variant dan in het pakket zat. Er staat een konijn op afgebeeldquote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
In een doos.. Weet niet meer welke, erg he.. Maar het is deze
[ afbeelding ]
Als iemand mij kan vertellen waar ik zo'n ding kan kopen: ook goed
Laatst bij de babydump gekeken maar dat was het dan weer niet..
Nee iddquote:Op maandag 9 juli 2012 15:57 schreef mrien het volgende:
Die heb ik wel voor je nirak, maar past geloof ik niet door de brievenbus (:
Mijn ouder wonen in Veldhovenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:07 schreef NotTheSame het volgende:
Nirak, mocht Popples hebben wat jij zoekt, ik kan wel koerier spelen? Dan is het iig al in Veldhoven?
PM!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Morretje het volgende:
Meisjespakket maat 80 https://picasaweb.google.(...)177/KleertjesMaat80#
Met onder andere:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het liefst verkoop ik het pakket in 1 keer, ¤25 had ik in gedachten. Graag PM bij belangstelling.
Er wordt niet gerookt in huis, en ik heb geen droger.
Prima, sluit het maar kort met Popples en dan hoor ik vanzelf wel wanneer ik nodig ben ;-)!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mijn ouder wonen in Veldhoven, dus ik kom daar nog wel regelmatig
En ik tot 8 jaar geleden ook (maar huizen in vhv waren toen te duur voor ons).
Dus mocht popples het kwijt willen hou ik me zeker aanbevolen voor jou aanbod!
Jup! Pm me je gegevens alvast ff, dan hoor je me morgenavond terug.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spring, mag ik dat shirtje van noppies en frendz?
Cathmaar ik heb nog wel wat dikke pakjes maat 50/56 (broekjes enbijpassend truitje), volgens mij geen jumpsuits. En een berenpakje van h&m met muts en waarbij je de handjes en voetjes in het pakje kunt stoppen. Ik zal straks foto's maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:00 schreef Cathmar het volgende:
De zomer moet nog beginnen, maar ik zoek winter pakjes maat 50-56. Jumpsuitjes (met voetjes), pakjes waar ze mee naar buiten kunnen of jasjes.
Evt ook winterpakjes maat 44 of 48.
En een (meisjes) winter voetenzak voor in de maxi cosi. Als iemand nog iets heeft liggen. Hoeft niet zoet roze te zijn (mag wel).
Hmm.. ligt er een beetje aan wat er tussen zit CM.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:30 schreef CrazyMoon het volgende:
iemand nog interesse in jongenskleding maat 62/68 (oa kleding dat ik heb overgenomen van KD)
Hier ook nog genoeg rompers in de aanbieding!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Op zich zou ik wat lange mouwrompers met een leuk printje ofzo nog kunnen gebruiken. Met dit maffe weer is dat toch voornamelijk wat ie aanheeft met een broekje.
Of effen kleuren.
Enlighten me!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier ook nog genoeg rompers in de aanbieding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |