Nee hoor, die tijd is voorbijquote:Op maandag 25 juni 2012 12:06 schreef egelhond het volgende:
Heb nu een iphone 4. Vandaag aan het rondkijken om een S3 te kopen. Mocht het niet bevallen dan ga ik terug naar een iphone 4S. Ff lekker rondgluren. Iemand tips?
Koop hem zoiezo los. Gewoon sim only is altijd het goedkoopste
Geen reclame, volledige backups kunnen maken, bloatware verwijderen, etcquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik snap er echt het voordeel niet van.
Tegenvallen? Ik vind dat ie mooie foto's maakt hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind de camera trouwens wel vet tegenvallen zeg.
Je kan proberen zelf de "oude" Swype te installeren via http://beta.swype.com/quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik vind de camera wel heel erg goed vergeleken met mijn sgs1, maar waar de hell is swype?????????
Ik weet dat swype er gedeeltelijk nog wel op zit, maar dus niet meer in alle typevelden
Daar gaat het al mis. 24 maanden dat is me echt te lang. 12 maanden maximaal. Nee voor mij gewoon zekerheid en los kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nee hoor, die tijd is voorbij
Het toestel is los ¤549? met het goedkoopste sim-only abonnement á ¤10 in de maand ben je dan ¤789 kwijt in 2 jaar. Ik ben nu ¤775 kwijt in 2 jaar, met een "gratis" toestel en geen abonnementskosten de eerste 6 maanden
[..]
Geen reclame, volledige backups kunnen maken, bloatware verwijderen, etc
[..]
Tegenvallen? Ik vind dat ie mooie foto's maakt hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik gisteren gedaan, maar dan nog gebruikt hij die niet in alle velden, of doe ik iets verkeerd?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef bram.dejong het volgende:
[..]
Je kan proberen zelf de "oude" Swype te installeren via http://beta.swype.com/
Bij bepaalde velden (gebruikersnaam, wachtwoord, zoeken) staat dat uitgeschakeld. Dat is heel normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan, maar dan nog gebruikt hij die niet in alle velden, of doe ik iets verkeerd?
Ook dat was niet zo bij de sgs1, maar dat zou ik nog niet zo'n probleem vinden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Bij bepaalde velden (gebruikersnaam, wachtwoord, zoeken) staat dat uitgeschakeld. Dat is heel normaal.
Inmiddels enkele uren mee gespeeld. Maar nee dit gaat hem niet worden. Hij is veel te groot en te lomp. Ik kan niet lekker met 1 hand de gsm gebruiken zoals met de iphone 4.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef egelhond het volgende:
Zo nu ook een S3 in mn handen. De blauwe versie. Vanavond ff uitvogelen. Kijken of hij de iphone gaat vervangen. Zoniet gaat deze er weer uit en komt er een 4S voor terug.
Die doen meer kwaad dan goedquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Mip1988 het volgende:
hoe stel ik mijn eigen mp3 in als 'standaardmeldingen'?![]()
beltoon is gelukt maar dit wil nog niet erg..
mijn batterij gaat steeds beter mee, heb Advanced Task Killer en JuiceDefender er op gezet, doen goed hun werk
Wat verwacht je dan? En maak je die conclusie nou op basis van het aantal Megapixel?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind de camera trouwens wel vet tegenvallen zeg.
Geen adsquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik snap er echt het voordeel niet van.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Geen ads, backuppen en de rotzooi (bloatware) kunnen verwijderen
thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Die doen meer kwaad dan goed
FAQ: Why You Shouldnt Be Using a Task Killer with Android
Niet toevallig op Automatisch staan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
thanks![]()
hoe stel ik mijn eigen mp3 in als 'standaardmeldingen'?![]()
ook lijkt de browser mijn instelling voor de 'helderheid en kleuren' telkens te vergeten. iemand anders hier last van? ik wil em graag altijd op standaard, maar op de een of andere manier staatie telkens op niveau 3..
Als je dit hoesje zoekt, http://www.appelshop.com/(...)flip-cover-case.htmlquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef xSouL het volgende:
Ja ik zoek nog hoesjes.
Ben elke telefoonturk () langs gegaan, maar elke keer kwamen ze weer "Ja ja, komt morgen binnen". Al 2 weken lang
En Media Markt Enschede heeft alleen die stroeve siliconen aids-hoesjes die je nooit in je zak krijgt, Of de wat gladde rubbeen, maar daar kun je de knoppen nooit fatsoenlijk indrukken en ze hebben ook van die enorm saaie lelijke insteekhoesjes.
Kortom lelijk en ook nog duur. Bij de media markt was je al bijna 20 euro kwijt voor zo'n kut hoesje.
Het liefst wil ik zo'n flip cover, maar nog even afwachten en anders gewoon online bestellen.
Niet fijn? Ik wou juist wachten op dat hoesje, aangezien dat de officiele van Samsung zelf is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Als je dit hoesje zoekt, http://www.appelshop.com/(...)flip-cover-case.html
Mijn vriendin kreeg hem erbij maar vindt hem niet fijn, dus hij is te koop
Het is het witte hoesje. Ik moet zeggen ik vind dat ding ook waardeloos zo`n rubberen hoesje vind ik een stuk fijnerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef xSouL het volgende:
[..]
Niet fijn? Ik wou juist wachten op dat hoesje, aangezien dat de officiele van Samsung zelf is.
Welke kleur is het? Aangezien ik de Blauw/Zwarte wil sinds ik zelf Pebble Blue heb.
Staat ook zo krom een blauwe telefoon in dat witte hoesje
Die flip cover van de HTC One X vond ik zelf erg vet.
Je geeft al aan dat je weinig belt, als je genoeg hebt aan 90 minuten is dat een mooie deal jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:19 schreef mainedoll het volgende:
Ik wil ook de Galaxy SIII. "Probleem" is alleen dat ik weinig verbruik qua sms, belminuten en MB's, zodat ik óf een boel bij moet betalen of een duur abonnement moet nemen die véél meer is dan ik nodig heb..
Zaterdag bij Belcompany geweest voor informatie.
Daar kan ik 175 euro krijgen voor mijn Galaxy I als ik mijn abonnement daar afsluit. Stel dat ik een 1 jaar Vodafone-abonnement neem van 37,50 per maand, 1e 3 maanden gratis. Dan moet ik 344,99 euro bijbetalen.
¤ 344,99 - ¤ 175 = 169,99.
¤ 37,50 x 9= ¤ 337,50
¤ 337,50 + ¤169,99 = ¤ 507,49 totaal
Is toch een mooie deal dan? Of zie ik iets over het hoofd?
Die vind ik ook leuk. Al een winkel gevonden waar hij is? Of ga je hem via internet bestellen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Spelvout het volgende:
Ik ben van plan om dit hoesje te halen, ziet er wel nice uit en beschermt hem volgens mij ook een beetje bij een val.
http://www.spigen.com/new(...)er-pouch-series.html
Is wel een goeie deal qua totaalprijs jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:19 schreef mainedoll het volgende:
Ik wil ook de Galaxy SIII. "Probleem" is alleen dat ik weinig verbruik qua sms, belminuten en MB's, zodat ik óf een boel bij moet betalen of een duur abonnement moet nemen die véél meer is dan ik nodig heb..
Zaterdag bij Belcompany geweest voor informatie.
Daar kan ik 175 euro krijgen voor mijn Galaxy I als ik mijn abonnement daar afsluit. Stel dat ik een 1 jaar Vodafone-abonnement neem van 37,50 per maand, 1e 3 maanden gratis. Dan moet ik 344,99 euro bijbetalen.
¤ 344,99 - ¤ 175 = 169,99.
¤ 37,50 x 9= ¤ 337,50
¤ 337,50 + ¤169,99 = ¤ 507,49 totaal
Is toch een mooie deal dan? Of zie ik iets over het hoofd?
Tango is ook een goede video messaging app;). Tip;)quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef egelhond het volgende:
Ik ben laaiend over de S3. Dacht dat ik de iphone 4 ging missen maar no way. Dit toestel kan meer, veel meer! En de grootte ben ik alweer aan gewend. Wat ik dacht te missen was Facetime. Maar what the hell de app Fring maakt daar een einde aan. Gewoon beeldbellen van android naar iphone
Nu nog even een sd kaart scoren en een sport armband
Alleen al de kleuren van de display zou ik niet eens meer terug willen naar een iPhone 4(s).quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef egelhond het volgende:
Ik ben laaiend over de S3. Dacht dat ik de iphone 4 ging missen maar no way. Dit toestel kan meer, veel meer! En de grootte ben ik alweer aan gewend. Wat ik dacht te missen was Facetime. Maar what the hell de app Fring maakt daar een einde aan. Gewoon beeldbellen van android naar iphone
Nu nog even een sd kaart scoren en een sport armband
Jammer dat je niet gewoon tevreden kunt zijn met je eigen toestel zonder andere toestellen af te moeten zeiken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:06 schreef xSouL het volgende:
[..]
Alleen al de kleuren van de display zou ik niet eens meer terug willen naar een iPhone 4(s).
Gisteren een scherm vergelijk gedaan door tegelijk dezelfde trailer tegelijk af te spelen in HD met mijn Galaxy S3 en mijn kameraad zijn iPhone 4S.
En man man, mijn kameraad is al zo'n Apple fanboy, maar hij kon serieus wel janken hoe groot het verschil is. Zijn Retina wat zo goed was leek gewoon poep t.o.v. Amoled scherm van Samsung.Alleen die dynamische kleuren brengt het beeld van de S3 echt tot leven. Die overdreven kleuren geven echt dat oogstrelende effect.
Mijn enige probleem met de S3 was dat akelige TouchWizz van Samsung![]()
Maar dat was simpel op te lossen door Go Launcher EX te installeren en je telefoon ziet er gewoonuit!
Dat is ook meteen de kracht van Android, je bent nergens toe verplicht.
Ik ben zeer tevreden over mijn toestel... en af en toe hier en daar wat zeiken om andere toestellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gewoon tevreden kunt zijn met je eigen toestel zonder andere toestellen af te moeten zeiken.
De verkoper zei tegen mij dat je daar een app voor moest hebben, ofzo. Kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Heeft 1 van jullie toevallig deze telefoon met een Vodafone abonnement? Toen ik 'm bestelde meldde de verkoper mij dat ik gratis met al mijn Vodafone contacten kan bellen. Hij zei dat ik kon zien wie van mijn contacten Vodafone klant zijn, omdat er in het telefoonboek achter de naam een Vodafone-icoontje komt te staan, zodat ik weet wie ik gratis kan bereiken. Verschillende icoontjes achter de namen, maar geen 1 Vodafone-icoontje bij de mensen van wie ik zeker weet dat ze met Vodafone bellen.
Dat zou wel eens kunnen, ik bel Vodafone wel even. Zal het antwoord dalijk wel even hier plaatsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef mainedoll het volgende:
[..]
De verkoper zei tegen mij dat je daar een app voor moest hebben, ofzo. Kan dat kloppen?
Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden over mijn toestel... en af en toe hier en daar wat zeiken om andere toestellen.
Moet kunnen toch?
Ik ben dolgelukkig met mijn S3, maar heb ook een hekel aan fanboys. Het S3 scherm is goed, maar alle exemplaren die ik heb gezien hebben de typische groene waas die typerend is voor pentile-schermen. Vooral bij het browsen valt dat op. Ik vind het niet erg, want de rest van het toestel is fantastisch, maar claimen dat het het beste scherm is is gewoon onzin. De kleuren zijn misschien mooier voor het oog, maar zeker niet kleurechter dan op het IPS-scherm van de HTC-X. Ook qua kijkhoeken is het geen perfect scherm.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.
De groene waas heeft weinig met pentile te maken maar komt gewoon door de gebruikte kleurinstellingen bij de meeste AMOLED schermen. Overigens is dit bij de S3 wel een stuk beter dan bij de S1, ik heb er nauwelijks last van en zie duidelijk het verschil tussen deze 2 schermen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben dolgelukkig met mijn S3, maar heb ook een hekel aan fanboys. Het S3 scherm is goed, maar alle exemplaren die ik heb gezien hebben de typische groene waas die typerend is voor pentile-schermen. Vooral bij het browsen valt dat op. Ik vind het niet erg, want de rest van het toestel is fantastisch, maar claimen dat het het beste scherm is is gewoon onzin. De kleuren zijn misschien mooier voor het oog, maar zeker niet kleurechter dan op het IPS-scherm van de HTC-X. Ook qua kijkhoeken is het geen perfect scherm.
Dat Iphones kut zijn heeft niets met fanboy-zijn te maken. Dat is een objectief feit.
Op mijn S1 had ik er totaal geen last van. Los van de resolutie vind ik het scherm van de S1 eigenlijk gewoon beter qua kleurechtheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De groene waas heeft weinig met pentile te maken maar komt gewoon door de gebruikte kleurinstellingen bij de meeste AMOLED schermen. Overigens is dit bij de S3 wel een stuk beter dan bij de S1, ik heb er nauwelijks last van en zie duidelijk het verschil tussen deze 2 schermen.
Hmm, dat is bij mij dan juist weer veel beter dan met de S1.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb wel last van een slecht internetbereik, moet ik zeggen.
Serieus? dan zit er veel verschil tussen de schermen onderling, als mijn S1 naast m'n S3 ligt ziet echt alles er groen uit op de S1. Bij mijn S3 totaal niet, wit is ook gewoon mooi wit bij standaard modus, film is nog beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op mijn S1 had ik er totaal geen last van. Los van de resolutie vind ik het scherm van de S1 eigenlijk gewoon beter qua kleurechtheid.
Bij mij is het stukken beter, alleen wifi gebruikt meer stroom dan 3g, dat was bij de S1 andersom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb wel last van een slecht internetbereik, moet ik zeggen.
De S3's die ik heb gezien zijn allemaal ongeveer hetzelfde, maar bij de S1 (en ook de S2 trouwens) waren de onderlinge verschillen veel groter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Serieus? dan zit er veel verschil tussen de schermen onderling, als mijn S1 naast m'n S3 ligt ziet echt alles er groen uit op de S1. Bij mijn S3 totaal niet, wit is ook gewoon mooi wit bij standaard modus, film is nog beter.
Die indruk heb ik ook niet. Wifi aan is bij mij bij beide zwaarder op de accu.quote:Bij mij is het stukken beter, alleen wifi gebruikt meer stroom dan 3g, dat was bij de S1 andersom.
Veel plezier in het Apple-forum. Kennelijk niet nagedacht voor je de S3 aanschafte.quote:
Wat een kansloze reactie weer. Dus je mag je in dit topic alleen melden om deze telefoon te bejubelen? Het is voor potentiële kopers juist fijn dat sommige mensen nog de moeite nemen de punten te verwoorden waarop dit toestel nog tekort (kan) schiet(en).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Veel plezier in het Apple-forum. Kennelijk niet nagedacht voor je de S3 aanschafte.
Ja, behalve als je dataverkeer uitzet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap mobiel internet nog niet heel helemaal. Is het normaal dat als mijn s3 met zwart scherm op mijn nachtkastje ligt en ik een mail en whatsapp binnenkrijg ik een half mb aan data verbruik?
Sorry vriend, maar als het scherm van de S3 niet zichtbaar beter vind dan de retina van de 4s, dan raad ik je echt aan om een afspraak te maken bij een oogarts. Want de kleuren spatten gewoon uit de S3 daar waar de Retina die ook erg indrukwekkend is, maar gewoon heel grijs-achtig uit ziet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.
Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een kansloze reactie weer. Dus je mag je in dit topic alleen melden om deze telefoon te bejubelen? Het is voor potentiële kopers juist fijn dat sommige mensen nog de moeite nemen de punten te verwoorden waarop dit toestel nog tekort (kan) schiet(en).
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.
En data verkeer uitzetten betekent gewoon internet uitzetten? (ik ben nieuw in deze wereld, zoals je merkt)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, behalve als je dataverkeer uitzet.
Dat vind ik te weinig, hij staat te koop in dit topic [TK] Samsung Galaxy III Flip cover (wit)quote:
Dat dnk ik wel, maar wellicht dat n expert hier antwoord op heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En data verkeer uitzetten betekent gewoon internet uitzetten? (ik ben nieuw in deze wereld, zoals je merkt)
Zelfde camera module als in de 4S, top camera dus:)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto gemaakt met mijn S3.
Ik had een One X en heb nu een S3. Mijn vriendin heeft een iphone 4. Ik vind samsung toch het minste scherm hebben. De kleuren van de s3 zijn te overdreven. In films vind ik dit mooi maar bij normaal gebruik zwaar shitty helaas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:20 schreef xSouL het volgende:
Dat is jouw mening, maar als zelfs eigenaren van een iPhone 4s helder en duidelijk toegeven dat zij het scherm van de S3 beter vinden. Want zelfs als ik mijn scherminstellingen op neutraal zet i.p.v. neutraal is het scherm gewoon mooier dan de 4s
Overigens kan je dynamische kleuring uitzetten voor browsen, maar ik zet hem als nog aan aangezien het er gewoon strakker uit. Het is toont natuurlijk een vertekend beeld van de realiteit. Maar dat maakt het scherm naar mijn mening gewoon vetter en veel levendiger. Ik ben altijd al een grote fan van verzadigde effecten en mooie contrast-dynamiek.
En dat de One X het beste scherm heeft ben ik het overigens wel mee eens.
Heb je ook lang genoeg research gedaan om te ontdekken dat je de kleurinstellingen bij de S3 in 4 verschillende standen kunt zetten....?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:42 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik had een One X en heb nu een S3. Mijn vriendin heeft een iphone 4. Ik vind samsung toch het minste scherm hebben. De kleuren van de s3 zijn te overdreven. In films vind ik dit mooi maar bij normaal gebruik zwaar shitty helaas.
One X heeft wat mij betreft het beste scherm. De Iphone kan niet tippen aan de S3. Nog niet misschien.quote:Scherm One X oppermachtig!
Iphone ook erg mooi.
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 19:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Heb je ook lang genoeg research gedaan om te ontdekken dat je de kleurinstellingen bij de S3 in 4 verschillende standen kunt zetten....?
Echt, sommige mensen.....quote:
Hehe dikke faal inderdaad. Ik heb de telefoon ook net een paar uurtjes hè.quote:
Zoek naar de app van ziggo. Fijne app dat doet wat hij moet doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:27 schreef Desdemona het volgende:
Ik wil graag dat hij mijn uitgaande belminuten bij houdt. Zo kan ik controleren dat ik niet over mijn bundel ga net als met internetten. Iemand enig idee hoe je dat aan zet? Ik kan het niet vinden...
Betere geluidsoutput is ook bullshit. Zie review van gsmarena.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.
Je meldingen staan uitgeschakeld, staat tussen spaarstand en mobiele gegevens in.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef Borizzz het volgende:
Bij mijn S3 zit er sinds enige tijd in de linker bovenhoek een soort blokje (een vijfhoek) met daarin een min (-) teken. Wat is dit? En ik krijg het niet weg ook![]()
Dit was de plek waar je kunt zien of er een FB of een whats appje binnenkwam, maar dit is nu dus niet zichtbaar meer.
Verder puik toestel
Niemand?????quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:55 schreef ElizabethR het volgende:
OK, ik ben niet alleen van telefoon veranderd, maar ook van provider, namelijk van de Ierse O2 naar de Ierse 3. Bij O2 had ik 250 webtext per maand, die ook texts bezorgde vanuit Ierland naar Nederlandse mobiele nummers van mensen die 'nog ouderwets' zijn en dus geen smartphone hebben maar een toestelletje uit het jaar blok. (Lees: mijn moeder)
Helaas voorziet de Ierse 3 niet in het verzenden van webtexts naar internationale nummers. Ik ben dus op zoek naar een App die me daarbij helpt, maar kan tot dusver niets vinden. Iemand enig idee?
Dit is zo specifiek dat je mazzel moet hebben om iemand te vinden die dit weet. Ik denk dat je sneller bent door mensen van je provider te bellen of te zoeken naar telefoonnummers op Google.quote:
Dank je!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je meldingen staan uitgeschakeld, staat tussen spaarstand en mobiele gegevens in.
om. Dat verbaast me. Ik dacht dat er vast wel een of andere algemene app zou zijn die internationaal texten naar niet smart phones verzorgt. Jammer. Toch bedankt.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is zo specifiek dat je mazzel moet hebben om iemand te vinden die dit weet. Ik denk dat je sneller bent door mensen van je provider te bellen of te zoeken naar telefoonnummers op Google.
...en word nog sneller met de aankomende nieuwe versie 4.1 Jelly Beanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
HIJ IS BINNEN, wat een pracht van een ding niet lomp, hij is snel, echt snel!
Jammerquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Catch22- het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er wel zoiets bestond maar kan t zo 123 niet terugvinden..
Ik heb al jaren een smartphone. Het gaat om mijn moeder. Die wil "zo'n ding' niet. Maar ik kan haar nu niet meer texten op haar nokiaatje uit 1997 aangezien three Ireland geen internationale webtexts toestaat.quote:Voor 80 euro heb je een smartphone.. Ia dat niet het overwegen waar? zonder data maar met wifi thuis is dat wel te doen al
Opnieuw opstarten was de oplossing! thx!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Mirel het volgende:
Had ik in de trein gisteren, was vrij irritant maar na wat gekloot was het weg. Gekloot zoals opnieuw opstarten en inpluggen en muziek aan en dan uitpluggen en muziek aan, of uitpluggen terwijl de muziek aanstaat en andersom. Volgens mij is alleen opnieuw opstarten genoeg dus probeer dat
Related:
is er een goede volumebooster app? Heb al wat geprobeerd maar dan blijkt het een app te zijn om het volume voor aparte onderdelen aan te passen.
Niemand...?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef DuchessX het volgende:
Mss al voorbijgekomen deze vraag maar met apps als app2sd(pro) kan ik geen apps wegschrijven naar mijn sdkaart. Schijnt bug te zijn heb ik gehoord? Weet iemand er meer van en hoe los ik dit op...?
Helemaal geen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Catch22- het volgende:
helemaal geen apps of sommige apps niet?
Snel vraagje: Hoe sla je je contactlijst op? Dus niet dat het alleen de gmail contactlijst doet, maar gewoon degene die ik zelf eruit heb gekozen en in m'n eigen contactlijst heb staan. Heeft het ook de profielfoto's die je zelf erin hebt gezet meegenomen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb alles op de S3 gewist, en ze nu vanaf de S plus via de mail verzonden, de S3 importeert ze dan perfect!
Via Samsung Kies kun je je contacten backuppen volgensmij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Mirel het volgende:
[..]
Snel vraagje: Hoe sla je je contactlijst op? Dus niet dat het alleen de gmail contactlijst doet, maar gewoon degene die ik zelf eruit heb gekozen en in m'n eigen contactlijst heb staan. Heeft het ook de profielfoto's die je zelf erin hebt gezet meegenomen?
Ik vraag me trouwens af hoe dat zit. Ik heb zelf in m'n gmail profiel al jaren een profielfoto staan, en die komt terug in google plus en dingen zoals google buzz, maar m'n vrienden zeggen dat ik aanvankelijk niet een profielfoto kreeg toen ze mij toevoegden in hun smartphone. Andersom heb ik het bij sommige mensen wel.
Ik gebruik zelf Swiftkey, aanrader!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Ayca het volgende:
Sinds gisteren in bezit van een sgs 3
Maar welk toetsenbord gebruiken jullie? Vond mijn oude toetsenbord op htc een stuk fijner (vooral autocorrect)
Welke update?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:05 schreef Mirel het volgende:
Het toetsenbord is in de update iets veranderd. Er is nu meer ruimte tussen de toetsen.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef Catch22- het volgende:
obvious vraag, heb je wel een sd kaart?
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand nog goeie PC remote control apps waarvan je ook daadwerkelijk de gekochte versies kan vinden op de 'zwarte' markt?
Ik vind de gewone versie van aWARemote (voor winamp) hardstikke tof. Ik was benieuwd of er apps zijn met meer control, en Unified Remote is ook tof, mooie cleane interface, en het gaat heel vlug allemaal. Je kan gewoon je muis en toetsenbord besuren met je touchscreen, en binnenin zitten apps voor browsers en mediaspelers. Voor een browser bijv. heb je allerlei knoppen zoals inzoomen, uitzoomen, vorige en volgende etc. Voor Spotify wat ik niet gebruik kan je playlists zien, netzoals aWARemote dat voor Winamp doet. De Winamp app van Unified remote heeft dat jammer genoeg nietEnkel de playback knoppen.
TouchRemote lijkt dit te kunnen maar die moet je kopen en ik heb geen marktkraam gevonden die 'em heeft
Zou moeten kunnen werken. Anders kan je hem ook niet kopen als het goed is.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef cherrycoke het volgende:
GTA 3 doet het niet klopt dit? Gekocht voor jan lul
Volgens mij gaat het gewoon over HDMI als je een MHL adapter koopt. Je kan ook streamen via WiFi naar een Samsung TV met allshare geloof ik, dat zal je tv niet ondersteunenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef kelgo het volgende:
Even een vraagje over de HDTV adapter. Ik lees namelijk verschillende dingen op verschillende sites. Zoals de naam het al zegt is het om je S3 te mirroren naar een HD TV. Nu heb ik thuis een HD-ready TV.
Betekent dit dan dat het sowieso niet werkt? Of heb ik gewoon wat kwaliteitsverlies?
Zeker! doorvoor zitten we ook op Fok!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden over mijn toestel... en af en toe hier en daar wat zeiken om andere toestellen.
Moet kunnen toch?
start hem op krijg zwart scherm en dan zegt ie dat ie stopped working ...quote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]Je vraagt om warez, lekker slim
[..]
Zou moeten kunnen werken. Anders kan je hem ook niet kopen als het goed is.
[..]
Volgens mij gaat het gewoon over HDMI als je een MHL adapter koopt. Je kan ook streamen via WiFi naar een Samsung TV met allshare geloof ik, dat zal je tv niet ondersteunen
Bij wifi zie ik geen mb verbruik als ik youtube thuisquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Catch22- het volgende:
Zou daar wel een beetje op letten, of is dat via WiFi?
oke.. HD kijken of 3G is ook niet echt handigquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij wifi zie ik geen mb verbruik als ik youtube thuis
Al die aps en dingen wat hier genoemd worden snap ik nog geen hol van haha.
Echt een nieuwe wereld gaat open voor mij hier haha
Hm apart. Misschien opnieuw installeren ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
start hem op krijg zwart scherm en dan zegt ie dat ie stopped working ...
Handig in de zin van verbuik neem ik aan?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke.. HD kijken of 3G is ook niet echt handig
[..]
Hm apart. Misschien opnieuw installeren ofzo?
Geluktquote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke.. HD kijken of 3G is ook niet echt handig
[..]
Hm apart. Misschien opnieuw installeren ofzo?
Jullie ook?quote:Gebruikers op diverse fora, waaronder GoT, melden dat ze onverklaarbare scheuren zien in de behuizing van hun Samsung Galaxy S III. De scheuren treden op zonder dat het toestel is gevallen, zo melden gebruikers die last hebben van de schade.
De schade zit op de 'metalen' rand die rond de behuizing van de Samsung Galaxy S III loopt, zo blijkt uit foto's van diverse gebruikers, waaronder die van tweaker xp7amrkr op GoT. Ze treden op diverse plaatsen op, zowel aan de zijkant als aan de onderkant van het toestel.
De gebruikers zeggen geen zaken te hebben gedaan die de schade normaal gesproken veroorzaakt kunnen hebben, zoals laten vallen of de telefoon in de kontzak stoppen. Diverse gebruikers op GoT zeggen dezelfde schade aan hun toestel te zien. Samsung heeft nog geen inhoudelijke reactie gegeven op de schadegevallen, waardoor onduidelijk is of het om incidenten gaat of dat het een groter probleem is.
Samsung bracht de Galaxy S III eind mei in Nederland uit. De telefoon is het nieuwe toptoestel van de fabrikant voor dit jaar en volgt daarmee de populaire Galaxy S II op. De Galaxy S III draait op een Samsung Exynos 4 Quad-processor. Deze quadcore-processor wordt bijgestaan door een Mali 400 MP4-gpu. De telefoon heeft een 4,8"-Super Amoled HD-scherm met een resolutie van 1280x720 pixels.
Die van de Samsung gaat t langst meequote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef djayzz het volgende:
Ik heb een vraagje, wat vinden jullie van de accu-duur van de S3?
Eind Juli loopt mijn contract af en wil bij KPN een nieuw abonnement afsluiten met mogelijk de S3 of de HTC One X.
Na drie weken nog niet. Ik heb de blauwe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Amoeba het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.html
[..]
Jullie ook?
Vette actie. Maar je moet dan helemaal naar maastricht?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost tweakers forum lees ik net iets moois:
Over 3 dagen gaat er een nieuwe t-mobile shop open in Maastricht. Die geven dan 2 jaar lang 50% korting weg op de galaxy s3 en de one x.
Voorbeeldje, tmobile smart plus 430 belminuten/sms plus 1GB internet kost dan 2 jaar lang slechts 25 euro per maand. Toestel eenmalig 30 euro:). Aansluitkosten eenmalig 30 euro.
Prijs totaal:
24 maanden keer 25 euro = 600 euro. plus 30 euro voor toestel en 30 euro eenmalig voor S3 zit je in totaal op 660 euro
Ook nog nergens last van gehad, heb de telefoon nu al 1,5 maand.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Amoeba het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.html
[..]
Jullie ook?
Heb je nog steeds antwoord nodig?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Ooku het volgende:
Beste mensen,
Mijn abonnement op mijn Galaxy S1 loopt binnenkort af en ik wil een Galaxy S3 aanschaffen, maar ik heb toch wat vraagjes omdat dit de eerste keer is dat mijn abonnement afloopt.
Mijn T-mobile abonnement loopt volgens de T-mobile site op 4 augustus af. Stel ik stap over naar Vodafone met nummerbehoud. Moet ik dan zelf mijn t-mobile abonnement stop zetten of doen ze dat automatisch voor me?
Wat is jullie ogen de beste aanbieding op het moment voor een S3. Ik zie nu via studentmobiel een Vodafone aanbieding van 2 jaar. 1ste 12 maanden 23,75 2e 12 maanden 47,50. Telefoon gratis. 140 min 3000 sms 1 gb internet. Is dit een goede aanbieding of zijn er op het moment veel betere te vinden.
2 jaar geleden heb ik het abonnement dat ik nou heb afgesloten voor 20 euro per maand, met 135 min/sms en onbeperkt online voor ¤20 met de telefoon gratis. Helaas zie je dit soort aanbiedingen nu niet meer terug.
Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor me hebben, want ik ben best een newb op dit gebied. Alvast bedankt
Is die van rubber/plastic?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:11 schreef Mip1988 het volgende:
Sinds gister de blije eigenaar van een case van Uunique
[ afbeelding ]
Erg tevreden mee, goede kwaliteit en de kleur komt vrijwel overeen met de phone
Ook heb ik een screenprotector van Anymode er bij gekocht
Aanrader! netjes uitsparingen voor de frontcam, flitser en home button
Makkelijk aan te brengen, geen enkel luchtbelletje of iets dergelijkt, prima!
Helaas niet goedkoop, ¤12,99 bij de Mediamarkt voor 2 plasticjes
Dit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Ooku het volgende:
Ik denk dat hij bedoeld dat de taskmanager gewoon overbodige rotzooi is, omdat deze al geïntegreerd zit in Android.
Ik dacht dat ik mijn toestel na een paar weken wel aardig kende, maar waar vind ik de filemanager?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Mirel het volgende:
maak het mapje via de filemanager aan en plaats de foto's erin. Het mapje verschijnt dan automatisch in de gallery.
Maar je kan beter de quickpic gallery app gebruiken. Daar kan je wel een map aanmaken en hij is ook nog eens sneller.
Vanuit quickpic kan ik ook kiezen waarmee ik video wil afspelen en ik heb eindelijk alles (dus ook HD) kunnen koppelen aan moboplayer. Die heeft helemaal geen playback vertraging. Ook niet bij een HD video (zelf getest!)
Dat is het 'mijn bestanden' dingetje toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn toestel na een paar weken wel aardig kende, maar waar vind ik de filemanager?
Dat zijn geen scheuren maar lashoeken. Dat zijn namelijk rechte lijnen en haarscheuren vertonen meestal kronkels en zijn wat dieper en je ziet het ook meteen als je een scheur hebt. Die lashoeken zijn praktisch niet te zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:02 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb het in alle 4 de hoeken en net boven de usb-connector. Is niet te voelen.. zal dus wel gewoon van de productie zijn?
Ik draai GO Launcher EX en die doet dat prima.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb me suf gezocht, maar er is echt geen manier om de homescreens in landscape te laten werken hè?
Ik heb nog geen trek in custom roms op mijn nieuwe telefoon.
Gewoon in de contextmenu kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef Durnstic het volgende:
Via 'mijn bestanden' wilde het ook niet lukken. Toen heb ik Quickpic gedownload en was het binnen twee minuten allemaal geregeld. Inderdaad een fijne app! Thanks!
Prima ding. Ik heb em nu lichtjes anders qua design van Touchwizz, maar wel met extra optiesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik draai GO Launcher EX en die doet dat prima.
Overigens heeft die meer en betere opties dan die flut launcher van Touchwizz
Sowieso de stock rom draaien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik draai GO Launcher EX en die doet dat prima.
Overigens heeft die meer en betere opties dan die flut launcher van Touchwizz
Ik heb op mijn Galaxy S alleen het eerste half jaar stock gedraaid. Daarna vooral Mintberry en op het laatst CM 9 nightly. Voornaamste reden was de vreselijk slechte Samsung ROM op de S. De Samsung ROM voor de S3 is helemaal niet slecht, alles behalve zelfs.quote:
Denk dat ruim 90% van de S3 gebruikers de standaard rom draait. We zitten hier niet op tweakersquote:
Wat wil je daarmee zeggen, dat als je de stock rom hebt je een loser ofzo bent?quote:
Dat is hetzelfde als zeggen als je n auto koopt en je gaat er motorisch niets aan tunen je een loser bentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, dat als je de stock rom hebt je een loser ofzo bent?
Precies. OF als Android 5.0 er over een jaar is en Samsung het verrekt om die voor de S3 uit te brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef zoz het volgende:
Mijn s3 draait stock als een tiet. Dus geen behoefte om er wat aan te doen. Over een half jaartje ofzo zal ik hem wel rooten.
Want???quote:
Inderdaad. En vooral dat laatste. Dan maar een loser die de stock rom draaitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef exile79 het volgende:
Inderdaad. Twee jaar geleden met de s1 was de stock rom waardeloos, nu heb ik vooralsnog geen reden om er zelf mee te kutten. Zitten ook genoeg nadelen aan.
Die heb ik niet en wil ik juist hebben. Hoe doe je dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vraagje
in het drop down menu heb ik op eens de helderheid balk staan
zie pic
hoe kan ik deze weer weghalen ?
[ afbeelding ]
Je toestel updaten 4.0.4quote:Op maandag 23 juli 2012 08:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die heb ik niet en wil ik juist hebben. Hoe doe je dat?
Ik heb al 4.0.4quote:
Ik wil em juist kwijtquote:Op maandag 23 juli 2012 08:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die heb ik niet en wil ik juist hebben. Hoe doe je dat?
Maaarrrr, wél de spaarstand aan he.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:16 schreef Mirel het volgende:
Ja ik post even een vraag over lenzen, moet iemand eronder een big ass foto van een freaking helderheidsbalkje posten, en dan valt m'n post niet meer op
Hoezo heb je trouwens de slaapstand aan, maar helderheid op max en de GPS draait ook. Benieuwd of je mobile data ook aan had staan.
Voor de S2 zijn ze zat te vinden, zoek op detachable lensquote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Mirel het volgende:
Bestaan dit soort lenzen ook voor de Galaxy S3? Ik kan er niet echt veel over vinden, bijna allemaal voor iphones.
Zometeen even googlen of ze voor de S en S2 beschikbaar zijn, als dat niet zo is dan zal er waarschijnlijk ook niks gemaakt worden voor de S3.
[ afbeelding ]
Jij houdt het wel lekker simpel, zeg. Maar wat ik echt niet begrijp is hoe het kan dat jij maar één pagina met apps hebt. Waar heb jij al die standaard apps als Maps, Klok, FM-radio et cetera bijvoorbeeld staan?quote:
Oh, dat is een goeie zeg. Ik wist niet dat 'dat kon, maar heb nu ook al die onzinapplicaties die ik toch nooit gebruik verborgen. Ziet er weer wat overzichtelijker uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef Mirel het volgende:
Gehide. Ik heb overigens in Opera nog een aantal dingen op speed dial staan. In principe kan je daar ook 9292ov etc doen. Werkt precies hetzelfde. Enige reden dat ik die weer widget daar heb is dat ik het irritant vind dat iedere weer app in haar startscherm info toont die ik niet wil zien, dingen zoals luchtdruk etc, fuck dat, ik wil gewoon de komende 5 dagen zien in 1 oogopslag
15 euro. 10 Euro is de basisverzekering maar dan krijg je geen leentoestel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef JohnB52 het volgende:
Wat kost die verzekering los? Ik neem dat er nooit bij.
Te duur, en je kan je telefoon ook elders claimen als ie stuk gaat (valt)
Oeps ... foutje in mijn post. Ik had de verzekering erbij opgeteld en toen gewoon 50 % er boven op. Maar aangezien de eerste 12 maand het abonnement 21,25 p/m is komt na 12 maanden het totaalbedrag te liggen op 57,50 (42,50 abonnement plus 15 euro verzekering).quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef 16meter het volgende:
Slecht aanbod, fucking duur.
http://www.belsimpel.nl/s(...)/vodafone#aanb_10674
zoals?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef JohnB52 het volgende:
Wat kost die verzekering los? Ik neem dat er nooit bij.
Te duur, en je kan je telefoon ook elders claimen als ie stuk gaat (valt)
is geen verkeerde info, maar verkeerde instelling in de sleep gouvernor van de S3. Hij blijft teveel stroom geven (10x teveel) dan normaal waardoor hij sneller leeg raakt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef Mirel het volgende:
Ik heb het idee dat mijn S3 snel leeg gaat. Nu vertellen ze hier dat er een foutje is: http://www.androidauthori(...)ain-issue-fix-97838/ Maar dat lijkt me meer een probleem dat de telefoon verkeerde info geeft. Of gaat hij dan ook echt uit als de teller op 0% komt?
Aansprakelijkheidsverzekering.quote:
15 euro per maand?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:25 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
15 euro. 10 Euro is de basisverzekering maar dan krijg je geen leentoestel.
Maar betekent dat dan dat dingen zoals het scherm te fel zijn of het geluid te hard of simpelweg gewoon dat de processors zonder dat het nodig is op volle toeren draaien? Waar gaat die energie heen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
is geen verkeerde info, maar verkeerde instelling in de sleep gouvernor van de S3. Hij blijft teveel stroom geven (10x teveel) dan normaal waardoor hij sneller leeg raakt.
dat is niet precies wat het is, maar komt er op neer. de processor zou in slaapstand 3.4mA moeten krijgen, maar krijgt 34mAquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat dingen zoals het scherm te fel zijn of het geluid te hard of simpelweg gewoon dat de processors zonder dat het nodig is op volle toeren draaien? Waar gaat die energie heen?
Vreemd he, dat de nieuwe abbonementen steeds duurder worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dat is niet precies wat het is, maar komt er op neer. de processor zou in slaapstand 3.4mA moeten krijgen, maar krijgt 34mA. Hij krijgt dus teveel energie voor slaapstand en daardoor gaat de batterij snel leeg.
Zelf geen last van trouwensSpeel sinds vandaag ook Final Fantasy 3 en Dungeon Hunter 3(leuk 1.5GB downloaden op 3g). Ben blij dat ik geen limiet heb
Ik wel denk ik. Ik zal de volgende keer als hij vol is even een uur op standby laten en daarna kijken hoeveel % eraf is gegaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dat is niet precies wat het is, maar komt er op neer. de processor zou in slaapstand 3.4mA moeten krijgen, maar krijgt 34mA. Hij krijgt dus teveel energie voor slaapstand en daardoor gaat de batterij snel leeg.
Zelf geen last van trouwensSpeel sinds vandaag ook Final Fantasy 3 en Dungeon Hunter 3(leuk 1.5GB downloaden op 3g). Ben blij dat ik geen limiet heb
Probeer dit soort speakers!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand al een goede speakerdock gevonden voor de S3? Tientallen van die dingen voor die kutiphone, maar iets betaalbaars voor de S3 vond ik niet.
is toch niks man, met die zooi betaal je je scheel voor heel matige geluidskwaliteitquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ja maar, ik zoek een speakerdock....laden en luisteren in 1.
Philips heeft er een van dik 100 euro..... maar dat is wat prijzig.
Is voor op mijn werk. Thuis stream ik vanaf mijn NAS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
is toch niks man, met die zooi betaal je je scheel voor heel matige geluidskwaliteit
gewoon aux kabeltje en aan versterker hangen
Ach zolang ik geen limiet heb ga ik er vol gebruik van makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vreemd he, dat de nieuwe abbonementen steeds duurder worden.
Vodafone heeft de blauwe opeens tóch niet op voorraad, ondanks dat me aan de telefoon werd verteld dat dat wel zo was. Zit nu tegen 1-2 weken aan te kijken terwijl mijn oude telefoon het al zo goed als begeven heeftquote:
Sommige apps doen dat, krijgen ze goed geld voor. Zag op Reddit een app die kon achterhalen waar het vandaan komt, zal even voor je zoeken...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef exile79 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan reclame/spam in mijn taakbalk kom, en belangerijker nog, hoe ik er weer af kom?
Heb je de blauwe al in het echt gezien trouwens? Voordat ik ze allebei in het echt had gezien, ging ik automatisch voor blauw. Eenmaal in de winkel leek blauw paars en vooral de rand (die bij de witte zilver is) had mijns inziens een vreemde kleur. Uiteraard geheel subjectief maar blauw was niet zomaar blauw in elk geval, en lijkt niet echt op de plaatjes op internet vind ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vodafone heeft de blauwe opeens tóch niet op voorraad, ondanks dat me aan de telefoon werd verteld dat dat wel zo was. Zit nu tegen 1-2 weken aan te kijken terwijl mijn oude telefoon het al zo goed als begeven heeft
Ja, vind blauw een stuk mooierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:07 schreef bear87 het volgende:
[..]
Heb je de blauwe al in het echt gezien trouwens? Voordat ik ze allebei in het echt had gezien, ging ik automatisch voor blauw. Eenmaal in de winkel leek blauw paars en vooral de rand (die bij de witte zilver is) had mijns inziens een vreemde kleur. Uiteraard geheel subjectief maar blauw was niet zomaar blauw in elk geval, en lijkt niet echt op de plaatjes op internet vind ik.
Alleen bij veel licht oogt hij paars.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:07 schreef bear87 het volgende:
[..]
Heb je de blauwe al in het echt gezien trouwens? Voordat ik ze allebei in het echt had gezien, ging ik automatisch voor blauw. Eenmaal in de winkel leek blauw paars en vooral de rand (die bij de witte zilver is) had mijns inziens een vreemde kleur. Uiteraard geheel subjectief maar blauw was niet zomaar blauw in elk geval, en lijkt niet echt op de plaatjes op internet vind ik.
Ligt meer aan je verbinding dan aan de telefoon denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:14 schreef JohnB52 het volgende:
Wtf.
Telefoon loopt steeds vaker vast , vooral internet. En dan ook nog eens fokforum. Soms laad ie alleen de knoppen bovenaan de pagina , of n halve. Refresh helpt meestal wel. Niet altijd.
Dat klopt, soms hebben ze een tijdelijke actie, maar normaal zit er geen micro-SD kaartje bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef APK het volgende:
Klopt het dat er geen micro-SD kaartje bij zit als je de S3 koopt?
Puur het visuele schilletje, uiteindelijk doet het hetzelfde, alleen hoe het eruit ziet en hoe je er komt is net effe anders.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:37 schreef Mirel het volgende:
In hoeverre zit er verschil in? Want het is allebei android.
Sense 4 wordtmomenteel geport op XDA, als je het heel erg gaat missen!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:16 schreef Fendy het volgende:
Nu een paar dagen met mijn S3 aan het spelen, maar ik moet heel eerlijk zeggen, HTC Sense wint het dik van de UI van de S3, meer gebruiksgemak, mooier te customizen, betere widgets, veel intuitiever
Ik kom van een Desire HD, wat nog een verouderde versie is ook, maar toch is Sense echt beter dan dat touchwiz in mijn optiek...
Mmjjaa, ik mag mijn toestel niet rooten, hij is uiteindelijk toch van het werk zeg maar, dus dan vervalt alle mogelijkheid tot support....niet dat ik het nodig ga hebben, maar toch.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Sense 4 wordtmomenteel geport op XDA, als je het heel erg gaat missen!
Zit wel wat in! Ik heb op mijn DHD altijd van die invisishields gehad, bevielen erg goed en maakten het toestel minder glad. Ik merk ook dat de S3 wat statisch lijkt, dus stof aantrekt...quote:Op maandag 30 juli 2012 12:34 schreef bear87 het volgende:
Even hierboven heb ik een plaatje van een Fitbag gepost, die krijgt goede reviews. Tevens heb ik een Sena ultraslim besteld, dat is voor de Iphone het populairste hoesje.
Ik gebruik juist geen screenprotector, maar enkel een pouch. Zo blijft mijn toestel gewoon mooi zoals hij bedoeld is, kan ik hem gebruiken zonder last van een screenprotector of een case, maar is hij toch beschermd als ik hem in mijn tas of broekzak oid stop. Krassen op je scherm krijg je dan niet, dus die screenprotector is overbodig en je hebt gewoon je scherm zoals het bedoeld is.
ja dat haalt ie makkelijk hoor. je kan 5 en n half uur internetten op dat ding voordat ie leeg is!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk qua batterijverbruik van deze smartphone, bij normaal gebruik (mail, whatsapp en wat surfen op het internet)? Haalt hij gemakkelijk een hele dag? Ik zie namelijk nogal tegenstrijdige berichten op internet.
Je kan het orginele hoesje proberen, die past in ieder geval helemaal 100%quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Fendy het volgende:
Wat is het aan te raden hoesje voor de S3 eigenlijk? Of is alleen een screenprotector voldoende voor de meeste mensen hier?
Gelukkig!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
ja dat haalt ie makkelijk hoor. je kan 5 en n half uur internetten op dat ding voordat ie leeg is!
Ik gebruik zelf een hoesje van Valenta, hier zit ook zo'n handig strookje in om je telefoon omhoog te schuiven uit je hoesje. Bevalt mij erg goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan het orginele hoesje proberen, die past in ieder geval helemaal 100%
Ik ben daar heel erg tevreden over. Ik maak me nu niet meer druk als hij op 60 % zit, want dan kan hij nog wel een dag mee. En ik zet wifi en autosync niet eens meer uit als ik van huis ga.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk qua batterijverbruik van deze smartphone, bij normaal gebruik (mail, whatsapp en wat surfen op het internet)? Haalt hij gemakkelijk een hele dag? Ik zie namelijk nogal tegenstrijdige berichten op internet.
Ik vind het er op de S3 ook allemaal wat goedkoper uitzien, maar het scherm is echt veel mooier en helderder dan het scherm van de Desire HD.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:16 schreef Fendy het volgende:
Nu een paar dagen met mijn S3 aan het spelen, maar ik moet heel eerlijk zeggen, HTC Sense wint het dik van de UI van de S3, meer gebruiksgemak, mooier te customizen, betere widgets, veel intuitiever
Ik kom van een Desire HD, wat nog een verouderde versie is ook, maar toch is Sense echt beter dan dat touchwiz in mijn optiek...
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het er op de S3 ook allemaal wat goedkoper uitzien, maar het scherm is echt veel mooier en helderder dan het scherm van de Desire HD.
Eng idd, de vorige ook alquote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Fendy het volgende:
UVTmodcollegaikhebdezelfdetelefoonalsfendystalker
Nog niet geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Eng idd, de vorige ook al
Gebruikt iemand die 'motions'?
Ik heb echt het idee dat ik 'em een eind wegsmijt als ik aan aantal van die moves ga proberen
Zit wel bij Android Pro Widgets, uit de market. Gebruik ik zelf ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd eigenlijk.
Wat ik tof vind aan het ding:
De camera is echt heel goed
Het scherm is heel mooi
Hij is retesnel!
Mooi vormgegeven, al heb ik hem telkens verkeerd om vast
Wat ik mis:
Mooie widget voor bookmarks (full page)
Mooie widget voor het weer, zoals die van Sense 3.5
Ik snap de opbouw van de gallery niet, waarom maak je een gallery waarin je zowel horizontaal als verticaal moet scrollen. Dan blijf je bezig.
Edit- dat laatste dus niet. Al snap ik nog niet dat oud het meest rechts is en dan van oud naar nieuw van onder naar boven - rechts naar links is.
Hoe heb je die weer widget zo gedaan een app of wat, ik kan het nergens vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef Mirel het volgende:
Gehide. Ik heb overigens in Opera nog een aantal dingen op speed dial staan. In principe kan je daar ook 9292ov etc doen. Werkt precies hetzelfde. Enige reden dat ik die weer widget daar heb is dat ik het irritant vind dat iedere weer app in haar startscherm info toont die ik niet wil zien, dingen zoals luchtdruk etc, fuck dat, ik wil gewoon de komende 5 dagen zien in 1 oogopslag
Geen een zolang hij het goed doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:37 schreef 16meter het volgende:
Heb sinds vanmiddag ook een S3. Welke custom ROM raden jullie aan?
If it ain't broke...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:42 schreef 16meter het volgende:
Dus als hij het niet goed doet, moet je een custom ROM erop zetten en dan werkt alles weer? Wat bedoel je?
Ik heb een Galaxy S1 gehad, en in het begin was de stock rom niet zo best en werd traag na een tijdje. Dat was toen voor mijn een reden om er een custom rom op te zetten. Maar er zitten ook nadelen aan, soms werkt niet alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:42 schreef 16meter het volgende:
Dus als hij het niet goed doet, moet je een custom ROM erop zetten en dan werkt alles weer? Wat bedoel je?
Even naar je contacten gaan, daar menu -> accounts en druk daar op een account. Daar kun je selecteren wat je wil dat er gesynchroniseerd wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag toch maar de S3 gehaald. Ik ben er dolgelukkig mee, na twee jaar een BlackBerry () gehad te hebben! Nu nog even wachten op de Jelly Bean-update!
Ik heb trouwens nog twee korte vragen:
1. Is het mogelijk om de menu-toets, helemaal rechts onderin, te verplaatsen? Ik heb hem namelijk liever in het midden onderin;
2. Ik erger mij een beetje aan de contactenlijst. Ik heb een Google-account, dus na het inloggen werd mijn telefoon mooi aangevuld met contactpersonen, apps, instellingen en agendapunten. Echter, na het installeren van wat apps, kwamen er een hele boel contactpersonen bij. Onder ander uit de volgende apps:
- Facebook;
- Whatsapp;
- Endomondo;
- Uit die vervelende chat-app van Samsung. Chat On o.i.d.
Class 10, van Sandisk of Samsung. 32 gb kost je dan rond de 25 euro.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:31 schreef Ooku het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn s3 al een tijdje, maar zit wat krap met geheugen, wat voor sd kaart raden jullie aan. Het liefst zogoed mogelijk en met flink wat extra geheugen
Een andere launcher uit de market halen. Zelf gebruik ik nova. Kan je zelf kiezen of, welke en hoeveel icoontjes je onderin hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag toch maar de S3 gehaald. Ik ben er dolgelukkig mee, na twee jaar een BlackBerry () gehad te hebben! Nu nog even wachten op de Jelly Bean-update!
Ik heb trouwens nog twee korte vragen:
1. Is het mogelijk om de menu-toets, helemaal rechts onderin, te verplaatsen? Ik heb hem namelijk liever in het midden onderin;
2. Ik erger mij een beetje aan de contactenlijst. Ik heb een Google-account, dus na het inloggen werd mijn telefoon mooi aangevuld met contactpersonen, apps, instellingen en agendapunten. Echter, na het installeren van wat apps, kwamen er een hele boel contactpersonen bij. Onder ander uit de volgende apps:
- Facebook;
- Whatsapp;
- Endomondo;
- Uit die vervelende chat-app van Samsung. Chat On o.i.d.
Ik heb mijn S3 sinds gisteren (meteen geupdate naar 4.0.4.) en heb nog geen vastlopers gehad. Verder kan ik gewoon foto's maken tijdens het filmenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef ygzzhn het volgende:
sinds de laatste update (4.04 volgens mij) is mijn s3 al een paar keer vastgelopen wat ik er voor nog nooooit had.
En kan ik geen foto meer maken tijdens het filmen wat ook vroeger wel kon.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?(vastlopen) en is dat bij iedereen zo van het filmen/foto?
Oke, bedankt! Jammer dat het in de huidige launcher niet kan...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Een andere launcher uit de market halen. Zelf gebruik ik nova. Kan je zelf kiezen of, welke en hoeveel icoontjes je onderin hebt.
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Verder kan ik gewoon foto's maken tijdens het filmen
nevermind, je moet de anti-shake uitzetten in filmstand...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |